\n\nTak nějak souhlasím, kdo chce cestu si najde. (Auto item replacer se dá (částečně) nahradit externím programem)negjo píše: ↑25 pro 2017 21:31\n\n\nPrávě proto jsem to napsal v uvozovkáchDeamon píše: ↑24 pro 2017 15:42\n\n\nTak ono hlavně čistý hraní je jen iluze. Co například externí programy? Nebo pochybuji, že i ten blokovací mód samotný bude neprůstřelný.
\n
\nKaždopádně na druhou stranu uvidíme, jak to celé dopadne. Tohle překonat asi bude chtít trochu více inovativnosti, než stáhnout nějaký balíček hacků z internetu a u "hackerů" tady na epesu mám vážné obavy, že tohle dokážou. Takže určitý přínos to mít asi bude. Navíc spousta mechanik z módu se na nových verzích dá nahradit pluginy.
\n
\nSuma sumárum bych si na hodnocení třeba pár týdnů počkal. Je to experiment, který se může a nemusí vyplatit. Každopádně jen doufám, že když se to ukáže, jako totální kravina, tak to Epes vypne. Z toho mám jen takové mírné obavy.\n
\n
\nNa epesu se asi vážně nenajde moc hackerů, kteří by to dokázali, ale věřím, že kdyby to někdo schopnej chtěl udělat, tak to udělá. Sice se dá spousta věci nahradit pluginama, ale věci jako makra, inw tweaks nebo i ta minimapa se prostě nahradit nedaj.
\n
\nTak podle mě je to kravina na první pohled a nejraději bych byl, kdyby se s tím ani nexperimentovalo, přece jen to mě to na nějakou dobu bude omezovat.
\n
\n\n\n\nProč mu v tom bránit? Protože je to naprostá blbost.Plejmen píše: ↑25 pro 2017 00:43\nJak jsem již říkal Server nějak začne a na základě vašeho hraní a vašich poznatků se bude dále rozšiřovat. Epes chce zkus něco nového, proč mu bránit ještě před začátkem ?
\nNeříkám že ty mody jsou špatné apd. Já osobně hraji raději bez nich, ale každý jsme jiní. Počkejte si, až budete hrát a na základě toho pak Epes server upraví.\n
\n\n\n\nPrávě selským rozumem a logikou jsem dospěl k tomu, že buggery to neomezí vůbec nijak, tak nevím prčo sem taháš a hackeři jsou mi s prominutím, naprosto u prd€le. Většina hackerů stejně dostane ban za fly hack, nebo xray. Jakej vlim má na mě to, že si támhle někdo použivá flyhack? Naprosto žádnej, mně může bejt úplně jedno jestli si támhle někdo pomůže při stavbě střechy, nebo vyletí nějakou skákačku... na mě to nemá vliv naprosto žádnej, tak proč se tím zabývat? To samý můžu říct o xray, akorát že tam mi ten hacker ještě může ty surky prodat a já na tom můžu ještě vydělat. Tak proč by mě to mělo zajít? Nezajímá mě to.. Jediný co mě může nějak uškodit je pokročilý hráč, s dobrou výbavou, co má dobře nastavenou KA, a takových opravdu moc není...sverrirCZ píše:\nOstatně vás nechápu i selským rozumem a logikou by měl člověk dospět k tomu že je lepší čistá a férová hra pro všechny než mít na serveru 30% komunity cheaterů a bugerů, - zatím mi to přijde jen tak že to nepodpoří lidi kteří se bez těchto módů neobejdou a prostě je to štve což mi přijde strašně vtipný \n
\nTa druhá část je částečně pravda... Sice bych se bez modů obějít dokázal, ale už jsem si na ně prostě zvyknul a vzdávat se jich vážně nechci...\n
Re: Jaké mody chceme používat?
#132\nPodívej se co je v nových updatech:sverrirCZ píše: ↑25 pro 2017 15:08\n\n\nlopo1 píše: ↑24 pro 2017 23:00\n\nProto ji ještě více omezíme? Ano máš pravdu v tom, že dřív žádný z módu neexistoval, ale pokud bys sledoval dění ohledně vývoje této hry tak určitě postřehneš to, že samotní vývojáři řekli to, že hlavní vývoj bude pokračovat v neutrálním směru a je na hráči, aby si hru sám upravil, a dodělal - proto je to open-source \n
\nSamotní vývojáři řekli i X dalších věcí které Epes porušuje tudíž tenhle argument je absolutně typu - franto pojď na mě z boku \n
\n-nový blocky
\n-jiný PvP
\n-nový dungeony
\n-zase blocky
\n-ledním medvěd s lamou a nepřátelský entity m
\n-a v 1.13 nový textury
\n
\nPřesně to naco tady apeluju, žádný změny z pohledu hráče (to je: fungování invu, minimapa, damage indikátor, zaměřovací kříž, mouse menu a tak dále) - to potvrzuje má předchozí slova: uprav si a dodělej si
Re: Jaké mody chceme používat?
#133Ty srovnáváš módy s updatem klienta? LOL
\n
\nBtw.:Zkoušel jsem všechno od 1.11.2 až po 1.12.2
\n
\nBtw.:Zkoušel jsem všechno od 1.11.2 až po 1.12.2
Re: Jaké mody chceme používat?
#134\n\nNe, ale což jsi asi nepochopil, tak mi šlo o to abych ti a všem ostatním kteří jsou na tom stejně jako ty ukázal ze se hráčský interface neměnil, tudíž je na hráči, aby využil toho místa co tam a upravil si to (opět má slova plynou z tweetů vývojářů)
Re: Jaké mody chceme používat?
#135Inu, uvidíme ve většině her jsou programy které za člověka dělají určitou věc většinou těžce zakázány, těžko říct co server přinese a co ne
Re: Jaké mody chceme používat?
#138\n\nTo je pěkná kravina teda. Na všech těch hrách si právě ty rozšíření, jako třeba minimapa nebo nějaký status bar k mobům, naprogramují autoři přímo do hry. Tady to asi trošku není možné. A protože minecraft není prvoplánově zamýšlen jako RPG hra, tak je fajn si do té hry pár těch módů, které se k tomu RPG přiblíží, přidat.
Re: Jaké mody chceme používat?
#139\n\nOpět narážíme na to co jsem říkal, hra se vyvíjí neutrálním směrem a je hráči, aby si jí přizpůsobilDeamon píše: ↑26 pro 2017 21:39\n\n\nTo je pěkná kravina teda. Na všech těch hrách si právě ty rozšíření, jako třeba minimapa nebo nějaký status bar k mobům, naprogramují autoři přímo do hry. Tady to asi trošku není možné. A protože minecraft není prvoplánově zamýšlen jako RPG hra, tak je fajn si do té hry pár těch módů, které se k tomu RPG přiblíží, přidat.\n
Re: Jaké mody chceme používat?
#140\n\nHodilo by se třeba naučit se číst co za tebe dělají side bary automaticky, nic o nich jsem ani nic nepsal DDeamon píše: ↑26 pro 2017 21:39\n\n\nTo je pěkná kravina teda. Na všech těch hrách si právě ty rozšíření, jako třeba minimapa nebo nějaký status bar k mobům, naprogramují autoři přímo do hry. Tady to asi trošku není možné. A protože minecraft není prvoplánově zamýšlen jako RPG hra, tak je fajn si do té hry pár těch módů, které se k tomu RPG přiblíží, přidat.\n