Úprava questu Ztracený hřebec

#1
Zdravím, půjdu rovnou k věci.
Asi jsem nebyl jediný, kdo měl jistý problém najít ztraceného bělouše, kterého hledá NPC v Camelotu.
V nápovědě je, že mám hledat stopy v trávě, ale já si jich všiml až na konci Camelotu a vůbec mě nenapadlo, že by to mohly být ony. Po chvíli jsem zkusil jít po jejich směru, ale brzy končily (všichni víme kde) a nemohl jsem se dohledat jejich pokračování. Koně jsem nakonec našel, ale myslím, že by to chtělo nějakou pomoc při cestě.
Třeba vytvořit předmět "okousaná květina" po cestě nebo něco podobného, aby to bylo jednodušší.
Protože s takovou je to quest tak pro lvl 1000 profi hráče :D

Re: Úprava questu Ztracený hřebec

#3
Najít ty stopy není tak těžké, začínají hned u toho baráku, kde vezmeš quest. Na druhou stranu je pravda, že asi nevím o nikom, kdo by ho našel sám. Jakmile dojdeš na tu cestu, stopy zmizí a docela dlouho se neobjeví, což řadu lidí zmate. Takže určitě by tam nějaká další nápověda pomohla.

Re: Úprava questu Ztracený hřebec

#5
Jack_Ounes píše:
15 črc 2018 09:50
Najít ty stopy není tak těžké, začínají hned u toho baráku, kde vezmeš quest. Na druhou stranu je pravda, že asi nevím o nikom, kdo by ho našel sám. Jakmile dojdeš na tu cestu, stopy zmizí a docela dlouho se neobjeví, což řadu lidí zmate. Takže určitě by tam nějaká další nápověda pomohla.
Tak někdo ten quest sám asi dokončit musel :D
Jinak jsem PRO

Re: Úprava questu Ztracený hřebec

#7
Je pravda, že se na to hodně lidí ptá, takže by se to mohlo alespoň trochu zpřehlednit. Nejlehčí by asi bylo napojit ty stopy, nebo jak říká kralik, udělat nějaké NPC, které by říkalo např. "Viděl jsem bílého hřebce běžet po cestě tímto směrem.", což by mohlo hráče navést k pokračování.
PRO

Re: Úprava questu Ztracený hřebec

#10
Krtko_SVK píše:
16 črc 2018 21:25
https://www.epesuj.cz/wiki/index.php?ti ... eny_hrebec

Je tam uvedená "Pomucka". Ak mi napíšete nejaké vhodné znenie vety, kde by bolo zahrnuté aj to, že kôň išiel po ceste na ktorej nezanechal stopy, tak to na wiki doplním :-)
Tak co třeba u té cesty dát těch stop trochu víc a když tam hráč přijde, tak mu napsat progress v questu: "Vypadá to, že koně vyplašil projíždějící povoz a rozběhl někam po cestě."
Nechci to dělat zase moc jednoduché, ale nic jiného mě zatím nenapadá :/
Možná ještě, že kdyby došel k té cestě, tak mu to napíše: "Tady stopy končí, vypadá to, že koně něco vyplašilo. Zkus se zeptat knihovníka v Camelotu, jestli něco neviděl." Pak by přišel ke knihovníkovi a ten by mu řekl: "No, slyšel jsem zaržátí, zaskřípání kol povozu a zvuk klusajících kopyt směrem po cestě k lesu."