Pokud tě potkal nějaký technický problém, velmi nás tato situace mrzí. Pro snadnější vyřešení situace prosím nezapomen napsat:
1) Tvuj nick (je li jiny než ve hře)
2) Co se stalo, kdy a v kolik se to stalo, jestli u toho byli i jiní hráči, zkrátka vše, co mysíš, že by nám mohlo pomoci.
3) Pokud došlo k nějaké změně optimálního stavu oproti normálu také uved, kdy naposled to bylo v pořádku.
4) NIKDY na forum neuváděj soukromá data jako tvou IP adresu, heslo k účtu, tvoje jméno nebo facebook, screen s vlastnictvým MC účtu apod.

PP body

#1
Ahoj dnes 16.2 okolo 18:00 jsem si kupoval 1500pp přes kreditní kartu. Po 1. mi to napsalo že platba neproběhla nebo byla odmítnuta a mám to zkusit později. Tak za 10 min jsem to udělal znovu a to už bylo bez problému. Potom mi na účet Kronoz_ přišlo 3000pp
prosím o navráceni 279 korun na účet a odebrani 1500pp z účtu Kronoz_.


Prosím o rychlé vrácení.

Re: PP body

#2
Drepcikon píše:
16 úno 2019 19:16
Ahoj dnes 16.2 okolo 18:00 jsem si kupoval 1500pp přes kreditní kartu. Po 1. mi to napsalo že platba neproběhla nebo byla odmítnuta a mám to zkusit později. Tak za 10 min jsem to udělal znovu a to už bylo bez problému. Potom mi na účet Kronoz_ přišlo 3000pp
prosím o navráceni 279 korun na účet a odebrani 1500pp z účtu Kronoz_.


Prosím o rychlé vrácení.
Vyřešeno