Přesně tak, nováček by měl být na stejné úrovni jako profi hráč.BlackoutMan píše:To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.ArkenThas píše: ↑02 pro 2019 00:34Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#22Ehm to je podstata RPG? Souhlasím ale s tím, že by se mohla přidat možnost si vybrat buďto PvP nebo NePvP quest, ne každej kdo je na serveru na něj přišel kvůli PvPčku + Nějaké challenge by taky neuškodili (třeba něco ve stylu zabij 4000 nether zombie), něco co by toho hráče ,,zabavilo" na delší dobu než na jeden den/týden.BlackoutMan píše: ↑02 pro 2019 11:43To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.ArkenThas píše: ↑02 pro 2019 00:34Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#23XDDCzechMinerCZ píše: ↑02 pro 2019 14:30Přesně tak, nováček by měl být na stejné úrovni jako profi hráč.BlackoutMan píše:To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.ArkenThas píše: ↑02 pro 2019 00:34Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#24Chápu, že Ty už v hlavě nemáš nic víc než prut a peníze, ale aby vyšší level byl silnější/měl lepší itemy, atd. je podstata RPG her.BlackoutMan píše: ↑02 pro 2019 11:43To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.ArkenThas píše: ↑02 pro 2019 00:34Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#25dobrý nápadArkenThas píše: ↑02 pro 2019 00:34Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#26Zajímalo by mě kdy se resetují týdení questy. Protože jestli se mají resetovat v neděli večer, tak nejsou resetlé.
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#27Myslím, že se to má resetovat každé pondělíTheDarkLord173 píše: ↑02 pro 2019 17:14Zajímalo by mě kdy se resetují týdení questy. Protože jestli se mají resetovat v neděli večer, tak nejsou resetlé.
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#28- Přidáno VIP na 1 den
- Úkolový obchod pro levely 25+ obsahuje místo efektů štěstí talismany štěstí
- Přidán klíč k vyvolávací truhle
- Klíč k diamantové truhle přidán nebude
- Volba Bojový X Rybářský quest přidána nebude - těch čistě PVP úkolů tam mnoho není, je tam i dost nebojových úkolů
- U týdenních questů zřejmě nastala chyba, dnes měly být nové
- Úkolový obchod pro levely 25+ obsahuje místo efektů štěstí talismany štěstí
- Přidán klíč k vyvolávací truhle
- Klíč k diamantové truhle přidán nebude
- Volba Bojový X Rybářský quest přidána nebude - těch čistě PVP úkolů tam mnoho není, je tam i dost nebojových úkolů
- U týdenních questů zřejmě nastala chyba, dnes měly být nové
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#29Upgrade systém u questera by mi připadal zbytečný. Questy jako takové mají různou obtížnost. Nováček těžko zabije 20 vlkodlaků, pokud na to nebude mít věci a level. Svým způsobem to proto už je rozdělené na úrovně RPG levely a věcmi, které ten hráč má.CzechMinerCZ píše:Přesně tak, nováček by měl být na stejné úrovni jako profi hráč.BlackoutMan píše:To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.ArkenThas píše: ↑02 pro 2019 00:34Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn
#30Na svém druhém účtu [Lvl 16] mám týdenní úkol zabít nějaké PoloWB. Podle návodu jsou polowb stromy, morgan, drak, tutulah a vyvolka. Ze všech vyjmenovaných mohu jen na stromy, ale jelikož mám level 16, nemohu zabít vlkodlaka a nejsem tedy schopen splnit sám tento quest.