Re: Balance EPMMO

#21
Tak se boostne krvácení na krvácení II. stupně a bude všechno v pohodě. A je zajímavé Destrixi, jak si prva říkal, že je všechno ok a pak někdo od vás napsal, že to ok není a hned jsi změnil názor. A navíc vždycky tomu tak bylo, že sekery byly na dmg lepší sakra, tak proč je okolo teho teď tak velké halo halo.

Re: Balance EPMMO

#23
Rád bych ještě citoval, že meče se expí ještě k tomu dvakrát déle než sekery, protože příklad
Sekery (level 45) 34500 XP do dalšího levelu.
Meče (Level 46) 50055 XP do dalšího levelu.
A pochybuju, že je takový skok mezi jedním levelem, když k tomu přidáme slabý aktivní buff proti sekeře (krvácení vs kritiky), base dmg a potom hlavní buff, tak nám výjde, že to je nevyvážené.

Re: Balance EPMMO

#25
phiwings99 píše:
02 srp 2018 21:09
Cole cole cole.... Na 90 lvl nemá žádný boost ani měč/kladivo/sekera. U všech se zvyhnou jen % . Takže se pleteš :D
Díky to jsem netušil, budu si to pamatovat. :D
phiwings99 píše:
02 srp 2018 21:09
Netuším proč všichni máte problém s % na kritik u seker. Na e2 byla o hodně větší šance a nikdo si nikdy nestěžoval..
Na E2 hráči měli tisíce mcmmo na sekeře, a neměli tam sotva 80, pokud by se někdy v budoucnu mělo rozšířit epmmo na např. level 200, pak by kritik už mohl dosahovat 50% což je hrozně moc. Jako další věc je, že na E2 se kromě sekery na přímé PvP ( nepočítám counter na meči ) nevyužívala žádná zbraň, dokonce ani luk se nijak nevyužíval.
phiwings99 píše:
02 srp 2018 21:09
Uznávám krvácení by chtělo buff, ale nic víc ne.
Krvácení by na 100% chtělo boost minimálně o jak jsi psal dole 2-2,5x.
Pokud srovnáme kritik na sekeře, který každým hitem přidá o +- 1-1,5 srdce ( porovnávám maximální level ) a pak krvácení, které když má hráč hráč štěstí ubere 0,5 srdce, tak to opravdu moc vyvážené není. Pokud to má být vyvážené určitě bych zvedl ještě regeneraci na level 4.
phiwings99 píše:
02 srp 2018 21:09
Berserk se dá strašně jednoduše vycounterovat. Knockneš toho hráče pryč a máš vystaráno. Takto jsem to vždycky udělal Snoopovi a přežil jsem. A meč když se aktivuje skill, tak se ten jeho regen nijak přerušit nedá. Takže bych žádny nerf sekerám nedával, ale dal bych buff krvácení aby to bralo tak 2x-2,5x víc dmg.
Ano občas, se člověku podaří vycounterovat bersekr, ale v mnoha případech, se tomu zabránit nedá, pokud je hráč v místě kde není velký prostor pro odknockovaní, nebo hráč zaútočí zezadu a nestihne v čas zareagovat, do pár vteřin umře, nemluvě o tom pokud má hráč ještě přídavný damage v prstenu.
phiwings99 píše:
02 srp 2018 21:09
U těch kuší bych byl opatrný, protože jich nikdo nemá pořádně vyexpené, takže nevíme jak to bude vypadat. Rax má sice přes 50, ale má slabší kuš než třeba _eskaron_ a ten s ní dává dmg docela dost velký. Tu bych vážne rači počkal... Jen ten boost bych hned hodil do pryč.
Tady je pravda, že nikdo ještě nedosáhl maximálního levelu, ovšem už teď pokud se podíváme na wither efekt, poison V a další věci, které vám maximální level na luku přidá, můžeme vidět, že kuše budou o dost slabší.
phiwings99 píše: Důvod proč je meč spíše sekundarní zbraň, je podle mě tento : Má menší DMG, ale to ještě nic neznamená. Může se na něj dávat knock a díky tomu si házet comba. Jenže ve hře je prsten odolnosti, který tyto všechny taktiky totálně ruší. Chcete vylepšení mečů ? Ani není třeba. Jen něco udělejte s prstenem odolnosti a bude to OK.
Sekundární zbraň je to i proto, že má mnohonásobně menší buff na epmmo, který dává o proti sekeře minimální zranění. Knock se na něj dá dát, ale nikdo neví jestli v budoucnosti nebudou sekery, u kterých bude knockback součástí. Je pravda, že prsten odolnosti je dost broken, jelikož občas funguje tak, že dáte normální knock a někdy ho nedáte vubec, což by taky chtělo nějak upravit.
phiwings99 píše: A celkově je zajímavé, že když byl Snoop jediný kdo měl vymaxovaného berserka, si nikdo od nás nikdo nestěžoval. Všichni se s tím dokázali vypořádat a bylo to ok. A teď když jsem si ho vymaxoval i já je to neskutečný problém... Vám se prostě 1x něco nehodí a hned chete všechno měnit...
Takhle bych to přímo neřekl, já se divám z hlediska zastánce mečů, který si přijde dost utlačovaný, oproti epmmo na sekeře a až když, více lidí naexpilo epmmo na sekeře se to začíná projevovat, dle mě je mnohem přijatelnější to zarazit na začátku, kdy mají 2 hráči na serveru sekery na levelu 80+, než to zastavovovat až bude mít půlka serveru hodně naexpené sekery. A sám musíš uznat, že meče jsou mnohonásobně slabší než sekery.
DesTrixPlayer píše: Rád bych ještě citoval, že meče se expí ještě k tomu dvakrát déle než sekery, protože příklad
Sekery (level 45) 34500 XP do dalšího levelu.
Meče (Level 46) 50055 XP do dalšího levelu.
A pochybuju, že je takový skok mezi jedním levelem, když k tomu přidáme slabý aktivní buff proti sekeře (krvácení vs kritiky), base dmg a potom hlavní buff, tak nám výjde, že to je nevyvážené.
Meče ale zase mají plošný damage, který v expení pomáhá, je pravda, že je potřeba mnohokrát více XP k získání dalšího levelu, ale myslím že díky plošnému damege je to vcelku vyvážené.

Re: Balance EPMMO

#28
phiwings99 píše:
02 srp 2018 23:49
Tak se boostne krvácení na krvácení II. stupně a bude všechno v pohodě. A je zajímavé Destrixi, jak si prva říkal, že je všechno ok a pak někdo od vás napsal, že to ok není a hned jsi změnil názor. A navíc vždycky tomu tak bylo, že sekery byly na dmg lepší sakra, tak proč je okolo teho teď tak velké halo halo.
Mně se hlavně líbí, jak sem taháš úplný blbosti typu kdo jak kde co udělal, nebo neudělal a jak změnil názor. Tohle sem nepatří, takže to sem netahej.
Halo halo je okolo toho protože sekyra se s mečem aktuálně prostě nedá rovnat. Ten nerf tam je nutnej ať se ti líbí, nebo ne.
DesTrixPlayer píše: Aby člověk dávál plošný dmg, musí bojovat proti více nepřátelům, ještě k tomu sweep nedává stejný dmg, jako hlavní úder a na to se mi 30% rozdíl zdá dost, ten bych snížil na 15-20%.
Souhlasím, 15% by mohlo být tak ideální

Ještě k tomu krvácení jak psal col, kritické rány například při 1v1 většinou ovlivní výsledek bitvy, protože jsou opravdu silné. Oproti tomu takové krvácení nikdy nikoho nezajímá, protože to nic neubírá. Chtělo by ho to pravdu hodně boostnout, aby k něčemu bylo, protože aktuálně je všem ukradený a každej ho ignoruje.

A ještě bych rád dodal, že naprosto nechápu, jak někdo může mít argument typu "..na E2..". Smiřte se s tím, že E2 už je historie a soustřeďte se na E3, která je v těchto systémech odlišná od E2 a srovnávat to s ní je blbost.

Re: Balance EPMMO

#30
Říkám že mně to EPMMO nepřijde tak rozbitý spíš mi to přijde dobrý protože tě to nutí expit jak meče tak sekery. Ten berserkr je možná OP ale zase v boji kde je na 1 místě 8 lidí a všichni bojují v sobě tak je absolutně nepoužitelný. Berserkr se hodí možná tak do 1v1. Buff na mečích mi přijde dost OP mam lvl 40 snad a už mi to healuje 5/6 HP. Mně se líbí že v bojích většina lidí nosí obě zbraně i když je meč hlavně na heal tak tam je i knock který na sekeře snad zatím ani nemůžeš mít / na žádné není. Každá zbraň má své +/- a nepřijde mi že bych viděl např.. na ledohradu čistě boje se sekerou spíš naopak mnoho lidí to kombinovalo a kdyby se něco nějak strašně nerflo tak by to nakonec mohlo být zas tak slabé že by to nikdo nepoužíval. Za mě je EPMMO v pohodě a komu vadí ten DMG seker tak ten taky nikdo nemá zadarmo musíš jít do dungu a expit tam x hodin furt takže tu možnost mít OP sekery má snad každý. Já sám sem si vyexpil sekery a teď sem se vrhl na meče.