Re: Balance EPMMO

#41
A taky knockback dát nemusí, co když se bdue zasekávat o strop? Navíc, každá zbraň dává knock, přeci jenom, protivník nemusí mít zrovna knockback na meči.
Pochybuju, že někdy vyvrátíte to co jsem napsal a taky tu furt zapomínáte na aktivní buff, který je nekompromisně více OP na sekerách. A i kdyby, jeden hit berserku v typickém souboji ubrat naregenované životy.

Re: Balance EPMMO

#42
DesTrixPlayer píše:
03 srp 2018 18:20
A taky knockback dát nemusí, co když se bdue zasekávat o strop? Navíc, každá zbraň dává knock, přeci jenom, protivník nemusí mít zrovna knockback na meči.
Pochybuju, že někdy vyvrátíte to co jsem napsal a taky tu furt zapomínáte na aktivní buff, který je nekompromisně více OP na sekerách. A i kdyby, jeden hit berserku v typickém souboji ubrat naregenované životy.
Jen mi tady prosimtě neříkej, že obyč knock na sekeře výjde na stejno jako knock II na meči... S knockem se kombí několikanásobně krát líp a neměl bys mít problém vykombit 1v1 kohokoliv se sekerou, což vynahrazuje menší dmg. Aktivní skill na sekeře je lepší jen v opravdu omezených podmínkách, kdy s tím zvládneš dát nepříteli víc hitů bez přerušení (což je fakt těžký, když stačí 1 hit s knock mečem a celej skill je v prdeli). Jako fakt nevím, čím by ti musel dát ten 1 hit, aby ti ubral všech 8 hp, co ti dá ten regen.

Co konkrétně ti mám vyvrátit, kdyžs tady asi 3x změnil názor?

Re: Balance EPMMO

#43
Když si tam někdo nedá knock je jeho -. Oslabuje sám sebe. A pokud vím regen na max vyregeneruje nějakých 10hp a né tolik co jsi napsal. + máš tam % na ten útok u meče. A v 1v1 sekery a meče je to celkem jednoduché. Meč si vycombí sekeru a ten co je se sekerou toho 2. nemusí ani 1x hitnout. To že ty něco nedokážeš není chyba epmmo. A vlastně krvácení hráči narušuje sprint což je další + pro tebe. A fakt s tím, že ti lemo dal 8 kritů se sekerou, když ty máš knock meč je jen tvoje velká neschopnost..

Re: Balance EPMMO

#44
Jojo, narážení a narážení, možná proto, že si uvědomuješ, že to není balanced? :)
No nic, ty jsi se začal osočovat tímhle stylem, tak jsem toho využil také.
A wingu, neztrapnuj se ve hře, a nedělej jak máš ve zvyku způsobit další hádku o pvp skillu aby se tohle téma locklo a upadlo do zapomnění, je ubohost tahat něčí preferenci v boji nad faktickou podstatu věci, ani nevíš, jak souboj probíhal.
--
Knock jsem myslel bez knockback meče, navíc argumentuješ podmínkou "v případě knocknutí", co zkusit v případě neknocknutí?
Aktuálně jsou zbraně ve stavu, že sekera je více efektivní v souboji více hráčů a meč v souboji na jednoho, pokud avšak má hráč na meči knocback a dle wikipedie, má na meči knocback jen úsvit, zlatá dýka a meč krále arthuriuse.
Taky rád připomenu i aktivní buff (pojmenovany aktivni) který se tu opomíná, ten je opravdu nevyvážený na poměr jaké štěstí na něj je a jaký dmg dává.

Re: Balance EPMMO

#45
DesTrixPlayer píše:
03 srp 2018 18:50
Jojo, narážení a narážení, možná proto, že si uvědomuješ, že to není balanced? :)
No nic, ty jsi se začal osočovat tímhle stylem, tak jsem toho využil také.
A wingu, neztrapnuj se ve hře, a nedělej jak máš ve zvyku způsobit další hádku o pvp skillu aby se tohle téma locklo a upadlo do zapomnění, je ubohost tahat něčí preferenci v boji nad faktickou podstatu věci, ani nevíš, jak souboj probíhal.
--
Knock jsem myslel bez knockback meče, navíc argumentuješ podmínkou "v případě knocknutí", co zkusit v případě neknocknutí?
Aktuálně jsou zbraně ve stavu, že sekera je více efektivní v souboji více hráčů a meč v souboji na jednoho, pokud avšak má hráč na meči knocback a dle wikipedie, má na meči knocback jen úsvit, zlatá dýka a meč krále arthuriuse.
Taky rád připomenu i aktivní buff (pojmenovany aktivni) který se tu opomíná, ten je opravdu nevyvážený na poměr jaké štěstí na něj je a jaký dmg dává.
Narážení a narážení... spíš protože si uvědomuje že tvůj mozek není balanced
---
A kdo prosimtě bojuje s mečem bez knocku? Když chceš brát v potaz situaci "V případě neknocknuti", tak rovnou mužem brát v potaz situaci "aktivování berserkru na slepici a nehitnutí hráče".
Ano v tom máš pravdu, ale přeci nemůžeš chtít, aby byl meč lepší ve všech typech soubojů. V 1v1 je daleko lepší a i ve skupinových fightech má svoje dost dobrý využití.
Podle wikipedie maj knock jenom ty 3 zbraně, ale podle zdravýho rozumu, kterého se ti asi moc nedostalo, má knock každej 2. oenchantovanej meč...
Aktivní buff si tady jen hezky připomínej dál, protože regen je značně lepší a používanější než berserk..

Re: Balance EPMMO

#46
Nice, negjo už začíná být agresivní a narážet jak někdo nemá mozek. Tohle je fakt skvělá diskuse, když sem začnete tahat takovýhle blbosti, místo toho, abyste podávali nějaká fakta. Negjo, zkus se smířit s tím, že tady je nejakej návrh a je třeba o něm rozumně diskutovat.


Podle mě není argumentace typu "knock to counteruje" správná, protože ten knock si dělá co chce. Občas se mi stává, že někoho hitnu i 3x po sobe s knock II mečem a žádnej knock mu to nedá a to nemá ani prsten. Takže zůstaňme u toho, kolik berserk dá dmg, oproti hp, které meč zregeneruje. Tohle je podle mě prostě nepoměr, kterej by se měl trochu vybalancovat. Nehledě na to, že krvácení je ve srovnání s krity na sekeře rozhodně nesrovnatelné. Kritické rány na sekeře každý nerad dostává, protože dávají nepříjemný dmg a oproti tomu meč, který nedává nic. Taky je pravda, že to krvácení lehce zhoršuje běhání, ale rozhodně to není žádnej zázrak.


Ještě bych rád znovu připomenul, že buff na meči používají převážně hráči, kteří nemají vyexpené sekery. Na nízkém levelu meče i seker se rozhodně vyplatí víc ten regen, protože sekera dává pouze lehké kritické rány a to je o ničem. Vyplatí se to až na vyšším levelu, plácnu cca 50-60+.

Re: Balance EPMMO

#47
Krása negjo, líbí se mi, jak ti docházejí argumenty a přechází se na narážky / urážky :clap: .
Ale opomínáš, že ve hře jsou antiknock prsteny.

Proto negjo, jednej s rozumem a uklidni se, víc k tomu nemám co napsat, protože tvůj příspěvek nijak neobohatil téma (včetně).
Naposledy upravil(a) DesTrixPlayer dne 03 srp 2018 22:55, celkem upraveno 1 x.

Re: Balance EPMMO

#50
Jack_Ounes píše:
03 srp 2018 22:23
Nice, negjo už začíná být agresivní a narážet jak někdo nemá mozek. Tohle je fakt skvělá diskuse, když sem začnete tahat takovýhle blbosti, místo toho, abyste podávali nějaká fakta. Negjo, zkus se smířit s tím, že tady je nejakej návrh a je třeba o něm rozumně diskutovat.


Podle mě není argumentace typu "knock to counteruje" správná, protože ten knock si dělá co chce. Občas se mi stává, že někoho hitnu i 3x po sobe s knock II mečem a žádnej knock mu to nedá a to nemá ani prsten. Takže zůstaňme u toho, kolik berserk dá dmg, oproti hp, které meč zregeneruje. Tohle je podle mě prostě nepoměr, kterej by se měl trochu vybalancovat. Nehledě na to, že krvácení je ve srovnání s krity na sekeře rozhodně nesrovnatelné. Kritické rány na sekeře každý nerad dostává, protože dávají nepříjemný dmg a oproti tomu meč, který nedává nic. Taky je pravda, že to krvácení lehce zhoršuje běhání, ale rozhodně to není žádnej zázrak.


Ještě bych rád znovu připomenul, že buff na meči používají převážně hráči, kteří nemají vyexpené sekery. Na nízkém levelu meče i seker se rozhodně vyplatí víc ten regen, protože sekera dává pouze lehké kritické rány a to je o ničem. Vyplatí se to až na vyšším levelu, plácnu cca 50-60+.
Já tu podávám jen fakta. Jak mám asi bez urážek diskutovat s někým, kdo si neuvěřitelně sere do huby a neví o čem mluví?

Ano knock si občas dělá co chce, ale v 95% případů to je úplně dokonalej counter proti berserkru, ale když tu chceš mít přesný čísla a fakta, tak ti je sem klidně i dám. Když vezmeme v potaz sekery i meče na lvlu 100, tak regen z meče zregeneruje 8 hp a berserk na sekeře přidává random 1-3 dmg, takže v průměru 2 dmg. Tudíž regen v průměru vycouteruje 4 hity berserkrem. Přijde ti to snad málo? Nebo se ti snad často stává, že by ti někdo dal tolik hitů na jednoho berserkra?
Samozřejmě, že když chceš brát nějaký výjimečný situace (jako to tvoje neknockovaní), tak mužem počítat, že za 5s berserkru můžeš dát 10 hitů, kterýma můžeš dát až 30 dmg navíc, takže aby se to vyrovnalo, tak by ten regen 3 měl být na 18.75 sekund. To už by ti v pořádku přišlo, nebo z toho chceš mít rovnou druhý EGA?
Krvácení oproti kritikům sice nepoměr je, ale meč už má i tak spoustu jiných výhod, takže když už, tak bych to upravoval opravdu opatrně.

Buff na meči používají převážně všichni, ať už mají vyexpený cokoliv jakkoliv. Sice teď tejden na serveru nejsem, ale vážně pochybuju, že by se za ten tejden tak razantně změnily všechny používaný taktiky v pvp.