Re: Balance EPMMO

#31
borko369 píše:
03 srp 2018 13:05
Wtf _col_ ja používam iba buff na meči z toho dôvodu že sekera sa dá ultra ľahko vycounterovať tým vaším bowspamom.. :)
To co používáš je na tobě, já používám taky pouze buff na meči, ovšem to neznamená, že jsem spokojen s tím, jak funguje. Bowspam ti zrovna na malém prostranství jako je třeba ledohrad, taky moc nepomůže. Pokud ještě k tomu hráč nedostává knockback ( je zapálený nebo má v prstenu drahokam země) tak ho oni neodrazíš. Sám musíš uznat, že sekera dává mnohonásobně větší damage než meč.
Jediné použitelné na meči je regenerace, protože krvácení jakožto pasivní schopnost je oproti sekerám úplně k ničemu. Sám píšeš, že používáš meče na buff ovšem sekerou bojuješ, proč? Protože má mnohonásobně silnější pasivní schopnosti, než krvácení které nepřítel ani nepozná.

Re: Balance EPMMO

#32
CiTrOnIxCz píše:
03 srp 2018 13:28
Říkám že mně to EPMMO nepřijde tak rozbitý spíš mi to přijde dobrý protože tě to nutí expit jak meče tak sekery. Ten berserkr je možná OP ale zase v boji kde je na 1 místě 8 lidí a všichni bojují v sobě tak je absolutně nepoužitelný. Berserkr se hodí možná tak do 1v1.
Nevím, ale více mi přijde nepoužitelný meč, protože i když je tam 8 lidí a já hitl sekerou ( epmmo 80+) 2 hráče oba 2x tak jim uberu 3-4 srdce každému. Pokud použiji buff na meči (level 100) a hitnu 2 hráče 2x tak 1. dám krvácení na 5s které ani nepozná. A druhému uberu 1,5 srdce? Nemluvě o tom, jak sám píšeš v 1vs1 má znovu ještě mnohem větší výhodu sekera.
CiTrOnIxCz píše:
03 srp 2018 13:28
A na mečích mi přijde dost OP mam lvl 40 snad a už mi to healuje 5/6 HP. Mně se líbí že v bojích většina lidí nosí obě zbraně i když je meč hlavně na heal tak tam je i knock který na sekeře snad zatím ani nemůžeš mít / na žádné není.
Na levelu 40 dostaneš regeneraci 3 po dobu 3. vteřin, na levelu 100 dostaneš regeneraci 3 po dobu 5s. Ano dává to regeneraci, mohu použít buff na meči aby mi ( na levelu 100) zregenerovala půlku životů nebo mohu hodit jednu healku a mít stejný výsledek a k tomu mít na levelu 83 ( sekery) 100% na zdrcující kritický zásah po dobu 4s.
CiTrOnIxCz píše:
03 srp 2018 13:28
Každá zbraň má své +/- a nepřijde mi že bych viděl např.. na ledohradu čistě boje se sekerou spíš naopak mnoho lidí to kombinovalo a kdyby se něco nějak strašně nerflo tak by to nakonec mohlo být zas tak slabé že by to nikdo nepoužíval. Za mě je EPMMO v pohodě a komu vadí ten DMG seker tak ten taky nikdo nemá zadarmo musíš jít do dungu a expit tam x hodin furt takže tu možnost mít OP sekery má snad každý. Já sám sem si vyexpil sekery a teď sem se vrhl na meče.
Ano taky mám rád kombinování obou zbraní, jenže pokud se nezesílí meče, oproti sekerám budou hrozně slabé, teď se to zatím moc neprojevuje, jelikož hodně lidí používalo jako 1. zbraň meč a tak ho naexpilo nebo prostě nemají dobrou sekeru, ovšem v budoucnu kdy bude hodně lidí mít naexpené sekery 80 level + tak se uvidí velký rozdíl mezi sekerou a mečem. Expení není zadarmo ale o to tady vůbec nejde, protože expit musíš jak meče tak sekery, a je blbost říct ,,tu možnost mít OP sekery má snad každý" ano má ale jde tu o to, že meče by nikdo nepoužíval, takže by ani nemělo smysl je nějak rozvíjet.

Re: Balance EPMMO

#33
Mně přijdou v pvp sekery i meče vcelku vyrovnané. Sekery měli vždy větší dmg a tak by to i mělo zůstat, za to meče měli vždy nějaký ty píčoviny navíc, takže se s nima běžně nebojovalo, ale své využití měli. Sice má sekera o něco větší dmg, ale meče mají regen (kterej je o dost lepší a používanější než berserk) a možnost mít knock, kterej je v některých situacích taky dost užitečnej. Jediné co bych upravil je pomalejší expení mečů. Dřív, když měli sekery pomalejší attack speed, tak to bylo pochopitelný, ale teď už by to mělo být stejný.

Re: Balance EPMMO

#35
negjo píše:
03 srp 2018 15:34
Sice má sekera o něco větší dmg, ale meče mají regen (kterej je o dost lepší a používanější než berserk) a možnost mít knock, kterej je v některých situacích taky dost užitečnej.
Ten regen je lepší spíš když máš low level na sekerách a dáváš berserkem lehký kritiky. Jakmile máš ty středně těžký krity, nebo jak to je, moc si to nepamatuju, tak už se ten berserk vyplatí, protože tam máš resist a dmg, kterej rozhodně předčí regen z meče. Navíc přijít o regen, kterej mi nahradí 1 healka a vyměnit to za robustní dmg mi přijde rozhodně worth.

Re: Balance EPMMO

#36
Spíš než snížit xp do lvl na mečích bych zvýšil potřebné xp sekerám. Ať hned každý nemá lvl 100+. Cole od lvl 100 už nebudou přibývat % na krit.. Takže se nějakých 100% na lvl 400 bát nemusíš :D A Jacku ten regen je furt lepší jak celý berserk... Já až si vymaxuju meče, tak na berserka budu z vysoka kašlat. A když jsme u toho luku teda. Existuje i věc s jménem protijed.BTW lze zakoupit na /res tp GD.

Re: Balance EPMMO

#38
To ti wingsi fakt nežeru, ikdybychom vynechali pasivní buff, furt je tu OP aktivní buff,
dal jsem si souboj s Lemodilem, který má menší level na sekerách a já větší level na mečích.
Za celý souboj, jsem dostal přes 8 kritiků které mi ubraly +- 10hp a já jsem dal dvě krvácení, co ubraly +- 1hp, opravdu je to vyrovnané?
Do PVE vám stejně zůstává resist.
Pokud si načrtneme situaci, kdy se zapne vymaxovaný buff meče a sekery proti sobě,
Hráč získá regeneraci 2/3 srdcí -> Protihráč získá resistence
Mezitím mu buff sekery ubere klidně až 6 srdcí (Nutno podotknout, že regen není instantní, zatímco resistence ano)
Buffem mečů udělil hráči menší dmg protihráčovi, díky resistence.
Pokud do tohoto zatáhneme i vyšší šanci na kritiky (pasivní buff seker bere více, než pasivní buff mečů) tak nám výjde, kdo pravděpodobně vyhraje.

Re: Balance EPMMO

#39
Jack_Ounes píše:
03 srp 2018 16:03
negjo píše:
03 srp 2018 15:34
Sice má sekera o něco větší dmg, ale meče mají regen (kterej je o dost lepší a používanější než berserk) a možnost mít knock, kterej je v některých situacích taky dost užitečnej.
Ten regen je lepší spíš když máš low level na sekerách a dáváš berserkem lehký kritiky. Jakmile máš ty středně těžký krity, nebo jak to je, moc si to nepamatuju, tak už se ten berserk vyplatí, protože tam máš resist a dmg, kterej rozhodně předčí regen z meče. Navíc přijít o regen, kterej mi nahradí 1 healka a vyměnit to za robustní dmg mi přijde rozhodně worth.
Resist je tam pořád a na všech lvlech, akorát dřív ho kvůli buffu z leda nikdo neřešil.
Jinak si stojím za tím, že ten regen je mnohem lepší než berserk a to už jak z vlastní zkušenosti (že začátku jsem měl od epese nagivovaný vysoký sekery i meče a stejně jsem mi regen vycházel mnohem lip) tak i mám vypozorováno z bojů, že většina lidí dává přednost regenu.

Re: Balance EPMMO

#40
DesTrixPlayer píše:
03 srp 2018 18:05
To ti wingsi fakt nežeru, ikdybychom vynechali pasivní buff, furt je tu OP aktivní buff,
dal jsem si souboj s Lemodilem, který má menší level na sekerách a já větší level na mečích.
Za celý souboj, jsem dostal přes 8 kritiků které mi ubraly +- 10hp a já jsem dal dvě krvácení, co ubraly +- 1hp, opravdu je to vyrovnané?
Do PVE vám stejně zůstává resist.
Pokud si načrtneme situaci, kdy se zapne vymaxovaný buff meče a sekery proti sobě,
Hráč získá regeneraci 2/3 srdcí -> Protihráč získá resistence
Mezitím mu buff sekery ubere klidně až 6 srdcí (Nutno podotknout, že regen není instantní, zatímco resistence ano)
Buffem mečů udělil hráči menší dmg protihráčovi, díky resistence.
Pokud do tohoto zatáhneme i vyšší šanci na kritiky (pasivní buff seker bere více, než pasivní buff mečů) tak nám výjde, kdo pravděpodobně vyhraje.
Když to chceš brát čistě matematicky, tak je jasný, že sekery vyjdou líp, jenže to, že s knockem se ti mnohem lip combí a tím pádem by ti ani víc než 1 hit s berserkrem dát neměl (jestli jo, je to už tvoje chyba) do toho už nezapočítáš...