\n\nWTF, však ty reaguješ na úplně něco jiného, než jsem psal To se pak těžko o něčem bavísverrirCZ píše: ↑26 pro 2017 21:57\n\n\nHodilo by se třeba naučit se číst co za tebe dělají side bary automaticky, nic o nich jsem ani nic nepsal D\nDeamon píše: ↑26 pro 2017 21:39\n\n\nTo je pěkná kravina teda. Na všech těch hrách si právě ty rozšíření, jako třeba minimapa nebo nějaký status bar k mobům, naprogramují autoři přímo do hry. Tady to asi trošku není možné. A protože minecraft není prvoplánově zamýšlen jako RPG hra, tak je fajn si do té hry pár těch módů, které se k tomu RPG přiblíží, přidat.\n
Re: Jaké mody chceme používat?
#143\n\nNo samozřejmě. Status bary a minimapa byl příklad.
\nMěl jsem samozřejmě na mysli i třeba Auto Item Replacer, který přehazuje věci z inventáře do hot baru. To je v drtivé většině MMORPG her přímo ve hře.
\nNebo funcionalita maker, kdy se se nějaká akce castuje tlačítkem místo příkazem. To je rovněž ve všech hrách.
\nToto už za tebe ve tvém podání něco dělá, přesto je to naprostý základ jiných RPG her.
\nMožná jsem uvedl zrovna pro tebe špatné příklady, ale myslel jsem, že je celkem obvious, že myslím všechny běžné používané módy tady a nejen ty dva, které jsem hodil jako příklad.
\n
\nTakže pokud se vrátím k tomu základu, co ty jsi psal a já to stále považuju za naprostý nesmysl. Samozřejmě, že programy, které tvými slovy dělají za hráče určitou věc, jsou jinde zakázány, ale je to tím, že v těch jiných hrách mají autoři mnohem větší možnosti tyto základní RPG mechaniky přímo implementovat do hry.
Re: Jaké mody chceme používat?
#144\n\nstejně tak se do většiny těch her dá nainstovat bot nebo scripty které dělají věci za tebe žeDeamon píše: ↑27 pro 2017 12:25\n\n\nNo samozřejmě. Status bary a minimapa byl příklad.
\nMěl jsem samozřejmě na mysli i třeba Auto Item Replacer, který přehazuje věci z inventáře do hot baru. To je v drtivé většině MMORPG her přímo ve hře.
\nNebo funcionalita maker, kdy se se nějaká akce castuje tlačítkem místo příkazem. To je rovněž ve všech hrách.
\nToto už za tebe ve tvém podání něco dělá, přesto je to naprostý základ jiných RPG her.
\nMožná jsem uvedl zrovna pro tebe špatné příklady, ale myslel jsem, že je celkem obvious, že myslím všechny běžné používané módy tady a nejen ty dva, které jsem hodil jako příklad.
\n
\nTakže pokud se vrátím k tomu základu, co ty jsi psal a já to stále považuju za naprostý nesmysl. Samozřejmě, že programy, které tvými slovy dělají za hráče určitou věc, jsou jinde zakázány, ale je to tím, že v těch jiných hrách mají autoři mnohem větší možnosti tyto základní RPG mechaniky přímo implementovat do hry.\n
Re: Jaké mody chceme používat?
#145@Epes
\nMůžete alespoň krom optifine povolit módy : Chatlog a Tabbychat (Liteloader bude třeba). Jsou to jen módy na úpravu chatu, thats all.
\nMůžete alespoň krom optifine povolit módy : Chatlog a Tabbychat (Liteloader bude třeba). Jsou to jen módy na úpravu chatu, thats all.
Re: Jaké mody chceme používat?
#146\n\nJinak s tímto naprosto souhlasím, mechaniky jako auto item replacer (AIR) je ve většině rpg hned v základní hře a nebude to náhodou.Deamon píše: ↑27 pro 2017 12:25\n\n\nNo samozřejmě. Status bary a minimapa byl příklad.
\nMěl jsem samozřejmě na mysli i třeba Auto Item Replacer, který přehazuje věci z inventáře do hot baru. To je v drtivé většině MMORPG her přímo ve hře.
\nNebo funcionalita maker, kdy se se nějaká akce castuje tlačítkem místo příkazem. To je rovněž ve všech hrách.
\nToto už za tebe ve tvém podání něco dělá, přesto je to naprostý základ jiných RPG her.
\nMožná jsem uvedl zrovna pro tebe špatné příklady, ale myslel jsem, že je celkem obvious, že myslím všechny běžné používané módy tady a nejen ty dva, které jsem hodil jako příklad.
\n
\nTakže pokud se vrátím k tomu základu, co ty jsi psal a já to stále považuju za naprostý nesmysl. Samozřejmě, že programy, které tvými slovy dělají za hráče určitou věc, jsou jinde zakázány, ale je to tím, že v těch jiných hrách mají autoři mnohem větší možnosti tyto základní RPG mechaniky přímo implementovat do hry.\n
Re: Jaké mody chceme používat?
#147\n\nKde jsi to viděl? to nemyslím zle jen mě to zajímá dost, já to totiž zatím v jiných RPG hrách skoro nikde nevidělDesTrixPlayer píše:\n\n\nJinak s tímto naprosto souhlasím, mechaniky jako auto item replacer (AIR) je ve většině rpg hned v základní hře a nebude to náhodou.\nDeamon píše: ↑27 pro 2017 12:25\n\n\nNo samozřejmě. Status bary a minimapa byl příklad.
\nMěl jsem samozřejmě na mysli i třeba Auto Item Replacer, který přehazuje věci z inventáře do hot baru. To je v drtivé většině MMORPG her přímo ve hře.
\nNebo funcionalita maker, kdy se se nějaká akce castuje tlačítkem místo příkazem. To je rovněž ve všech hrách.
\nToto už za tebe ve tvém podání něco dělá, přesto je to naprostý základ jiných RPG her.
\nMožná jsem uvedl zrovna pro tebe špatné příklady, ale myslel jsem, že je celkem obvious, že myslím všechny běžné používané módy tady a nejen ty dva, které jsem hodil jako příklad.
\n
\nTakže pokud se vrátím k tomu základu, co ty jsi psal a já to stále považuju za naprostý nesmysl. Samozřejmě, že programy, které tvými slovy dělají za hráče určitou věc, jsou jinde zakázány, ale je to tím, že v těch jiných hrách mají autoři mnohem větší možnosti tyto základní RPG mechaniky přímo implementovat do hry.\n
Re: Jaké mody chceme používat?
#148Třeba v Zaklínači, pro příklad mám chléb a po snězení tam nemám volné místo a ano sice se to tam stakuje ale zkus si to převést na healy. Ty se bohužel (nebo bohudík) nestakují. Nejlépe to má vyřešený Wynn ale to ví ti co ví.
Re: Jaké mody chceme používat?
#150Nečetl jsem odpovědi ostatních a nezajímají mě, vyjádřím se jen k původní otázce.
\n
\nMyslím si, že pokud chceme mít jen fight typu: komu dříve dojdou doplňované eliky, tak InwTweaks / jiný doplňovací, byla by dobrá minimapa (možná se zakázáním entities radaru) a armorstatus
\n
\nMyslím si, že pokud chceme mít jen fight typu: komu dříve dojdou doplňované eliky, tak InwTweaks / jiný doplňovací, byla by dobrá minimapa (možná se zakázáním entities radaru) a armorstatus