CzechMinerCZ píše: ↑13 pro 2020 17:57
Andele smrti nedávají žádný particly, dávaj IK, healujou se.
Normal andělé se spawnujou ukrutně málo.
Particly tam prvně vůbec neměly být, protože by se hráč měl časem tak nějak ten range naučit a pak se to zabijí dost lehce a jakmile přestane čarovat poznáš dle toho, že začne chodit, má totiž slow na stejnou dobu jako castí ten spell. Ale nakonec jsem tam tedy přidal kruh, který se objeví na stejný range co je dmg (podobný jako u padlých andělů).
Dmg je poměrně velký a to kvůli tomu, že ten spell je hodně jednoduché dodgenout a pokud nezapomeneš sledovat chat, tak by tě to nemělo skoro nikdy trefit, je to zamezení toho, aby se ten boss nedal tankovat v rohu pro pokročilejší hráče. Je totiž lehčí udělat bosse, který by měl mít určitou obtížnost, protože pak je ta představa lehčí, ale snažil jsem se ty bosse vytvořit tak, aby to nováčci mohli s trochou snahy zabít a pokročilejší hráči by u toho neusínali někde při tankování v rohu, což se mi za mě povedlo.. Ten heal a dmg je sice velký, ale je to proto, aby tě to donutilo tomu spellu uhnout.
Zeptal jsem se více jak 15 hráčů a to z více frakcí a s různými lvly a odpověd byla až na 2 lidi jednoznačná, bossové jsou poměrně lehcí, jenom stačí nedělat chyby - (napsáno hráčem s lvlem 17). Pokud by si hráči začali stěžovat, že ti bossové jsou moc těžcí, nebo by je to chtělo nějak upravil jako teď s tím particlem u skillu, tak já to rád poupravím, ne vždy je vše perfektní hned od začátku.
Spawnrate a droprate jsem sice já nedělal, ale už je to v řešení, takže třeba zítra bude nějaká změna..