Re: Systém ziskávání předmětů na E3 - Váš názor

#2
Nápad získávání zbraní a top tier věci z bossů/beden určitě není špatnej nápad, ale chybí tu strašně nějaká ta TOP věc, která by se musela x desítek hodin farmit a pak za nafarmené suroviny vyměnit, chce to něco ve stylu E2 gater,ohnivé a ledové sekery.. Prostě teď se mi zdá, že tu není co dropovat, kromě šutrů, který ti dávají 1% na věc, kterou chceš..

Re: Systém ziskávání předmětů na E3 - Váš názor

#4
Fufen píše:
09 pro 2018 02:55
Nápad získávání zbraní a top tier věci z bossů/beden určitě není špatnej nápad, ale chybí tu strašně nějaká ta TOP věc, která by se musela x desítek hodin farmit a pak za nafarmené suroviny vyměnit, chce to něco ve stylu E2 gater,ohnivé a ledové sekery.. Prostě teď se mi zdá, že tu není co dropovat, kromě šutrů, který ti dávají 1% na věc, kterou chceš..

Re: Systém ziskávání předmětů na E3 - Váš názor

#5
Podle mě je to gud. Jenom mi příjde že je tu strašně málo možností jak tu zbraň získat. Nejčastější možnost je si ji koupit protože pokud ze začátku nemáte dobrou frakci tak se na začátku strašně blbě progressuje a na pevnostech vás lidi uplně drtí. A bez frakce taky nemůžete dávat wb atd... a přes ty bedny to jde strašně pomalu mi příjde. Proto většina začátečníku (včetně mě) zbraně kupuje, a potom to kazí ten dojem RPG

GaboCzSkill

Re: Systém ziskávání předmětů na E3 - Váš názor

#6
Fufen píše:
09 pro 2018 02:55
Nápad získávání zbraní a top tier věci z bossů/beden určitě není špatnej nápad, ale chybí tu strašně nějaká ta TOP věc, která by se musela x desítek hodin farmit a pak za nafarmené suroviny vyměnit, chce to něco ve stylu E2 gater,ohnivé a ledové sekery.. Prostě teď se mi zdá, že tu není co dropovat, kromě šutrů, který ti dávají 1% na věc, kterou chceš..
Dle mne mi přijde víc zajímavější zbraně skládat, sehnávat každý kousek a potom je získat, uvítal bych u dalších dungeonů zbraně druhu podle
Epické zbraně by v dungeonech na vyšším levelu, ke kterým by bylo i zajímavé potřeba získat nějakou vstupenku (viz gatry i přes quest) by se na dnešní poměry vyrovnaly legendárním zbraním a tyto zbraně by byly získatelné pouze z truhly a i z WB dungeonu
Legendární zbraně by byly poté logicky lepší ale pouze z WB dungeonu
a jako poslední by některé dungeony mít top tier zbraň, na kterou by se skládalo z itemů z dungu ale i jiných možností, zde už je ale potřeba změnit postoj jak vidíme zbraně, žádné enchanty ale kruté "gatrovky" tak jak je známe z E2 (Thorns a další bugy jsou v nové verzi fixnuté, či lehce opravitelné, viz příspěvek od jednoho člena)
a každá by mohla mít i jiné aspekty.
Čemu se vyhnout?
- Rozhodně ale rozhodně neudělat stejnou chybu jako u vylepšování zbraní, využití rybářských itemů a mining itemů považuju, že byly svoleny kvůli trucu toho, že by tyto itemy neměly využití ale dát jim takovou sílu v ovlivnění pvp mi nepříjde vyrovnané.
- !!! Nebát se dávat šilený dmg do zbraní od vysokého levelu !!! Je naprosto přirozené, že je s levelem posun síly zbraní, nepřirozené je žádný kontra posun vůči tomuto damage, hp zbroje či vanilla zvyšování života, ofc že level dvacet by jste mohli dát smrtelnou facku ranou ale na tom není v rpg světě nic špatně ;)

Klidně bych se rozepsal víc ale asi už i tak trochu off-topicuju :)

Re: Systém ziskávání předmětů na E3 - Váš názor

#7
DesTrixPlayer píše:
30 pro 2018 01:47
Fufen píše:
09 pro 2018 02:55
Nápad získávání zbraní a top tier věci z bossů/beden určitě není špatnej nápad, ale chybí tu strašně nějaká ta TOP věc, která by se musela x desítek hodin farmit a pak za nafarmené suroviny vyměnit, chce to něco ve stylu E2 gater,ohnivé a ledové sekery.. Prostě teď se mi zdá, že tu není co dropovat, kromě šutrů, který ti dávají 1% na věc, kterou chceš..
Dle mne mi přijde víc zajímavější zbraně skládat, sehnávat každý kousek a potom je získat, uvítal bych u dalších dungeonů zbraně druhu podle
Epické zbraně by v dungeonech na vyšším levelu, ke kterým by bylo i zajímavé potřeba získat nějakou vstupenku (viz gatry i přes quest) by se na dnešní poměry vyrovnaly legendárním zbraním a tyto zbraně by byly získatelné pouze z truhly a i z WB dungeonu
Legendární zbraně by byly poté logicky lepší ale pouze z WB dungeonu
a jako poslední by některé dungeony mít top tier zbraň, na kterou by se skládalo z itemů z dungu ale i jiných možností, zde už je ale potřeba změnit postoj jak vidíme zbraně, žádné enchanty ale kruté "gatrovky" tak jak je známe z E2 (Thorns a další bugy jsou v nové verzi fixnuté, či lehce opravitelné, viz příspěvek od jednoho člena)
a každá by mohla mít i jiné aspekty.
Čemu se vyhnout?
- Rozhodně ale rozhodně neudělat stejnou chybu jako u vylepšování zbraní, využití rybářských itemů a mining itemů považuju, že byly svoleny kvůli trucu toho, že by tyto itemy neměly využití ale dát jim takovou sílu v ovlivnění pvp mi nepříjde vyrovnané.
- !!! Nebát se dávat šilený dmg do zbraní od vysokého levelu !!! Je naprosto přirozené, že je s levelem posun síly zbraní, nepřirozené je žádný kontra posun vůči tomuto damage, hp zbroje či vanilla zvyšování života, ofc že level dvacet by jste mohli dát smrtelnou facku ranou ale na tom není v rpg světě nic špatně ;)

Klidně bych se rozepsal víc ale asi už i tak trochu off-topicuju :)
+1
cron