Mágia

#1
To čo mi na E II. chýbalo a čo by som určite privítal na E III. je väčšie zastúpenie magických predmetov.
Mágia by teda v príbehu mohla byť nejakým typom požehnania od Bohov.

Čo mám asi tak na mysli:
Čisto mágia
  • Tvorba ľadových pilierov ktoré by spomalili nepriateľa.
  • Streľba ohnivých gúľ, ktoré by dávali DMG.
  • Ochranné bariéry ktoré by redukovali získavaný DMG zo všetkých smerov.
  • ,,Zmätenie mysle,, ktoré by dalo nausea.
  • Úder do zeme ktorý by odhodil nepriateľov.
  • ,,Tanec vzduchu,, ktorý by dával jump boost a speed.
  • Vyvolanie enta alebo inej bytosti ako NPC ktoré by bojovalo po vašom boku
  • liečebná mágia, ktorou by bolo možné liečiť spojencov.
  • Možno aj využiť effect levitation na nejaký typ telekinézy.
Alchýmia
  • možnosť premeny itemu na iný item
Magické zbrane
  • Krompáč by mohlo mať auto-smell
  • Špeciálne šípy, ktoré by bolo možné používať ako svetlice (ohňostroj)
Jednoducho mágia by bola o buffoch a debuffoch.
Takýmto update-om by sa do bežného PvP / PvE vnieslo aj trochu taktiky a nebolo by to len o sekvenčnom klikaní alebo používaní štítu.
V prípade nadbytku nejakého itemu by ho bolo možné premeniť

Verím že by som toho bol schopný vymyslieť omnoho viac, ale najskôr by som chcel poznať váš názor na tento nápad.
Verím že teraz nebudete mať čas pre niečo takéto ale myslím že ako väčší projekt do budúcnosti by sa to oplatilo :)

Re: Mágia

#7
Jak ale píšeš třeba ty pilíře jde o to aby se tim nelagoval server protože třeba když to použije 50 lidí najednou a bude to mít určitě nějakou animaci tak by to mohlo dost lagovat nějaké ty věci jako je autosmelt a tak jsem pro ( jsem spíše pro nějaké % než pro 100% autosmelt)

Re: Mágia

#9
Magie je fajn téma. Bohužel vybalancovat ji je opravdu složité, buď bude nedostatečně silná nebo naopak až moc. Pokud tento fakt pominu, z těch kouzel jen po přečtení je minimálně 7, díky kterým by se dalo bugovat nebo jinak obcházet hru, to opravdu není naším cílem. V budoucnu bych ale magii v nějaké formě také uvítal.