Pokud tě potkal nějaký technický problém, velmi nás tato situace mrzí. Pro snadnější vyřešení situace prosím nezapomen napsat:
1) Tvuj nick (je li jiny než ve hře)
2) Co se stalo, kdy a v kolik se to stalo, jestli u toho byli i jiní hráči, zkrátka vše, co mysíš, že by nám mohlo pomoci.
3) Pokud došlo k nějaké změně optimálního stavu oproti normálu také uved, kdy naposled to bylo v pořádku.
4) NIKDY na forum neuváděj soukromá data jako tvou IP adresu, heslo k účtu, tvoje jméno nebo facebook, screen s vlastnictvým MC účtu apod.

Re: Zmizení 13 demonických prachů

#14
footprirter píše:
25 led 2020 17:07
Vím to jistě , protože mi kvůli tomu psal :) a já mu víc jak dost věřím + nedává smysl , že by mi nechal 5 demonaku v invu
:)
BlackoutMan píše: No já jsem ve svých logách našel toto jestli to pomůže

[18:32:44] [Client thread/INFO]: [CHAT] [Obchod] Virtuoso ti prodal 5 Melon Seeds za $1,250,000.

logy z 22.1 ale nevím jestli jde o ty tvoje mohly být jeho
Furt ti to nedává smysl jo?
Poskytovatel nezodpovídá za škody na uživatelském účtu způsobené odhalením hesla jinými hráči nebo útokem na zařízení poskytovatele nebo hráče. Poskytovatel nikdy nežádá o sdělení hesla a doporučuje používat těžko odhalitelná hesla.
Takže nevím, jak s tím bude naloženo

Re: Zmizení 13 demonických prachů

#20
Jak psal klimki, zrovna v tomto případě jsem za toto
Poskytovatel nezodpovídá za škody na uživatelském účtu způsobené odhalením hesla jinými hráči nebo útokem na zařízení poskytovatele nebo hráče. Poskytovatel nikdy nežádá o sdělení hesla a doporučuje používat těžko odhalitelná hesla
měl by sis to vyřídit s kamarádem, kterému si dal heslo. My bychom museli (ač to klim už evidentně udělal) dohledat kam šli demonaky (za předpokladu, že v tom shopu ještě jsou a nešli do nějakého vylepšení apd), což by "poškodilo" majitele shopu.
Takže jak říkám, vyřiď si to s Virtuosem.
cron