Re: Jaké mody chceme používat?

#141
sverrirCZ píše:
26 pro 2017 21:57
\n
Deamon píše:
26 pro 2017 21:39
\n
sverrirCZ píše:
26 pro 2017 09:09
\nInu, uvidíme ve většině her jsou programy které za člověka dělají určitou věc většinou těžce zakázány, těžko říct co server přinese a co ne :)\n
\n\nTo je pěkná kravina teda. Na všech těch hrách si právě ty rozšíření, jako třeba minimapa nebo nějaký status bar k mobům, naprogramují autoři přímo do hry. Tady to asi trošku není možné. A protože minecraft není prvoplánově zamýšlen jako RPG hra, tak je fajn si do té hry pár těch módů, které se k tomu RPG přiblíží, přidat.\n
\n\nHodilo by se třeba naučit se číst co za tebe dělají side bary automaticky, nic o nich jsem ani nic nepsal :DD\n
\n\nWTF, však ty reaguješ na úplně něco jiného, než jsem psal :D To se pak těžko o něčem baví

Re: Jaké mody chceme používat?

#143
sverrirCZ píše:
27 pro 2017 11:35
\nAchjo - https://ctrlv.cz/ocLl\n
\n\nNo samozřejmě. Status bary a minimapa byl příklad.
\nMěl jsem samozřejmě na mysli i třeba Auto Item Replacer, který přehazuje věci z inventáře do hot baru. To je v drtivé většině MMORPG her přímo ve hře.
\nNebo funcionalita maker, kdy se se nějaká akce castuje tlačítkem místo příkazem. To je rovněž ve všech hrách.
\nToto už za tebe ve tvém podání něco dělá, přesto je to naprostý základ jiných RPG her.
\nMožná jsem uvedl zrovna pro tebe špatné příklady, ale myslel jsem, že je celkem obvious, že myslím všechny běžné používané módy tady a nejen ty dva, které jsem hodil jako příklad.
\n
\nTakže pokud se vrátím k tomu základu, co ty jsi psal a já to stále považuju za naprostý nesmysl. Samozřejmě, že programy, které tvými slovy dělají za hráče určitou věc, jsou jinde zakázány, ale je to tím, že v těch jiných hrách mají autoři mnohem větší možnosti tyto základní RPG mechaniky přímo implementovat do hry.

Re: Jaké mody chceme používat?

#144
Deamon píše:
27 pro 2017 12:25
\n
sverrirCZ píše:
27 pro 2017 11:35
\nAchjo - https://ctrlv.cz/ocLl\n
\n\nNo samozřejmě. Status bary a minimapa byl příklad.
\nMěl jsem samozřejmě na mysli i třeba Auto Item Replacer, který přehazuje věci z inventáře do hot baru. To je v drtivé většině MMORPG her přímo ve hře.
\nNebo funcionalita maker, kdy se se nějaká akce castuje tlačítkem místo příkazem. To je rovněž ve všech hrách.
\nToto už za tebe ve tvém podání něco dělá, přesto je to naprostý základ jiných RPG her.
\nMožná jsem uvedl zrovna pro tebe špatné příklady, ale myslel jsem, že je celkem obvious, že myslím všechny běžné používané módy tady a nejen ty dva, které jsem hodil jako příklad.
\n
\nTakže pokud se vrátím k tomu základu, co ty jsi psal a já to stále považuju za naprostý nesmysl. Samozřejmě, že programy, které tvými slovy dělají za hráče určitou věc, jsou jinde zakázány, ale je to tím, že v těch jiných hrách mají autoři mnohem větší možnosti tyto základní RPG mechaniky přímo implementovat do hry.\n
\n\nstejně tak se do většiny těch her dá nainstovat bot nebo scripty které dělají věci za tebe že :)

Re: Jaké mody chceme používat?

#146
Deamon píše:
27 pro 2017 12:25
\n
sverrirCZ píše:
27 pro 2017 11:35
\nAchjo - https://ctrlv.cz/ocLl\n
\n\nNo samozřejmě. Status bary a minimapa byl příklad.
\nMěl jsem samozřejmě na mysli i třeba Auto Item Replacer, který přehazuje věci z inventáře do hot baru. To je v drtivé většině MMORPG her přímo ve hře.
\nNebo funcionalita maker, kdy se se nějaká akce castuje tlačítkem místo příkazem. To je rovněž ve všech hrách.
\nToto už za tebe ve tvém podání něco dělá, přesto je to naprostý základ jiných RPG her.
\nMožná jsem uvedl zrovna pro tebe špatné příklady, ale myslel jsem, že je celkem obvious, že myslím všechny běžné používané módy tady a nejen ty dva, které jsem hodil jako příklad.
\n
\nTakže pokud se vrátím k tomu základu, co ty jsi psal a já to stále považuju za naprostý nesmysl. Samozřejmě, že programy, které tvými slovy dělají za hráče určitou věc, jsou jinde zakázány, ale je to tím, že v těch jiných hrách mají autoři mnohem větší možnosti tyto základní RPG mechaniky přímo implementovat do hry.\n
\n\nJinak s tímto naprosto souhlasím, mechaniky jako auto item replacer (AIR) je ve většině rpg hned v základní hře a nebude to náhodou.

Re: Jaké mody chceme používat?

#147
DesTrixPlayer píše:\n
Deamon píše:
27 pro 2017 12:25
\n
sverrirCZ píše:
27 pro 2017 11:35
\nAchjo - https://ctrlv.cz/ocLl\n
\n\nNo samozřejmě. Status bary a minimapa byl příklad.
\nMěl jsem samozřejmě na mysli i třeba Auto Item Replacer, který přehazuje věci z inventáře do hot baru. To je v drtivé většině MMORPG her přímo ve hře.
\nNebo funcionalita maker, kdy se se nějaká akce castuje tlačítkem místo příkazem. To je rovněž ve všech hrách.
\nToto už za tebe ve tvém podání něco dělá, přesto je to naprostý základ jiných RPG her.
\nMožná jsem uvedl zrovna pro tebe špatné příklady, ale myslel jsem, že je celkem obvious, že myslím všechny běžné používané módy tady a nejen ty dva, které jsem hodil jako příklad.
\n
\nTakže pokud se vrátím k tomu základu, co ty jsi psal a já to stále považuju za naprostý nesmysl. Samozřejmě, že programy, které tvými slovy dělají za hráče určitou věc, jsou jinde zakázány, ale je to tím, že v těch jiných hrách mají autoři mnohem větší možnosti tyto základní RPG mechaniky přímo implementovat do hry.\n
\n\nJinak s tímto naprosto souhlasím, mechaniky jako auto item replacer (AIR) je ve většině rpg hned v základní hře a nebude to náhodou.\n
\n\nKde jsi to viděl? to nemyslím zle jen mě to zajímá dost, já to totiž zatím v jiných RPG hrách skoro nikde neviděl :D

Re: Jaké mody chceme používat?

#150
Nečetl jsem odpovědi ostatních a nezajímají mě, vyjádřím se jen k původní otázce.
\n
\nMyslím si, že pokud chceme mít jen fight typu: komu dříve dojdou doplňované eliky, tak InwTweaks / jiný doplňovací, byla by dobrá minimapa (možná se zakázáním entities radaru) a armorstatus