Koně na pevnostech + Invis na fragu

#1
Pokud umíte číst, tak asi víte, že tu budu psát o koních na pevnostech a invisu na fragu.

Koně na pevnostech
Určitě nejsem sám, kdo si všiml, že každý na pevnostech jezdí na koních, co jsou rychlí jak formule 1. Problémem je, že by se nemělo dostávat zpátky na pevnosti takhle snadno... Ze spawnu chiméry se dostanete na každou pevnost ani ne za 30s (u kaytaru to není snad ani 10s).
Proto navrhuji, aby se přidal cooldown na spawn koně (neříkám ať je to něco mega ale ať tam nějaký je). Představoval bych si něco mezi 3-5 minutama na Spawn koně.

Invis na fragu
Mnoho z vás už určitě bylo na fragmentu a určitě jste minimálně jednou viděli, jak tam někdo běhá v Invisu. Fragment by měl být o boji, né o tom, kdo se umí lépe schovávat jako zbabělec.
Proto navrhuji, aby se na fragmentu zakázal Invis a proměny



Toť vše :D píšu to z mobilu, takže se omlouvám, pokud bude někde nějaký překlep, pokud si nějakého všimnu, tak to editnu :D

Re: Koně na pevnostech + Invis na fragu

#2
TelefoniaRider píše:
17 bře 2019 17:23
Pokud umíte číst, tak asi víte, že tu budu psát o koních na pevnostech a invisu na fragu.

Koně na pevnostech
Určitě nejsem sám, kdo si všiml, že každý na pevnostech jezdí na koních, co jsou rychlí jak formule 1. Problémem je, že by se nemělo dostávat zpátky na pevnosti takhle snadno... Ze spawnu chiméry se dostanete na každou pevnost ani ne za 30s (u kaytaru to není snad ani 10s).
Proto navrhuji, aby se přidal cooldown na spawn koně (neříkám ať je to něco mega ale ať tam nějaký je). Představoval bych si něco mezi 3-5 minutama na Spawn koně.

Invis na fragu
Mnoho z vás už určitě bylo na fragmentu a určitě jste minimálně jednou viděli, jak tam někdo běhá v Invisu. Fragment by měl být o boji, né o tom, kdo se umí lépe schovávat jako zbabělec.
Proto navrhuji, aby se na fragmentu zakázal Invis a proměny



Toť vše :D píšu to z mobilu, takže se omlouvám, pokud bude někde nějaký překlep, pokud si nějakého všimnu, tak to editnu :D
U koně bych klidně nějaký cooldown dal ale třeba jen 1-2 minutky a s invisem souhlasím, měl by se na fragu zakázat.

Re: Koně na pevnostech + Invis na fragu

#3
Ke koni se vyjadřovat moc nechci, prvně bych si musel spočítat cesty na pevnosti a nějak z toho udělat čas na cooldown. Hodilo by se to, ale přesně nevím, jak dlouhá doba by na to byla.

Každopádně, s invisem na fragmentu rozhodně souhlásím. Aby se daný hráč dostal k fragmentu, musí být ve frakci, jež drží alespoň jednu pevnost a pevnosti jsou plně pvp věc. Za fragmenty se kupuje vstup a vylepšení na turnaj vládce světa, jenž je o pvp a díky souboji jeden z hráčů usedne na trůn. Nechápu tedy, proč by se fragment měl dát získat pouhým schováváním se 10 minut s invisem bez bojování.

Re: Koně na pevnostech + Invis na fragu

#8
minec123 píše:
17 bře 2019 18:34
Nepatří náhodou invis k taktikám? Jako hele může být neviditelnej ale nikdy když je někdo neviditelnej tak neni 100% invis a taky je nevýhoda že ho 1 hitem můžeš zabít
Kdyby tu nebyli proměny, tak ano :D problémem je, že pokud si někdo hodí proměnu (třeba ocelota) a potom vypije Invis, může mít na sobě úplně v klidu brnění :D

Re: Koně na pevnostech + Invis na fragu

#10
Podle mě je invis na fragu v pořádku, ale něco jako přeměny vůbec nepatří do pvp. Přeměny jsou naprostá blbost, která by se jakýmukoliv pvp měla vyhnout obrovským obloukem.

Na ty koně by cooldown určitě nebyl špatnej. Když už to teda jezdí jak dragster, tak by to nějakej ten cooldown alespoň 3 minuty mít mohlo. Kdyby se dalo méně, tak tam máte pořád cca 20s cestu pak 30s boj, mezitím 10s na respawn a chlastání potek a máme minutu, takže by to stejně byl instaspawn, možná klidně i 5 minut aby tam hráč alespoň jednou musel dojít pěšky. Taky si už teď dokážu představit taktiku kdy jeden člen frakce stojí na spawnu chimery a má za úkol vraždit enemy koně nebo jim brání ve spawnutí. Určitě to není špatnej nápad, jsem Pro.
cron