Re: Dynmapa

#2
Ta Dynmapa je dobrí nápad podla môjho názoru,na Epes 2 bola dynmapa chimeri,miningu a netheru bolo to super ty čo mali VIP si mohli nastaviť aby ich nebolo vidieť a ty čo nemali tak mali smolu .
pridal Frakčny svet.Stýmto úplne súhlasím lebo čo je tato mapa ako chimera tak to není frakční svet toto je umelí svet :/ ktorí tiež takým stylom urobený aj v miningu čo vidíme vlastne stále a to samé dookola takže vlastne není tam nič nove čo sa mi ako osobne nepáči lepšie by bolo podla mňa keby bol normál vygenerovaný svet ako na epes 2 v ktorom by mohli byt frakcie.A staré f homy čo mali hráči sa mohli preniesť do tého nového frakčného sveta.Čo by som bol veľmi rad :D
ALE toto by mohlo byt bohužiaľ pre AT možno strata času a dosť namáhavé :/
Je to môj osobný názor tak pls no hate :)

Re: Dynmapa

#3
Jsem PRO myslím ( Nechci dělat nějakou reklamu)
Že by se to mohlo udělat ve stylu jednoho serveru jménem wynncraft tento server je taká s RPG zaměřením a RP a jejich dynmapa je prostě nádherná trochu i do 3D

Re: Dynmapa

#4
Dynmapa je jeden z těch hodně náročných pluginů. Ti kteří zažili začátky E3, ví proč je vypnutá.
Že by se to mohlo udělat ve stylu jednoho serveru jménem wynncraft tento server je taká s RPG zaměřením
Srovnávat E3 s Wynncraftem je stejně zcestné jako srovnávat ho například s Wowkem, Terrarií nebo E2. V tomto případě jde jen o podobnost tagu #RPG a toho, že oba servery používají MC server k vytvoření prostředí.
Mapa hlavního světa je k dispozici na webu, další, pokud jich bude potřeba, přibudou časem. :)

Dynmapa by byla fajn i pro mě, využíval bych ji a ne málo, ale prostě to nestojí za to.

Re: Dynmapa

#6
Well...
Dynmapa je jeden z těch hodně náročných pluginů.
Hned první věta. Bavíme se tady o řádech celých TPS, ne nějaké setinky nebo desetinky.

Re: Dynmapa

#7
Drae píše:
18 srp 2018 23:10
Well...
Dynmapa je jeden z těch hodně náročných pluginů.
Hned první věta. Bavíme se tady o řádech celých TPS, ne nějaké setinky nebo desetinky.
Ty bavíme se ale o začátku Epesu III kdy Epes byl na Hicorii (a uprímně to pomalu nezvládalo i bez vyplé dynmapy :D)

Jako já bych tomu dal ještě jeden pokus a vyzkoušel bych, jestli to ty TPSka pořád shazuje nebo to ten hosting vydrží.. Jinak bych byl určitě pro ;) Dynmapa je fakticky někdy potřeba :D člověk v miningu potřebuje najít nějaký biome a ani neví kudy jít/jestli tam v tom miningu je...

Re: Dynmapa

#9
Hromada serverů dynmapu má a myslím si, že by hosting dynmapu zvládat měl. Beru ohled na to, že je na Epesu více věcí než na běžném serveru, ale dynmapa je opravdu potřeba.
TelefoniaRider píše: Dynmapa je fakticky někdy potřeba :D člověk v miningu potřebuje najít nějaký biome a ani neví kudy jít/jestli tam v tom miningu je...
Naprosto souhlasím. Vzhledem k tomu, že má Epes custom generování světa, tak je téměř nemožné najít třeba červený písek. Objevuje se v nějakém biomu, který se podobá messe a většinou platím za nalezení tohoto biomu a i tak to trvá opravdu dlouho.

Re: Dynmapa

#10
Rozumíme, že by se Dynmapa hodila, ovšem snažíme se server stále držet co nejméně vytěžovaný, protože novinek a updatů které se plánují bude ještě velká hromada, a neradi bychom pak měli totálně přepálený server. Dynmapa je velmi náročná na CPU serveru. Nejsme klasický server s pár pluginama, ale velmi náročný server na výkon a opravdu každé odlehčení se počítá. To je také hlavním důvodem proč tu nemáme klasické MCMMO, které je velmi náročné na CPU a museli bychom ho šíleně ořezat a tvoříme si vlastní systémy.
cron