Hratelnost pro non-pve hráče?

#1
Zdravím.

Všiml jsem si, že byly prakticky odebrány xp za vytahování vypálených věcí z pece. Tomuto opatření na jednu stranu rozumím, protože předpokládám, že není žádoucí, aby hráč díky vytahování velkého množství levných itemů z pece mohl enchantovat jeden předmět za druhým. Na druhou stranu mi přijde, že úplně zabít tento způsob expení také není dobré.

Předpokládám, že Epes si chce zisk xp na enchantování nastavit podle sebe. To mi přijde v pohodě, ale zároveň také předpokládám, že to bude prakticky výhradně za tupé zabíjení nějakých mobů v dungeonech. A s tím už malinký problém mám. Já jsem totiž hráč, který si rád zabojuje v pvp, ale trávení mnoha hodin v dungeonech naprosto monotónní činností opravdu není moje kafe a je to pro mě naprosto nutné zlo. (Tím nemám nic proti dungeonům, pokud to někoho baví, ok, nebojuju proti tomu).

Co tím chci říct? Přijde mi, že tímto a dalšími podobnými rozhodnutími, které budou následovat, až se zase přijde na nějaký způsob, jak nějakou věc získat snadněji (nemyslím tím bugování), se trochu zabíjí hratelnost pro hráče, které patří do stejné skupiny jako já. Myslím tím skupinu hráčů, kteří nemají rádi dungeony.

Proto bych tímto chtěl poprosit Epese, jestli by se opravdu nezamyslel nad tím, jestli by množství xp z pecí, které padá, nemohlo být úměrně vyvážené k rychlosti, jakou se tyto xpčka budou získávat v dungeonech. Umožnil by tím i cestu pro ne tak hardcore hráče jako já, aby občas mohli účastnit nějaké pvp akce. Zároveň bych ho chtěl poprosit, aby při dalším objevováním možných skulin ve hře (ne bugů) nejdříve zvážil, zda li je možné nerfnout tuto skulinu na přijatelnou úroveň, místo totálního zabití tohoto způsobu získávání věcí.

Díky, Deamon

Re: Hratelnost pro non-pve hráče?

#2
Deamon píše:
17 led 2018 17:34
Zdravím.

Všiml jsem si, že byly prakticky odebrány xp za vytahování vypálených věcí z pece. Tomuto opatření na jednu stranu rozumím, protože předpokládám, že není žádoucí, aby hráč díky vytahování velkého množství levných itemů z pece mohl enchantovat jeden předmět za druhým. Na druhou stranu mi přijde, že úplně zabít tento způsob expení také není dobré.

Předpokládám, že Epes si chce zisk xp na enchantování nastavit podle sebe. To mi přijde v pohodě, ale zároveň také předpokládám, že to bude prakticky výhradně za tupé zabíjení nějakých mobů v dungeonech. A s tím už malinký problém mám. Já jsem totiž hráč, který si rád zabojuje v pvp, ale trávení mnoha hodin v dungeonech naprosto monotónní činností opravdu není moje kafe a je to pro mě naprosto nutné zlo. (Tím nemám nic proti dungeonům, pokud to někoho baví, ok, nebojuju proti tomu).

Co tím chci říct? Přijde mi, že tímto a dalšími podobnými rozhodnutími, které budou následovat, až se zase přijde na nějaký způsob, jak nějakou věc získat snadněji (nemyslím tím bugování), se trochu zabíjí hratelnost pro hráče, které patří do stejné skupiny jako já. Myslím tím skupinu hráčů, kteří nemají rádi dungeony.

Proto bych tímto chtěl poprosit Epese, jestli by se opravdu nezamyslel nad tím, jestli by množství xp z pecí, které padá, nemohlo být úměrně vyvážené k rychlosti, jakou se tyto xpčka budou získávat v dungeonech. Umožnil by tím i cestu pro ne tak hardcore hráče jako já, aby občas mohli účastnit nějaké pvp akce. Zároveň bych ho chtěl poprosit, aby při dalším objevováním možných skulin ve hře (ne bugů) nejdříve zvážil, zda li je možné nerfnout tuto skulinu na přijatelnou úroveň, místo totálního zabití tohoto způsobu získávání věcí.

Díky, Deamon
Souhlas, ale řekl bych, že většinu věci, které jak ty píšeš epes zakázal kvůli bugům se vrátí, ale protože jich je hodně najednou tak to nestíhaj opravovat

Re: Hratelnost pro non-pve hráče?

#4
Určitě nemáme problém % zvýšit, ale opravdu jen tak aby to bylo úměrné času a nenarušilo to další způsoby získávání XP. Rádi bychom těch způsobů přidali mnohem více než jen z dungeonů :) ale bohužel, času je málo, problémů hodně a makáme, jak to jde . Tuto věc jsme teď záměrně stopli na 10% šanci. Než se k tomu opět budeme mít čas vrátit, neradi bychom nechali mezitím pumpovat hromadu XP tímto nepříliš žádaným způsobem. Vanilla minecraft je v jádru nastavená aby šlo získat vše velmi rychle. Což v singleplayeru chápu, ale přece jen na RPG serveru by to mělo chvíli zabrat.