Adminteam si vyhrazuje právo žádost automaticky zamítnout, pokud byl hráč potrestán za hack client, či jinak vážně poškodil server. (bugování závažného charakteru a další zvýhodňování, velmi nevhodné chování, umyslné lagování apod.)
V případě, že admin shledá nesrovnalosti v hlasování, má právo žádost taktéž hned uzavřít.
Pokud hráč píše nesmyslné příspěvky do unban místnosti, nebo mu je prokázáno umyslné poškozování ostatních svým neopoctatněným proti, bude mu odebrán přístup do dané sekce/může být jinak potrestán.
Pokud je žádost zamítnuta, může být podána nová minimálně po 2 měsíční lhůtě.
Do příspěvku nikdy nepiš osobní údaje typu IP adresa, Facebook, screen z vlastniství účtů apod.!

[✖]Žádost o unban - migolt (2)

#1
Dobrý den, po přečtení pár žádostí kolegů, jsem uvážil že má žádost byla neúplná tak píši novou. Doufám že to nebude vadit a nezadělám si na další problémy.
Doufám že vás má žádost osloví a dokáže mou nevinu.. Jsem jen nováček, kterého příběh Epesu dost oslovil. A chtěl bych ho minimálně dohrát.

(1) Za co jsi ban dostal:
Ban byl udělen od Epese za logování na cizí účet. Čehož si samozřejmě nejsem vědom. Tím ale nechci zpochybňovat Epesovu schopnost.
(2) Popis situace:
Nevím moc co tu napsat, ledaže jsem se prostě vzbudil asi v 14:30 a 15:20 jsem šel k notebooku a pomalu zjišťuji, že mám ban. Tak jsem napsal žádost o unban která se mi ale zdála neúplná, tak píši tuhle, kde se budu snažit víc.. A znova, toho že bych se logoval na cizí účet si nejsem vědom.. A pokud máte na mysli MatyCZSKCZ, či _VeleMarw_, tak to jsou bratři. S MatyCZSKCZ to hrajeme spolu, VeleMarw se tam byl jsem mrknout. Rádi to jakkoliv dosvědčíme. A kdyby náhodou, MigolteSs je můj účet, který jsem ani nezaregistroval, protože jsem ho zapl omylem.
(3) Datum a čas banu:
July 16, 2020, 08:48
(4) Druh banu:
Perma ban. Bohužel.
(5) Uveď, proč si myslíš, že si unban zasloužíš.
Noo, protože jsem údajnou věc nedělal.
Děkuji za uvážení, přečtení a případné odbanování/zamítnutí. Migolt.