Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn

#21
BlackoutMan píše:
ArkenThas píše:
02 pro 2019 00:34
Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.
Přesně tak, nováček by měl být na stejné úrovni jako profi hráč. :)

Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn

#22
BlackoutMan píše:
02 pro 2019 11:43
ArkenThas píše:
02 pro 2019 00:34
Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.
Ehm to je podstata RPG? :D Souhlasím ale s tím, že by se mohla přidat možnost si vybrat buďto PvP nebo NePvP quest, ne každej kdo je na serveru na něj přišel kvůli PvPčku :P + Nějaké challenge by taky neuškodili (třeba něco ve stylu zabij 4000 nether zombie), něco co by toho hráče ,,zabavilo" na delší dobu než na jeden den/týden.

Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn

#23
CzechMinerCZ píše:
02 pro 2019 14:30
BlackoutMan píše:
ArkenThas píše:
02 pro 2019 00:34
Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.
Přesně tak, nováček by měl být na stejné úrovni jako profi hráč. :)
XDD

Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn

#24
BlackoutMan píše:
02 pro 2019 11:43
ArkenThas píše:
02 pro 2019 00:34
Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.
Chápu, že Ty už v hlavě nemáš nic víc než prut a peníze, ale aby vyšší level byl silnější/měl lepší itemy, atd. je podstata RPG her.

Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn

#25
ArkenThas píše:
02 pro 2019 00:34
Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
dobrý nápad ;)

Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn

#28
- Přidáno VIP na 1 den
- Úkolový obchod pro levely 25+ obsahuje místo efektů štěstí talismany štěstí
- Přidán klíč k vyvolávací truhle

- Klíč k diamantové truhle přidán nebude
- Volba Bojový X Rybářský quest přidána nebude - těch čistě PVP úkolů tam mnoho není, je tam i dost nebojových úkolů

- U týdenních questů zřejmě nastala chyba, dnes měly být nové

Re: Denní questy - co nefunguje + návrhy odměn

#29
CzechMinerCZ píše:
BlackoutMan píše:
ArkenThas píše:
02 pro 2019 00:34
Přidal bych vylepšení Questera na vyšší úroveň. Na té by byl každý quest o něco těžší, ale zároveň by za něj bylo více bodů/lepší odměny. Chápu, že questy jsou na zabavení na každý den + jsou dělané i tak, aby je zvládali novější hráči, ale zabít 20 vlkodlaků je prkotina a mohlo by za nějaký masivní počet bodů (třeba 400) upgradovat questy.
To bych nedělal, jen by se ti na vyšších lvl, více vzdalovali nováčkům, spíš bych přidal možnost, vybrat si bojový či nebojový quest.
Přesně tak, nováček by měl být na stejné úrovni jako profi hráč. :)
Upgrade systém u questera by mi připadal zbytečný. Questy jako takové mají různou obtížnost. Nováček těžko zabije 20 vlkodlaků, pokud na to nebude mít věci a level. Svým způsobem to proto už je rozdělené na úrovně RPG levely a věcmi, které ten hráč má.
cron