Ja vim, ale tak za zkoušku nic nedám
Re: Armory a jejich ID
#12Podobný problém je aj pri enchant knihách. majú iné ID ak je dropnutá a ak je poskladaná v kovadline...
Problém je v tých NBT: tags... Žiaľ už som na to pozeral a nemáme tušenie, ako ich upravovať. Oni sa tam nejak "objavujú"
"za druhé jsem koukal na facebook, že se plánuje něco jako rozkládání armorů pomocí kovářství a myslím si, že i tam by tohle mohlo dělat problém."
Mám pocit, že ide o "/kovadlina" a tá funguje iba na základe prvej časti ID predmetu - t.j. neberie do úvahy jedinečnosť predmetov. Takže tam problém pri rozkládaní nie je.
Otázka je, či sa s tým dá niečo robiť. V prvom rade treba odhaliť, za akých podmienok sa menia tie tags. Čo sa stane, že zrazu má predmet inú ID?
Ak to bude nejaké jednoduché odladenie, tak to odladiť. Ak nie, tak porozmýšľať nad alternatívami:
- výmena predmetov z rôznymi ID za jeden univerzálny ID cez shopkeeperov
- výmena u členov AT
Ale samozrejme musí to byť niečo únosné. Nemôžme teraz vytvárať 50 obchodníkov na výmenu každej časti všetkých zbrojí
Problém je v tých NBT: tags... Žiaľ už som na to pozeral a nemáme tušenie, ako ich upravovať. Oni sa tam nejak "objavujú"
"za druhé jsem koukal na facebook, že se plánuje něco jako rozkládání armorů pomocí kovářství a myslím si, že i tam by tohle mohlo dělat problém."
Mám pocit, že ide o "/kovadlina" a tá funguje iba na základe prvej časti ID predmetu - t.j. neberie do úvahy jedinečnosť predmetov. Takže tam problém pri rozkládaní nie je.
Otázka je, či sa s tým dá niečo robiť. V prvom rade treba odhaliť, za akých podmienok sa menia tie tags. Čo sa stane, že zrazu má predmet inú ID?
Ak to bude nejaké jednoduché odladenie, tak to odladiť. Ak nie, tak porozmýšľať nad alternatívami:
- výmena predmetov z rôznymi ID za jeden univerzálny ID cez shopkeeperov
- výmena u členov AT
Ale samozrejme musí to byť niečo únosné. Nemôžme teraz vytvárať 50 obchodníkov na výmenu každej časti všetkých zbrojí
Re: Armory a jejich ID
#13Tam mi to trochu dává smysl, knížky se různě skládají a různě enchantují, to se však s armorem neděje, ten jenom dropne a pak se max opraví RKčkem.
Krtko_SVK píše: ↑16 kvě 2020 10:46Problém je v tých NBT: tags... Žiaľ už som na to pozeral a nemáme tušenie, ako ich upravovať. Oni sa tam nejak "objavujú"
"za druhé jsem koukal na facebook, že se plánuje něco jako rozkládání armorů pomocí kovářství a myslím si, že i tam by tohle mohlo dělat problém."
Mám pocit, že ide o "/kovadlina" a tá funguje iba na základe prvej časti ID predmetu - t.j. neberie do úvahy jedinečnosť predmetov. Takže tam problém pri rozkládaní nie je.
S těma ID nemám tušení jak to je, taky jsem to zkoumal a došel jsem ke stejnému závěru - voila, ID je na světě.
Jinak s tou kovadlinou mě tenkrát nenapadlo, že to bude jen na první část ID.
Krtko_SVK píše: ↑16 kvě 2020 10:46Otázka je, či sa s tým dá niečo robiť. V prvom rade treba odhaliť, za akých podmienok sa menia tie tags. Čo sa stane, že zrazu má predmet inú ID?
Ak to bude nejaké jednoduché odladenie, tak to odladiť. Ak nie, tak porozmýšľať nad alternatívami:
- výmena predmetov z rôznymi ID za jeden univerzálny ID cez shopkeeperov
- výmena u členov AT
Snažil jsem se odhalit, jak ty ID fungují, ale k ničemu jsem nedošel, zkusím se ještě zeptat jednou o technicky zdatného kamaráda, který by to vědět mohl.
Výměna armorů za jeden funkční taky není špatný nápad, ale chtělo by to jeden nějaký univerzální systém opravy itemů. Něco jako je opravovací kovadlina u kováře, která fixne třeba celej inv rovnou.
Samozřejmě, to je jasné.
Jinak ještě mám v plánu na to sepsat návrh, tak uvidíme.
Re: Armory a jejich ID
#14Bohužel mechanika která upravuje PVP na verzi 1.9 sahá do tzv. ntb tagů, které obsahují opravdu obrovské množství dat a stačí jen malinká odchylka a mění se ID daného itemu bohužel a tím pádem už se nedá obchodovat , hromadně s daným typem armory :/. Obávám se, že na fix, že by měly v budoucnu armory uplně stejné ID jen tak nepřijdeme.