Re: I. Balíček návrhů

#11
1) Může být ale ne na kuře/ silverfish / bat

2) To je velice choulostivá věc protože bez toho knocku je současná kuše předražený špatný luk.... pokud byste chtěli nerfnout knock a ještě zhoršit reload, tak by se musela dmg zvýšit minimálně 2.5x

3) Aby to nedopadlo jak na E 2....

4) (vlastně 5) Psali že budou, PRO za možnost pouze si je vyměnit za suroviny.

6) PRO

7) JJ co nejrychleji plz

8) klidně....

Re: I. Balíček návrhů

#12
DesTrixPlayer píše:
19 črc 2018 02:09
1.) • Přidat na server disguise, stejně jako na E2 avšak bez proměny na mládě, za pp body.
Epes již něco naznačoval že se bude přidávat zatím se ví že se přidá proměna na Withera, ale určitě bych to nějak nepřeháněl takže žádný proměny na slepice,vlky,netopýry a další prasárny.
Jinak určitě by se to hodilo.
DesTrixPlayer píše:
19 črc 2018 02:09
2.) • Ke kuším zdelšit natahování kuší / zmenšit knockback z výstřelu a 1.8x zvýšit jejich dmg, přeci jenom, kuš není dopravní prostředek ale podstatně silnější luk.
Určitě PRO, jelikož od čeho je teď kuš prakticky je to teď jenom předmět díky kterému se dá snadno utéct jinak je naprosto k ničemu určitě by to chtělo nějaký delší natahování a větší DMG.
DesTrixPlayer píše:
19 črc 2018 02:09
3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.
Dobrý návrh pro!

Chybí ti tu bod číslo 4. kuk :shock:
DesTrixPlayer píše:
19 črc 2018 02:09
5.) • Přidat ,,Gatra zbraně" (Takto na E2 přezdívané), protože si myslím, že s postupně více levely, si nemyslím že se bude zvětšovat nijak rozdíl mezi zbraněmi na levelu 20 a třeba na levelu 45, proto si myslím, že tahle inventace může být zajímavá, navíc to jak je získat by se mohlo okopírovat taky, nemusela by (ani neměla) dropovat ale hráč by si ji musel získat z více surovin. Tyto zbraně by mohly dávat debuffy, různé efekty... A problém counteru či skullu které gatrovky byly nástrojem, je s epmmo pryč.)
Určitě by to chtělo v budoucnu přidat něco lepšího než je teď v dungeonech takže pro!
DesTrixPlayer píše:
19 črc 2018 02:09
6.) • Vůbec celkově přidat zbraně / zbroje, na které hráč musí získat vzácné materiály (přesně stejně jako Gatrovy sekery, to upřímně bylo nejdokonalejší získávání zbraně celkově co jsem viděl).
To samé jako v bodě 5.
DesTrixPlayer píše:
19 črc 2018 02:09
7.) • Přidat epmmo alchemy, s vyšším levelem možnost vařit rychleji / odemykat si elixíry.
Tohle je věc která určitě na serveru chybí! Pro!
DesTrixPlayer píše:
19 črc 2018 02:09
8.) Přidat vládci v TABu oddělený rank, tzn. aby v TABu bylo vidět kdo je vládce.
Jasný pro! Chtělo by to aby se vědělo že je na serveru Vládce :)

Re: I. Balíček návrhů

#13
1.) • Přidat na server disguise, stejně jako na E2 avšak bez proměny na mládě, za pp body.
Proti

2.) • Ke kuším zdelšit natahování kuší / zmenšit knockback z výstřelu a 1.8x zvýšit jejich dmg, přeci jenom, kuš není dopravní prostředek ale podstatně silnější luk.
Pro

3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.
Proti

5.) Pro

6.) • Pro

7.) • Přidat epmmo alchemy, s vyšším levelem možnost vařit rychleji / odemykat si elixíry.
Pro

8.) Přidat vládci v TABu oddělený rank, tzn. aby v TABu bylo vidět kdo je vládce
Pro

Re: I. Balíček návrhů

#14
Po dlouhé době kouknu na fórku a co nevidím... Moje oblíbené téma Thorns vs Magické zbraně (mimo jiné).

Na E2 s tím opravdu velký problém, který zůstával dlouhé roky nevyřešen. RPGItems byly tak nešikovně nastavené, že se jejich efekt (dmg a debuff) spouštěl nejen při normálním zásahu, ale rovněž i v situaci, kdy vlastník magické zbraně někoho odrazil přes enchant Thorns.

Naštěstí fix tohoto je celkem dost jednoduchá záležitost. Spouštěč efektu zbraně bude v kódu pravděpodobně event EntityDamageEvent, který má jako parametr DamageCause. Takže vlastně pokud chceme odstranit tenhle bug, stačí na první řádek toho eventu ošetřit případ, kdy tento damage způsobilo thorns. Takže v pseudokódu něco jako: if(e.getCause() == DamageCause.THORNS) return;

Pokud se přidá tento jeden řádek kódu, tak by to nemělo dále bugovat a mělo by být možné používat Thorns i Magické zbraně (ale jen možná, protože v Bukkitu člověk nikdy neví :)

---------------------------------------
Co se týče nějakého developera, tak to je obecně problém i ve firmách s nějakým normálním obratem, protože programátorů a hlavně slušných programátorů je fakt nedostatek. A přesvědč pak někoho, kdo umí programovat a vyzná se v Bukkitu (obojí aspoň o dost lépe než já), aby ke svému normálnímu náročnému zaměstnání programátora ještě po večerech a víkendech zušlechťoval minecraftový server. To je opravdu bohužel nepravděpodobné.

Re: I. Balíček návrhů

#16
1.) • Přidat na server disguise, stejně jako na E2 avšak bez proměny na mládě, za pp body.
Myslím, že na proměny opět dojde, možná i něco ve stylu jako bylo na E2 se skiny různých postaviček a odemykání dalších.

2.) • Ke kuším zdelšit natahování kuší / zmenšit knockback z výstřelu a 1.8x zvýšit jejich dmg, přeci jenom, kuš není dopravní prostředek ale podstatně silnější luk.
Nevím jestli půjde nastavit delší natahování, ale dopravní prostředek to určitě nebude, kuše jako takové by měly projít boostem :)

3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.
Thorns, bohužel je to enchant který i nyní dělá v RPG itemech problémy, proto ho stále zatím neplánujeme přidat.

5.) • Přidat ,,Gatra zbraně" (Takto na E2 přezdívané), protože si myslím, že s postupně více levely, si nemyslím že se bude zvětšovat nijak rozdíl mezi zbraněmi na levelu 20 a třeba na levelu 45, proto si myslím, že tahle inventace může být zajímavá, navíc to jak je získat by se mohlo okopírovat taky, nemusela by (ani neměla) dropovat ale hráč by si ji musel získat z více surovin. Tyto zbraně by mohly dávat debuffy, různé efekty... A problém counteru či skullu které gatrovky byly nástrojem, je s epmmo pryč.)

Gatrovky byly mnohými milovány, některými nenáviděny. Hlavně pro bug s (THORNS). Plánujeme pár efektů, v podobném duchu na velmi vysokých levelech, ale prozatím chceme klasické spíše vanilla enchanty :)

6.) • Vůbec celkově přidat zbraně / zbroje, na které hráč musí získat vzácné materiály (přesně stejně jako Gatrovy sekery, to upřímně bylo nejdokonalejší získávání zbraně celkově co jsem viděl).

Ano plánujeme tyto systémy přidávat, včetně nových receptů na speciální zbraně a zbroje ;-)

7.) • Přidat epmmo alchemy, s vyšším levelem možnost vařit rychleji / odemykat si elixíry.

Ano, skill alchemy se plánuje :)

Re: I. Balíček návrhů

#17
1.) • Přidat na server disguise, stejně jako na E2 avšak bez proměny na mládě, za pp body.

Ano, ale vypnout v Chiméře.

2.) • Ke kuším zdelšit natahování kuší / zmenšit knockback z výstřelu a 1.8x zvýšit jejich dmg, přeci jenom, kuš není dopravní prostředek ale podstatně silnější luk.

Z logického hlediska mi natahování kuší připadá jako kravina, takže tohle bych udělal spíše opačně

3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.

Thorns určitě není marný enchant, jeho výhodou je jakási daň za jeho používání, takže se určitě jedná o zajímavou možnost na rozšíření rozmanitosti soubojů.

5.) • Přidat ,,Gatra zbraně" (Takto na E2 přezdívané), protože si myslím, že s postupně více levely, si nemyslím že se bude zvětšovat nijak rozdíl mezi zbraněmi na levelu 20 a třeba na levelu 45, proto si myslím, že tahle inventace může být zajímavá, navíc to jak je získat by se mohlo okopírovat taky, nemusela by (ani neměla) dropovat ale hráč by si ji musel získat z více surovin. Tyto zbraně by mohly dávat debuffy, různé efekty... A problém counteru či skullu které gatrovky byly nástrojem, je s epmmo pryč.)

Co se těchto "Gatra" neboli magických zbraní týče, jsem zde trochu v rozpacích. Na jednu stranu, magické zbraně umožňují, stejně jako celý jejich plugin, ohromnou rozmanitost do PvP, ale i PvE. Na druhou stranu, tyto zbraně se musí dělat vyváženě, a ne tak, aby se potom museli na třikrát nerfovat. Magické zbraně bych viděl spíše jako doplněk ke zbrani klasické, jehož výhoda by byla spíše v efektech než v damage.

6.) • Vůbec celkově přidat zbraně / zbroje, na které hráč musí získat vzácné materiály (přesně stejně jako Gatrovy sekery, to upřímně bylo nejdokonalejší získávání zbraně celkově co jsem viděl).

Na Epesu III mi celkově chybí možnost nakupovat od obchodníků a získávat tak výbavu. Něco takového bych tedy uvítal nejen na magické zbraně.

7.) • Přidat epmmo alchemy, s vyšším levelem možnost vařit rychleji / odemykat si elixíry.

Do budoucna dobrý nápad, teď bych to ale ještě nepřidával.

EDIT
8.) Přidat vládci v TABu oddělený rank, tzn. aby v TABu bylo vidět kdo je vládce

Tohle, nepletu li se, bylo i na E2, takže nevidím důvod proč ne.

Re: I. Balíček návrhů

#18
Epes píše:
28 črc 2018 12:11

3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.
Thorns, bohužel je to enchant který i nyní dělá v RPG itemech problémy, proto ho stále zatím neplánujeme přidat.

5.) • Přidat ,,Gatra zbraně" (Takto na E2 přezdívané), protože si myslím, že s postupně více levely, si nemyslím že se bude zvětšovat nijak rozdíl mezi zbraněmi na levelu 20 a třeba na levelu 45, proto si myslím, že tahle inventace může být zajímavá, navíc to jak je získat by se mohlo okopírovat taky, nemusela by (ani neměla) dropovat ale hráč by si ji musel získat z více surovin. Tyto zbraně by mohly dávat debuffy, různé efekty... A problém counteru či skullu které gatrovky byly nástrojem, je s epmmo pryč.)

Gatrovky byly mnohými milovány, některými nenáviděny. Hlavně pro bug s (THORNS). Plánujeme pár efektů, v podobném duchu na velmi vysokých levelech, ale prozatím chceme klasické spíše vanilla enchanty :)
Nechci se vnucovat, ale dva příspěvky nad tím Tvým jsem naznačil, jak ten bug opravit :)

Re: I. Balíček návrhů

#19
Deamon píše:
09 srp 2018 22:43
Epes píše:
28 črc 2018 12:11

3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.
Thorns, bohužel je to enchant který i nyní dělá v RPG itemech problémy, proto ho stále zatím neplánujeme přidat.

5.) • Přidat ,,Gatra zbraně" (Takto na E2 přezdívané), protože si myslím, že s postupně více levely, si nemyslím že se bude zvětšovat nijak rozdíl mezi zbraněmi na levelu 20 a třeba na levelu 45, proto si myslím, že tahle inventace může být zajímavá, navíc to jak je získat by se mohlo okopírovat taky, nemusela by (ani neměla) dropovat ale hráč by si ji musel získat z více surovin. Tyto zbraně by mohly dávat debuffy, různé efekty... A problém counteru či skullu které gatrovky byly nástrojem, je s epmmo pryč.)

Gatrovky byly mnohými milovány, některými nenáviděny. Hlavně pro bug s (THORNS). Plánujeme pár efektů, v podobném duchu na velmi vysokých levelech, ale prozatím chceme klasické spíše vanilla enchanty :)
Nechci se vnucovat, ale dva příspěvky nad tím Tvým jsem naznačil, jak ten bug opravit :)
To sice ano, ale systém je napsaný způsobem, který by s thorns dělal velké problémy (nejen v RPG itemech). A přepsat by to všechno, nebylo zrovna úplně jednoduché.
cron