Dojmy z PvP update, faktologicky. Zde není prostor pro to kdo má skill.

#1
1.9 PvP s cooldownem je broken.
- Pokud frakce obsadí Ledohrad jako první, tak je o dost lehčí operovat dál, protože pokud má hráč resist + má jídlo + má epmmo regen + má healky, tak je schopný přežít fighty 1v6 klidně 15 minut. A to v pohodě opravdu není, protože frakce má mít výhodu když je vícečlenná / aktivní v boji, defakto ten hráč má zhebnout jen pohledem na odlesk světla z mečů.
Př.: je Telefon, ten používal hojně těchto výhod, nebylo to nic o skillu (až na ten epmmo) ale jen o to, že měl všechny tyto výsady, nedělalo mu problém bojovat klidně 15 minut proti převaze a to je rozhodně broken.
Očekávám to, že tu bude psáno to, že v 1.7 PvP nebylo možné dát 1v2, bylo, bude a jde, už bylo dost příkladů, zde se mi početní převaha jeví jen jako nevýhoda, protože v boji který je akční se sice člověk dokáže soustředět na cooldown ale nikdo ne vždy na 100%, což přivádí k tomu, že když je shluk 6 lidí proti jednomu, tak se dost stává, že trefíme právě ono našeho vlastního, než enemy a zase musíme čekat na full charge, upřímně 15 minut bojovat a nemít výsledek ani progress je dost nuda, však v tomhle PvP jsem byl schopný si vychutnat kousky stripsů z KFC s popijením. Tohle by se ve starém určitě nestalo v boji :P...
(A mimochodem, víme to oboustranně, včera jsme měli všechny outposty my a enemy neměli díky tomuto šanci, stejně jako dnes ale opačně.)
Navíc v tomhle boji ztrácejí sekery svůj význam, přičemž v opačném případě by sekery i kladiva měli své zastoupení, (díky svému kladivo buffu, stejně nikdo nečeká, že s kladivem bude hráč bouchat hlava nehlava)

Takže to zkrátím :
- Sekery se kvůli novému PvP nepoužívají
- Bojování je zbytečně a nudně zdlouhavé
- Není defakto možnost odobsadit outpost nepříteli po obsazení (! Ledohrad !)
- Frakce nemá výhodu pokud má více aktivních členů
- viz. text

EDIT: Z textu by mělo vyplývat to, že to bylo unbalanced už od začátku, tedy když jsme to měli vy proti vám, či vy proti nám a sorry že to píšu až dneska, jen se dívat jak hráč žije 15 minut proti tolika lidem bych jen tak nenechal.
Navíc si zkuste představit v tomhle PvP CW, to by byl fakt hnusnej haluz.

A jestli to chcete vyřešit tím že zrušíte resist na Ledohradu, tak to bude pěkný výsměch
Dále poprosím aby jste zde komunikovali jako lidé, né jako houby nasáknuté egem a vyjadřovali se k faktologické stránce.
Doufám že se tohle dostane k Epesovi a prozře.
Stejně čekám, že tu budete psát blbosti o skillu apod. sadly.
Naposledy upravil(a) DesTrixPlayer dne 10 kvě 2018 17:56, celkem upraveno 3 x.

Re: Dojmy z PvP update, faktologicky. Zde není prostor pro to kdo má skill.

#8
Jako.. Jo beru to že ten resist je OP jak kráva ale měnit kvůli tomu celé PvP? to mi přijde trochu nahlavu..
Není to ale jedinej případ kdy mi to přijde nahlavu.. Jako třeba to, že když vyhrává frostwolf tak musí být vždycky po vašem.. Beru že to fakticky nejde zabít ale říkát že to je o skillu.. Vás tam je asi 3x víc než nás a stejně vyhrajeme a ty mi říkáš že to je jenom díky tomu resistu? To si zaspal dobu ne?
A ohledně těch vašich návrhů o starém PvP.. Proč mám takovej divnej pocit jakoby jste chtěli to staré PvP jenom z důvodu toho že vyhraváte? Důvody jako to že to PvP je rychlejší.. To PvP sice může být rychlejší ale zase může změnit průběh celého boje.. Sice nejsem zastáncem 1.9 PvP ale radši tam budu mít normalní PvP než nějakej upravenej bullshit který je udělaný stylem "zvětšíme AttackSpeed a budeme tomu říkát 1.8" (To upravené PvP se nepodobá 1.8 ani zdaleka :P) To že zvýšíš attackspeed neznamená že to je 1.8 PvP.. Pokud chceš vidět 1.8 PvP klidně ti ho ukážu :P
Btw chtěl bych poprosit všechny aby sem napsali co si myslí že jsou + a - upraveného a normal PvP :P u některých by mě to vážně zajímalo..

Normal PvP
Ochrana proti AC
Musíš používat trochu mozek aby si něco zabil

Je to o počtu a surkách
(Ohledně pevností je to resist)

Upravené PvP
Rychlejší průběh
Je to o počtu a surkách
Ochrana proti AC které ve většině případů nefunguje
Není vůbec pořádně udělané

Není to vůbec o skillu.. stačí tam běhat jak šílenec a hitovat :P

Upozornění: Bral bych Upravené PvP pokud by se podobalo tak z 80% 1.8.. to co je ted je fakticky trash..
PS: vím že každá frakce bude chtít to "svoje" PvP protože vyhrává ale trochu se nad tím zamyšlete.. chce tu mít PvP které bude vyhovovat jenom vám? Nebo tu chcete PvP který by vyhovovalo všem? A jak píše wings.. co vám brání v tom si vzít ego a mít stejné výhody? (chápu žě to není navždy ale nějaou výhody vám to určitě dá)
DesTrixPlayer píše: Př.: je Telefon, ten používal hojně těchto výhod, nebylo to nic o skillu (až na ten epmmo) ale jen o to, že měl všechny tyto výsady, nedělalo mu problém bojovat klidně 15
Jak už jsem psal předtím.. pokud by to bylo jenom o resistu tak mě zabijete za pár minut a neběhám tam 15 minut jako blázen a healuju se :P (Pokud si myslíš si že je to jenom o tom jak umíš bojovat tak si vedle :P)

Re: Dojmy z PvP update, faktologicky. Zde není prostor pro to kdo má skill.

#9
Normal PvP
Ochrana proti AC -> pointless u know
Musíš používat trochu mozek aby si něco zabil - mozek na to, aby člověk zautomatizoval 0,5 delay fakt hlavu nepotrápí
Je to o počtu a surkách - check
(Ohledně pevností je to resist)

Upravené PvP
Rychlejší průběh -> Ano, baví to člověka víc
Je to o počtu a surkách -> To má být, přece jenom když máš v kapsách jablko tak je logické že nezmůžeš nic
Ochrana proti AC které ve většině případů nefunguje -> Když se člověk netrefí tak to není takový problém, AC je problém jen u bossů. Stejně, AC se dá nastavit i s delayem.
Není vůbec pořádně udělané -> To ani 1.9 PvP
Není to vůbec o skillu.. stačí tam běhat jak šílenec a hitovat :P -> 1.9 Stačí mít Ledohrat, žrát mrkve a healovat :P

PS.: Stejnou logikou můžu říkat to, že ty to hájíš protože vyhráváte :D (Viz. text je to tam napsaný, je lepší si to celé přečíst a potom mudrovat)

Re: Dojmy z PvP update, faktologicky. Zde není prostor pro to kdo má skill.

#10
1. Je vtipné vidět jak se postupně celá Fallacy hlásí k tomuto PvP jen protože ví jak jim šlo :D.
2. Když má na pvp velký vliv myš (double klik) je to na nic protože tě s knock.. 2 mečem dokáže uklikat každý.
3. Ano jídlo tam je důležité stejně jako ten ledohrad, ale v upraveném PvP mi přišlo že jediné co si potřeboval bylo klikat. I když si měl dobré itemy které si x hodin sháněl a vůbec ti v PvP nepomohly je fakt dost na nic.
4. Mi přijde hloupé aby v Dung.. bylo 1.9 a v chiméře 1.9 (Upravené). Podle mě mělo být dáno 1 PvP od začátku a nemuselo se tu nic takového řešit. Hodně lidi z frakce nechce mít to vaše divné 1.8 PvP protože se to 1.8 PvP ani nepodobá. Kdyby to bylo 1.8 PvP tak většina lidí nemá žádný problém a chtělo by hned 1.8 PvP což není možné.
A prosím rád bych kdyby si napsal nějaké + k upravenému PvP. Protože mě fakt nenapadl ani 1. Jediné co si napsal tak byli - na 1.9 PvP. A prosím NoHejt jestli sem něco v tom tvém článku přehlédl tak mi bude stačit když mě normálně opravíte. A nebudete hned psát že nic takového tam nestojí.