Pokud tě potkal nějaký technický problém, velmi nás tato situace mrzí. Pro snadnější vyřešení situace prosím nezapomen napsat:
1) Tvuj nick (je li jiny než ve hře)
2) Co se stalo, kdy a v kolik se to stalo, jestli u toho byli i jiní hráči, zkrátka vše, co mysíš, že by nám mohlo pomoci.
3) Pokud došlo k nějaké změně optimálního stavu oproti normálu také uved, kdy naposled to bylo v pořádku.
4) NIKDY na forum neuváděj soukromá data jako tvou IP adresu, heslo k účtu, tvoje jméno nebo facebook, screen s vlastnictvým MC účtu apod.

Nový účet

#1
Ahoj, dosud jsem hrála na serveru pod nickem ZelenaMys a už tam mám věci, práva na residence atd. Dnes jsem si koupila originál s novým nickem BleskMcMys tak se chci zeptat jestli by všechna práva, levely a další věci nešli přesunout na nový účet.
Děkujii

Re: Nový účet

#2
Tyto věci se nepřesouvají, věci si přehodit na druhý účet můžeš ale level a ostatní si budeš muset naexpit znovu...

Re: Nový účet

#3
BleskMcMys píše:
01 črc 2021 01:20
Ahoj, dosud jsem hrála na serveru pod nickem ZelenaMys a už tam mám věci, práva na residence atd. Dnes jsem si koupila originál s novým nickem BleskMcMys tak se chci zeptat jestli by všechna práva, levely a další věci nešli přesunout na nový účet.
Děkujii
Ahoj, protože server je z velké části tvořen vlastními systémy, existuje v databázi strašná spousta dat napojených na tvůj účet, a všechny je přesunout je nemožné. Hra by pro tebe nefungovala správně a byly by akorát problémy. V závislosti na tvém progressu máš jen 2 varianty: Pokračuj v hraní na ZelenéMyši, nebo si založ druhý účet (origo).
cron