Balance EPMMO

#1
Zdravím.
Tenhle topic vzniknul na základě vybalancování EPMMO (Pro budoucí upravy)

Pokud máte nějaký navrh na zlepšení EPMMO nebo chcete aby se něco upravilo/přidalo, nebo dokonce celé předělalo můžete to napsat sem :) Epes to bude určitě procházet a vaše nápady si zapisovat :)

jak to vidím já:

Meče
- Trochu zvýšit regen (uprímně je to nic moc :D)

Sekery
- Snížit šanci na dávání kritických zásahu (pasivní buff)
- Snižit damage bersekera (na 80+ levelu tam je masivní boost v damagu)

Luky
Přijdou mi v pohodě takže asi nic k nim :D

Kuše
- Zvýšit damage buffu u kuší a pčidat nějaký negativní efekt

Kladiva
- Přidat k buffu efekt slabosti (weakness)

Re: Balance EPMMO

#2
Mečům ten buff nerfnout esi teda. Ten buff přebije buff sekery a 2 násobným přehledem. A ten buff berserkera není zas tak dobrý. Máš tam bonus dmg 1-3. A šance na krit je ok. Na e2 si měl 37.5 a dával si double dmg. Takže tu je to víc než ok. Takže místo teho tvojího původního návrhu buffu mečů a nerfů bych to přehodil.

Re: Balance EPMMO

#3
Ani náhodou, tvých buffem dáváš za 4 srdce což ekviluje regen na stejném levelu jako máš ty (4srdce regenované za 4 srdce bersekrem ubrané)
Já si myslím, že je to v pohodě, navíc sekery mají větší base dmg.

Re: Balance EPMMO

#8
K tomu 🔨 bych klidně přidal weakness. Kuše poboostit.. Myslím si, že už teď mají dmg dost velký na buffu, ale určitě bych jim sundal ten knock při výstřelu. Jinak sekery, meče bych nechal jak psal DesTrix.

Co tu ještě nepadlo pořádně je pasivní schopnost u meče a sekery. Podle mě je krvácení na meči naprosto useless, oproti kritické ráně ze sekery.

Re: Balance EPMMO

#10
Zdravím jakožto hráč co má naexpeno na mečích level 103 bych rád řekl, že meče nejsou zrovna vyvážené oproti sekerám.
Ano přidávají mi regeneraci 3 po dobu 5s ( lepší regenerace z meče nejde dosáhnout ) což zregeneruje +- 4,5 srdce. Ale krvácení na levelu 100 je 15% na 5s pokud je hráč nedojedený ubere mu to +- 0,5 srdce. Pokud se podíváme na sekery nejvíce má hráč SnoopCZ ( 83) již na tomto levelu má o 5% větší šanci na kritik než level 100 na mečích na krvácení. Kritik taky dává opravdu mnohem větší damage než krvácení. Ano nemá regeneraci ale má resist, který taktéž není k zahození. SnoopCZ získá taky bersekra, který mu dá 100% na udělení zdrcujícího kritického zásahu, který hráči vezme opravdu hodně HP, a pokud nezareaguje v čas do pár vteřin umře.

Můj návrh tedy zní, oslabit sekery aby měli rovněž 15% na kritický zásah na levelu 100, nebo zesílit meče.

Rovněž bych rád podotkl, že meče na levelu 90. skoro maximálním levelu, nepřidávají žádný boost k bojové zuřivosti, rád bych ocenil aby i na tomto levelu byl nějaký boost, protože pokud se nepletu u všech ostatních zbraní na každém 10, levelu ten boost je, na meči ho však nenajdeme.

Jinak mi to přijde vyvážené, možná bych mírně zvedl damage na kuších.
Taky bych zrušil ,,zpětný ráz", který kuše dává.
Děkuji to je vše _col_
cron