Zdá se vám, že některé příšery jsou mnohem silnější než před updatem ze dne 9. 7. 2018? Napište nám, kolik vám berou srdíček, a kolik si myslíte že by měly ubírat. Děkujeme, moc nám vaše postřehy pomohou
Např.:
Divoký člověk(dungeon divokých)
Dává moc velké DMG - mám full dia armor pt IV, a ubírá mi 5 srdíček na ránu, myslím že by měli ubírat méně cca 3 srdíčka na ránu.
Re: Rebalance bossů v rámci 1.8 pvp updatu
#2Ork Šaman
1500 mi připadá málo... když to beru podle sebe, tak já jsem ho zabíjel asi 4min. a teď je dole za 2min., tak myslím, že kdyby se to zvedlo o třeba 500, tak by se tomu vůbec neuškodilo,ale zas ta ochranka mi připadá docela v pohodě, jenom bych asi přidal více poškození tomu jak "čaruje", protože to bere po 0,5 HP a jenom to ničí brnění.
A ještě bych asi udělal, že jenom jednou vyvolá ochranku a začne čarovat při zabíjení, protože někdy se mi stalo, že jsem ho nedal na poprvé a pak jsem tu ochranku dělal třeba 3x.
PS: Je to jenom můj názor....
1500 mi připadá málo... když to beru podle sebe, tak já jsem ho zabíjel asi 4min. a teď je dole za 2min., tak myslím, že kdyby se to zvedlo o třeba 500, tak by se tomu vůbec neuškodilo,ale zas ta ochranka mi připadá docela v pohodě, jenom bych asi přidal více poškození tomu jak "čaruje", protože to bere po 0,5 HP a jenom to ničí brnění.
A ještě bych asi udělal, že jenom jednou vyvolá ochranku a začne čarovat při zabíjení, protože někdy se mi stalo, že jsem ho nedal na poprvé a pak jsem tu ochranku dělal třeba 3x.
PS: Je to jenom můj názor....
Re: Rebalance bossů v rámci 1.8 pvp updatu
#3Freezy (Tortuga)
Přijde mi oproti staré verzi moc slabý, zdá se mi, že bere méně a má málo hp. Předtím byl s prot IV a smite V mečem problém ho na čistě 1v1 sundat. Teď k němu přijdu a ztřískám ho, že mi ani půlku hp neubere. Jestli měl být fakt silný, tak teď je z něj trash.
Přijde mi oproti staré verzi moc slabý, zdá se mi, že bere méně a má málo hp. Předtím byl s prot IV a smite V mečem problém ho na čistě 1v1 sundat. Teď k němu přijdu a ztřískám ho, že mi ani půlku hp neubere. Jestli měl být fakt silný, tak teď je z něj trash.
Re: Rebalance bossů v rámci 1.8 pvp updatu
#4Spíš byl tehdy příliš silný, řekl bych, že ten quest dělají spíš nováčci, kteří mnohdy ani to Protection IV brnění nemají, takže je to tak, jak to je teď lepší.Jack_Ounes píše: ↑13 črc 2018 20:18Freezy (Tortuga)
Přijde mi oproti staré verzi moc slabý, zdá se mi, že bere méně a má málo hp. Předtím byl s prot IV a smite V mečem problém ho na čistě 1v1 sundat. Teď k němu přijdu a ztřískám ho, že mi ani půlku hp neubere. Jestli měl být fakt silný, tak teď je z něj trash.
Re: Rebalance bossů v rámci 1.8 pvp updatu
#5Myslel jsem, že to má být právě o tom, že je tolik silný. Jestli to teda nemá být tak těžké, pak je to aktuálně v pořádku.
Re: Rebalance bossů v rámci 1.8 pvp updatu
#8Pavoučí královna, 8500 hp je nic, měla by mít aspoň 20k, dmg je ok
Demon, 5600 hp je taky absolutně nic, měl by mít aspoň 15k a minimálně 2x větší dmg na všech skillech
Demon, 5600 hp je taky absolutně nic, měl by mít aspoň 15k a minimálně 2x větší dmg na všech skillech
Re: Rebalance bossů v rámci 1.8 pvp updatu
#9Gor je až moc silný na to že to je prvé WB a dáva IK tak si skor predstavujem Velitela. Takze Navrhoval by som nerfnut Gora a aj tych Orcich vlkov
Re: Rebalance bossů v rámci 1.8 pvp updatu
#10Gor je tak nehorázně rozbitej až to bolí. Ten dmg ani se mu nic neudělá dá rage a lup IK.První boss a je těžší než byl sion.Jako s tímhle chce něco udělat a to hodně.