I. Balíček návrhů

#1
1.) • Přidat na server disguise, stejně jako na E2 avšak bez proměny na mládě, za pp body.

2.) • Ke kuším zdelšit natahování kuší / zmenšit knockback z výstřelu a 1.8x zvýšit jejich dmg, přeci jenom, kuš není dopravní prostředek ale podstatně silnější luk.

3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.

5.) • Přidat ,,Gatra zbraně" (Takto na E2 přezdívané), protože si myslím, že s postupně více levely, si nemyslím že se bude zvětšovat nijak rozdíl mezi zbraněmi na levelu 20 a třeba na levelu 45, proto si myslím, že tahle inventace může být zajímavá, navíc to jak je získat by se mohlo okopírovat taky, nemusela by (ani neměla) dropovat ale hráč by si ji musel získat z více surovin. Tyto zbraně by mohly dávat debuffy, různé efekty... A problém counteru či skullu které gatrovky byly nástrojem, je s epmmo pryč.)

6.) • Vůbec celkově přidat zbraně / zbroje, na které hráč musí získat vzácné materiály (přesně stejně jako Gatrovy sekery, to upřímně bylo nejdokonalejší získávání zbraně celkově co jsem viděl).

7.) • Přidat epmmo alchemy, s vyšším levelem možnost vařit rychleji / odemykat si elixíry.

EDIT
8.) Přidat vládci v TABu oddělený rank, tzn. aby v TABu bylo vidět kdo je vládce

Taky se chci zeptat, neplánuje AT najmout / získat nějakého developera? Myslím si, že by to mohlo urychlit proces updatů a Epes by získal nějakou "programátorskou pomoc", sice mi do toho moc není ale myslím si, že by to mohlo pomoci.
Naposledy upravil(a) DesTrixPlayer dne 19 črc 2018 14:25, celkem upraveno 1 x.

Re: I. Balíček návrhů

#2
DesTrixPlayer píše: 1.) • Přidat na server disguise, stejně jako na E2 avšak bez proměny na mládě, za pp body.
Blbost i když by nebyla možnost proměny za mládě pořád by se dala koupit slepice nebo jiný menší mob, na věžích a Wolrd Bossu.. by to opravdu nevypadalo dobře. Když na E2 byla mini mapa tak to šlo, ale na serveru kde by se hráči mohli ať už na věžích nebo kdekoliv jinde schovat a ostatní by trávili hodiny jejich hledáním mi nepřijde jako dobrý nápad.
DesTrixPlayer píše: 2.) • Ke kuším zdelšit natahování kuší / zmenšit knockback z výstřelu a 1.8x zvýšit jejich dmg, přeci jenom, kuš není dopravní prostředek ale podstatně silnější luk.
S tímto souhlasím, určitě bych možná i úplně vypnul knock z kuše, damage bych možná taky zvedl protože luk, který dává až poison V je o dost silnější než kuše.

DesTrixPlayer píše: 3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.
No tím si nejsem úplně jistý, jelikož na E2 bugoval magické zbraně a vznikal tzv. ,, reflekt " tak si myslím, že je důvod proč je vypnutý.
DesTrixPlayer píše: 5.) • Přidat ,,Gatra zbraně" (Takto na E2 přezdívané), protože si myslím, že s postupně více levely, si nemyslím že se bude zvětšovat nijak rozdíl mezi zbraněmi na levelu 20 a třeba na levelu 45, proto si myslím, že tahle inventace může být zajímavá, navíc to jak je získat by se mohlo okopírovat taky, nemusela by (ani neměla) dropovat ale hráč by si ji musel získat z více surovin. Tyto zbraně by mohly dávat debuffy, různé efekty... A problém counteru či skullu které gatrovky byly nástrojem, je s epmmo pryč.)
Epes na začátku E3 psal, že magické zbraně se v budoucnu přidají, takže stačí jen čekat.
DesTrixPlayer píše: 6.) • Vůbec celkově přidat zbraně / zbroje, na které hráč musí získat vzácné materiály (přesně stejně jako Gatrovy sekery, to upřímně bylo nejdokonalejší získávání zbraně celkově co jsem viděl).
Rovněž si myslím, že časem se něco takového přidá.
DesTrixPlayer píše: 7.) • Přidat epmmo alchemy, s vyšším levelem možnost vařit rychleji / odemykat si elixíry.
U tohohle Epes také psal, že je to jedna z věcí, které má v plánu přidat.

Re: I. Balíček návrhů

#3
K tomu developerovi to bychom samozřejmě chtěli. Nicméně moc v to nevěřím. Že by byl někdo v pohodě a dělal to dobrovolně. Pokud by chtěl něco platit (v rámci možností) tak z toho taky pro obě strany vyplývají povinnosti - na černo tu dělat nemůže, máme taky povinnosti k ochraně dat takže z toho taky plynou nějaké věci.
A zatím buď byly případy, že to někdo chtěl dělat zadarmo, ale ta úroveň toho programování nebyla úplně fajn.
A nebo za peníze, ale přestava že schrábne.jen tak prachy a půjde. Navíc nám byly navrhovány projekty, které byly celkem zcestné a jejich výsledkem by byla jen náhrada funkčního systému systémem horším, který by snad za pár let byl stejný, až bychom v něm utopili spoustu peněz a času. Takže není to jednoduché. To víš že druhého sluggiho byl bral, postavil mu snad i trůn :D

Re: I. Balíček návrhů

#4
Destrixi bez reflektu nic nedáváš a tak to sem chceš přidat ? PROTI
To s tím získáváním věcí u obchodníků za surky mi tu taky chybí. Byla to hodně dobrá věc. PRO
EPMMO alchemy PRO
Ty kuše no....Jsem pro aby se odstranil ten boost z těch kuší, ale nic víc. DMG má velký jak prase už teď.

Re: I. Balíček návrhů

#7
Souhlasím s Epmmo Alchemy, bylo by fajn tu zase mít Abscorpitonu, Health Boosty, apod.

Souhlasím s upravením kuší. Kuš by měla být dlouho natahující se, ale za to velmi silná zbraň, nikoliv věc, kterou klikneš a odletíš z Ledohradu na Tábor...

Nesouhlasím s Disguisem. Přeci jen, bez minimapy by se hodně blbě hledali hráči. Maximálně, že by Disguise vypadal trochu jinak. Někde by se dalo spojit třeba nějaká věc z shopu s hlavou hráče a tím bys dostal Disguise na toho hráče. Cooldown cca 10 minut a když do toho hráče bouchneš, promění se zpátky. Tímhle by se celkem dobře dostávalo na pevnosti a pak stačí jen naportovat celou svojí frakci.

Re: I. Balíček návrhů

#8
1. Asi PRO, bylo to cool, ale spíš bych tam dal nějaký normální monstra a né snadno přehlídnutelný mláďata zvířat(kuře)
2. Zmenšil bych to odhazování, ale jinak bych to asi nechal, myslím, že s vysokým epmmo budou dávat doceal pecky
3. Rozhodně PRO a nebál bych se ani těch vyšších hodnot thorns, jelikož to jen zvyšuje šanci na udělení 1-4 dmg (pokud lvl nepřesáhne 10, potom to už zvyšuje i dmg). Klidně bych to na normal enchanting nedával a nechal to jen jako drop z nějakýho wb.
(ehm, někdo tu umí skvěle počítat)
5 a 6 je v podstatě to samý, takže PRO, ale myslím, že se tu nějaký takový věci objevý tak jako tak.
7. To už je v plánu nějakou dobu, jen se k tomu Epes ještě nedostal
8. PRO

Nějakej developer by se rozhodně hodil, jenže kde nějakýho fakt dobrýho najdeš?
Col píše: DesTrixPlayer píše:
3.) • Inventovat enchant ,,Thorns" který by mohl přidat více zbrojím různorodost (a to stejně zbrojím) protože by to rozdělilo zbroje na PvP / PvE a pokud se to nepřežene na Thorns V tak si myslím, že je to v pohodě.

No tím si nejsem úplně jistý, jelikož na E2 bugoval magické zbraně a vznikal tzv. ,, reflekt " tak si myslím, že je důvod proč je vypnutý.
Argumentovat tím, že se něco na 4 roky starý verzi bugovalo... Jak geniální.

Re: I. Balíček návrhů

#9
1. proti
2. pro
7. proti
Co se týče těch zbraní apd. Napadl mě nápad, ale nejsem si jistý jeho realizací, na druhou stranu kdyby to šlo bylo by to něco nového a zajimavého. Šlo by o to že na nějakou tu lepší zbraň jak např. píšeš gatru, bys musel dropnout někde nějakou rpg zbran "pod úrovní" té kterou chceš, tím myslím, že kdybys chtěl tu gatru, musel bys dropnout v nějakém dungeonu (např.) určitou rpg zbran a tu bys pak společně s těmi vzácnými materiáli šel vyměnit a ta výměna by fungovala tak, že bys dal tu "podzbran" + material a na úspěch by bylo jen nějaké % úspěch, kdyby vylepšení selhalo, tak bys bud přišel jen o vzácný materiál a "podzbran" by ti zůstala, nebo (možna extrem :D) by ti zmizela i ta zbran :D Myslím si, že by to mohlo být zajimavější, samozřejmě pokud by to šlo zrealizovat, ale když už tu funguje podobný systém u prstenů a helem tak to nezavrhuji. Kdyžtak mi napiště jen názor na tento "výstřel" :D

Jinak k bodům, ke kterým jsem se nevyjádřil (ono hodně je v tom textu mého návrhu :D) mám neutrální názor, jakože mi to je šumák :D

Re: I. Balíček návrhů

#10
1. To asi ne.. Na serveru nemáš žádnou minimapu a kdyby tu byli disguise jako je slepice, netopýr, vlk tak by bylo hrozně těžké někoho najít.. Z Pevností by se stalo Hide and Seek..

2. Epesovi jsem už o tomhle psal. Takže snad se na to brzy koukne, protože vidět kuše, že se používají jako dopravní prostředek místo zbraně na damage.. :D Je to strašné

3. Pokud to nebude mít problémy s magickýma zbraněma (pokud na serveru později budou) tak proč ne.. Rád bych uvítal Thorns :P

5. Nějaké magické zbraně by to fakticky chtělo ale né na takové malé levely :D Dal bych to třeba až od levelu 50+.. Přeci jenom žádná hra/server ti hned ze začátku nedá magické zbraně (pokud se nejedná o server s magii)

6. Nějaké to dropování itemů a následné vyměnování by se určitě taky šiklo :P Jednoho dne to otevirání truhel omrzí :D

7. Alchemy skill (jak už psal negjo) má Epes v plánu akorát se k tomu ještě nedostal.. Práce má až nad hlavu :D Ohledně odemykání elíků.. Možná přidat recepty na debuffy jako je wither nebo na pozdějších levelech (dejme tomu 90) možnost vařit Lingering potiony (co vím tak kromě Dragon's breath není žádný jiný způsob jak je vařit..) a na level 100 bych třeba dal možnost už vařit elíky na 5:00.. Samozřejmě by to nebylo lehké naexpit :P

8. Určitě by se to hodilo.. Někdy se ani nedá poznat, že se vládce připojil takže by se to hodilo.. (možná bych přidal i možnost kdy to napíše do chatu že se vládce připojil ale to už si myslím že by bylo moc :D)
cron