Re: epes 3

#21
Není to jen kvůli tomu, že bychom to chtěli restartovat, ale chceme celému serveru vdechnout nový život, a vrátit serveru Epes bývalou slávu. A pokud si hráč alespoň párkrát po vstupu neřekne vááu... tak jsme selhali :) Na epes 2, už žádného vááu efektu nedosáhneme. Hráče už to tolik nebaví, ani admin team už nemá moc co nového nabídnout v rámci technických možností. Většina serverů, která nejede ve stylu miniher po tolika letech nepřetržitého provozu skončila. Nebo jsou už téměř před vyhynutím. My chceme být revoluční a váu server :)
\n\n"Wau" máte za snahu a výdrž, která mnohým chybí(meeeee). Teď tenhle nápad s E3 prosím jen zpracujte o něco pečlivěji než E2. A nebalancujte prosím jeden večer a budete mít 2. wau. :D

Re: epes 3

#22
Bossyk píše:
05 lis 2017 09:57
\nEpesi a existuje nějaká záloha až z roku 2014? Rád bych se podíval na f homy frakcí, kde jsem býval, přece jen 2014 byl nejlepší rok vůbec na epesu. Nebo taky nějakou zálohu z 2015, zhruba období března-dubna.\n
\n\nMyslím, že zálohy z roku 2014, i 2015 máme :)

Re: epes 3

#24
SantaJunior píše:
05 lis 2017 06:41
\nChci se zeptat jak to bude na E3 jestli zahlasuju tak dostanu odměnu na E2 a zároveň i na E3 a ještě jestli arighol zůstane nebo ne a světy spectra aslan to bude odemcene když jsem to měl už před tím nebo ne?\n
\n\nPravděpodobně bude získávání hlasů už pouze pro jeden server, případně budou dva hlasovací portály. Arighol jako takový už na serveru nebude, ale jeho "upravená" nová verze ano :). Asian na EP 3 nebude, a teprve updaty ukážou jestli se někdy vrátí :)

Re: epes 3

#25
Col píše:
05 lis 2017 06:57
\nPokud budou na E3 fragmenty budou se získávat jako teď frakcni bouří? Nebo stylem starého fragmentu? Nebo bude úplně jiný styl získání?\n
\n\nProtože velký update byl hlavně pro otestování nové hratelnosti frakční bouře, zhodnotili jsme, že frag pravděpodobně uděláme ve stylu toho co jste měli rádi, tedy uzavřené místo pro boj v několika lidech :) ale frakční bouři jako takovou, určitě ještě použijeme
\n\n
Ducky332 píše:\n
Není to jen kvůli tomu, že bychom to chtěli restartovat, ale chceme celému serveru vdechnout nový život, a vrátit serveru Epes bývalou slávu. A pokud si hráč alespoň párkrát po vstupu neřekne vááu... tak jsme selhali :) Na epes 2, už žádného vááu efektu nedosáhneme. Hráče už to tolik nebaví, ani admin team už nemá moc co nového nabídnout v rámci technických možností. Většina serverů, která nejede ve stylu miniher po tolika letech nepřetržitého provozu skončila. Nebo jsou už téměř před vyhynutím. My chceme být revoluční a váu server :)
\n\n"Wau" máte za snahu a výdrž, která mnohým chybí(meeeee). Teď tenhle nápad s E3 prosím jen zpracujte o něco pečlivěji než E2. A nebalancujte prosím jeden večer a budete mít 2. wau. :D\n
\n\nDěkujeme, a právě se snažíme všechno daleko lépe probalancovat a připravit. Pravdou je, že EP 2 se tvořila cca 1 měsíc a dost podle oka. EP 3 už se tvoří několik měsíců a mnohem podrobněji a do detailu. Tak snad to trefíme :)

Re: epes 3

#27
FirstCrusader píše:
05 lis 2017 11:43
\nMám otázku keď vyhrá niekto vládcu a neubehne mesiac a ep2 skončí a bude ep3 tak budem tam ten hráč vládca\n
\n\nNa Epes 3, bude úplně jiný vládce než na EP 2, však EP 3 je o 138 ket později. EP 2 tak rychle neskončí :)

Re: epes 3

#28
Mám radost ze zprávy ohledně fragů (viz. můj návrh) že se vrátí do "starých" kolejích. Ale dost se těším na celkové prostředí, bude oddělený "příběhový svět" od světa kde budeme mít své domy? Či ve stejném světě?
\n(+ Budou platit redstone omezení, či bude výkonnější server)

Re: epes 3

#30
DesTrixPlayer píše:
05 lis 2017 12:02
\nMám radost ze zprávy ohledně fragů (viz. můj návrh) že se vrátí do "starých" kolejích. Ale dost se těším na celkové prostředí, bude oddělený "příběhový svět" od světa kde budeme mít své domy? Či ve stejném světě?
\n(+ Budou platit redstone omezení, či bude výkonnější server)\n
\n\nAno, v rámci zachování hezké krajiny a prostředí bude "příběhový svět" oddělený od "stavebního světa" :)
\nBohužel ani ty nejvýkonnější servery si neporadí s tolika RPG systémy + Redstone obvody + farmy. RPG servery většinou nemají možnost stavění, oni vědí moc dobře proč :) zkrátka NPC, BOSSOVÉ, QUESTY, Mechanism na checkování určitých eventů dost vytěžují server sám o sobě a kdyby tam měli mít ještě farmáře, redstone obvody, které nabízejí možnost všem hráčům trochu zahýbat TPSkama... zbláznili by se. Proto i my budeme muset udělat v tomto směru jistá nepopulární opatření, ale věříme že za hratelnost to stát bude :)
cron