Vánoční Event 2020 - Feedback

#1
Ahoj, v tomto topicu vás jakožto autoři eventu žádáme o feedback na event. Lokace, mobky, textury, příběh, questy, apod.

Rozepište se jak je libo, co se vám líbí, nelíbí, co do příště změnit, apod. Někteří z nás dělali takto velký update poprvé, tudíž budeme rádi za zpětnou vazbu, co do příště udělat lépe nebo co se vám naopak líbilo. Zároveň pokud máte nějaké připomínky, koukněte prvně do úprav. Budu sem postupně přidávat změny na eventu.

Úpravy na eventu:

Andělům smrti přidán particle efekt při tom kouzlu, které dává 14HP.
Navýšen drop esence z mobů.
Naposledy upravil(a) ArkenThas dne 15 pro 2020 21:48, celkem upraveno 4 x.

Re: Vánoční Event 2020 - Feedback

#9
CzechMinerCZ píše:
13 pro 2020 22:06
NesTriX píše:
13 pro 2020 21:26
CzechMinerCZ píše:
13 pro 2020 17:57
Andele smrti nedávají žádný particly, dávaj IK, healujou se.
Normal andělé se spawnujou ukrutně málo.
Andělé nedávají IK, ten heal je ok.
Dobře, poupravím to. Spell za 7 srdcí, nevím v jakým range protože to nedělá žádný particly. Jeden anděl se nám 3x vyhealoval o 850hp.
reálně, víc ez mobka snad není, i orci mi dělají větší problémy než andělé smrti, stačí se vyhybat tomu spellu a nemáš jak umřít (spellu se vyhybá naprosto jednoduše a vidět je)

Re: Vánoční Event 2020 - Feedback

#10
CzechMinerCZ píše:
13 pro 2020 17:57
Andele smrti nedávají žádný particly, dávaj IK, healujou se.
Normal andělé se spawnujou ukrutně málo.
Particly tam prvně vůbec neměly být, protože by se hráč měl časem tak nějak ten range naučit a pak se to zabijí dost lehce a jakmile přestane čarovat poznáš dle toho, že začne chodit, má totiž slow na stejnou dobu jako castí ten spell. Ale nakonec jsem tam tedy přidal kruh, který se objeví na stejný range co je dmg (podobný jako u padlých andělů).
Dmg je poměrně velký a to kvůli tomu, že ten spell je hodně jednoduché dodgenout a pokud nezapomeneš sledovat chat, tak by tě to nemělo skoro nikdy trefit, je to zamezení toho, aby se ten boss nedal tankovat v rohu pro pokročilejší hráče. Je totiž lehčí udělat bosse, který by měl mít určitou obtížnost, protože pak je ta představa lehčí, ale snažil jsem se ty bosse vytvořit tak, aby to nováčci mohli s trochou snahy zabít a pokročilejší hráči by u toho neusínali někde při tankování v rohu, což se mi za mě povedlo.. Ten heal a dmg je sice velký, ale je to proto, aby tě to donutilo tomu spellu uhnout.
Zeptal jsem se více jak 15 hráčů a to z více frakcí a s různými lvly a odpověd byla až na 2 lidi jednoznačná, bossové jsou poměrně lehcí, jenom stačí nedělat chyby - (napsáno hráčem s lvlem 17). Pokud by si hráči začali stěžovat, že ti bossové jsou moc těžcí, nebo by je to chtělo nějak upravil jako teď s tím particlem u skillu, tak já to rád poupravím, ne vždy je vše perfektní hned od začátku.
Spawnrate a droprate jsem sice já nedělal, ale už je to v řešení, takže třeba zítra bude nějaká změna..
cron