Re: Balance EPMMO

#11
Snížit crity na sekeře rozhodně není špatnej nápad, protože teď to je fakt overpowered. S tím mečem to taky chce něco provést, protože to krvácení.. Ruku na srdce, to nikdo ani nevnímá, asi by to bylo stejný, kdyby tam nebylo nic.

Re: Balance EPMMO

#12
Col píše:
02 srp 2018 20:19
Zdravím jakožto hráč co má naexpeno na mečích level 103 bych rád řekl, že meče nejsou zrovna vyvážené oproti sekerám.
Ano přidávají mi regeneraci 3 po dobu 5s ( lepší regenerace z meče nejde dosáhnout ) což zregeneruje +- 4,5 srdce. Ale krvácení na levelu 100 je 15% na 5s pokud je hráč nedojedený ubere mu to +- 0,5 srdce. Pokud se podíváme na sekery nejvíce má hráč SnoopCZ ( 83) již na tomto levelu má o 5% větší šanci na kritik než level 100 na mečích na krvácení. Kritik taky dává opravdu mnohem větší damage než krvácení. Ano nemá regeneraci ale má resist, který taktéž není k zahození. SnoopCZ získá taky bersekra, který mu dá 100% na udělení zdrcujícího kritického zásahu, který hráči vezme opravdu hodně HP, a pokud nezareaguje v čas do pár vteřin umře.

Můj návrh tedy zní, oslabit sekery aby měli rovněž 15% na kritický zásah na levelu 100, nebo zesílit meče.

Rovněž bych rád podotkl, že meče na levelu 90. skoro maximálním levelu, nepřidávají žádný boost k bojové zuřivosti, rád bych ocenil aby i na tomto levelu byl nějaký boost, protože pokud se nepletu u všech ostatních zbraní na každém 10, levelu ten boost je, na meči ho však nenajdeme.

Jinak mi to přijde vyvážené, možná bych mírně zvedl damage na kuších.
Taky bych zrušil ,,zpětný ráz", který kuše dává.
Děkuji to je vše _col_
Tohle musím citovat, protože lépe bych to nenapsal. Navíc bersekr bere za svoji dobu snad až 4x více dmg, než dá regen za stejnou dobu.

Re: Balance EPMMO

#13
Cole cole cole.... Na 90 lvl nemá žádný boost ani měč/kladivo/sekera. U všech se zvyhnou jen % . Takže se pleteš :D
Netuším proč všichni máte problém s % na kritik u seker. Na e2 byla o hodně větší šance a nikdo si nikdy nestěžoval.. Uznávám krvácení by chtělo buff, ale nic víc ne.
Berserk se dá strašně jednoduše vycounterovat. Knockneš toho hráče pryč a máš vystaráno. Takto jsem to vždycky udělal Snoopovi a přežil jsem. A meč když se aktivuje skill, tak se ten jeho regen nijak přerušit nedá. Takže bych žádny nerf sekerám nedával, ale dal bych buff krvácení aby to bralo tak 2x-2,5x víc dmg.
U těch kuší bych byl opatrný, protože jich nikdo nemá pořádně vyexpené, takže nevíme jak to bude vypadat. Rax má sice přes 50, ale má slabší kuš než třeba _eskaron_ a ten s ní dává dmg docela dost velký. Tu bych vážne rači počkal... Jen ten boost bych hned hodil do pryč.

Re: Balance EPMMO

#14
Ano, bersekr se dá counterovat ale jen za určitých podmínek, rozhodně ne, když to je 2v1 a nebo na menších prostorách (ledohrad, horní patro kaytaru...)
A i jeden jediný hit, dává velký dmg (dostatečný na zrušení naregenovaných srdíček)... Ještě k tomu sekery mají větší base dmg a lepší pasivní útok, to je minimální věc, který se popřít nedá. Navíc, je zajímavé že meč aktivně (hlavní zbraň) používá možná aji 3x méně lidí než sekery (A to už o něčem může vypovídat, jen poznatek.)
A s E2 to neporovnávej, to je úplně něco jiného, tady je demoverze mcmmo.

Re: Balance EPMMO

#15
Asi to vidím tak, jak Telefon. Meč by si podle mě zasloužil lepší regen, ale pokud by se nerfovala sekyra, tak by asi nebylo dobré, kdyby ten regen u mečů byl navýšen hodně. U ost. předmětů nic nemam.
-MysticManCZ

Re: Balance EPMMO

#16
Jack_Ounes píše:
02 srp 2018 20:29
Snížit crity na sekeře rozhodně není špatnej nápad, protože teď to je fakt overpowered. S tím mečem to taky chce něco provést, protože to krvácení.. Ruku na srdce, to nikdo ani nevnímá, asi by to bylo stejný, kdyby tam nebylo nic.
Naprosto souhlasím, snížit šanci na krit u sekery a možná trochu dát dolu ten dmg. Když se podíváme na krvácení u meče, tak kdyby hráč měl 1 srdce a měl by krvácení po dobu pěti sekund, tak snad ani neumře, protože se stačí dohealovat jídlem.

Re: Balance EPMMO

#17
Destrixi já sem to vycounteroval vždy. I na tom ledohradu... Jednoduše jsem ho knocknul pryč a poutekl a pak si dohealoval to co mi ubral. A to nemám ani vymaxované meče. A přece sekery byly vždycky na větší dmg. Důvod proč je meč spíše sekundarní zbraň, je podle mě tento : Má menší DMG, ale to ještě nic neznamená. Může se na něj dávat knock a díky tomu si házet comba. Jenže ve hře je prsten odolnosti, který tyto všechny taktiky totálně ruší. Chcete vylepšení mečů ? Ani není třeba. Jen něco udělejte s prstenem odolnosti a bude to OK. A celkově je zajímavé, že když byl Snoop jediný kdo měl vymaxovaného berserka, si nikdo od nás nikdo nestěžoval. Všichni se s tím dokázali vypořádat a bylo to ok. A teď když jsem si ho vymaxoval i já je to neskutečný problém... Vám se prostě 1x něco nehodí a hned chete všechno měnit...

Re: Balance EPMMO

#18
Jj nám se to nehodí, tak to řešíme. Promiň, ale tohle by napsal jen primitv. A jestli si myslíš, že se to točí jen kolem tebe, tak si dost věříš. Ten knock nefunguje vždycky a to nemusíš mít ani prsten. Na meč si můžeš dát fire, to je pravda, ale ten je spis jen otravnej a zabraňuje ti utíkat, než aby daval dmg. Na druhou stranu nemůžeš argumentovat stylem "já to vycounteruju vždycky, tak je to v pohodě". Meč je oproti sekeře rozhodně slabší a já si myslím, že by se to mělo víc vybalancovat na úroveň, kde by více hráčů začalo používat meč a rozmysleli se, jestli se jim vyplatí sekera a její dmg, nebo meč a jeho enchanty + buff. Sekera je hojně využívaná v pvp oproti meči, ale to už tu zaznělo. Na meči vidim občas někoho využít ten knock, kdy se tím třeba snaží zbavit comba, ve kterém je.

Re: Balance EPMMO

#19
Kuše: Rozhodně zvýšit DMG a zlepšit /epmmo kuše jsou teď opravdu jen doprava a nejsou to plnohodnotná zbraň hodná luku

Sekery: No.... nevím nevím, snížit dmg pasivních kritiků (a pls wingsi nezačínej tu hádky)

A hlavně ochočování: Boost je slušnej a kvalitní, to ne že ne, ale chtělo by to ještě udělat 2 věci...... protože Medvídek... je špatnej i přes ten buff, jeho problém je v pomalosti, takže navýšit rychlost a udělat to tak, aby jeho plošný útok nedával poškození majiteli.

Re: Balance EPMMO

#20
To je milé, že ho odknockneš a jdeš pryč ale toho tak knockneš k dalším lidem, co ho knocknout nemusí víš. Tady se řeší ta faktická stránka, kde je vidět, že pasivní buff a aktivní buff je u seker lepší, než u mečů...