Jaké PVP mi vyhovuje víc?

Klasické 1.9
Celkem hlasů: 18 (28%)
Upravené 1.9 bez cooldownu (podobné 1.8)
Celkem hlasů: 43 (66%)
Je mi to jedno baví baví mě obojí
Celkem hlasů: 4 (6%)
Celkem hlasů: 65

Re: PVP 1.9 klasický vs 1.9 upravený

#42
muzes to chapat jak chces ale ziskat dukazy o ac zrovna v tvojem pripade no...raci bych to nedelal protoze ty dokazes udelat z teho ze se ti zrusi sprint muj speed hack aj tim zes vubec dokonce nesprintoval a nebo to ze ti hodim jendo kombo tak z teho dokazes taky udelat ac....takze fakt ti jen dobre radim ty zadne dukazy radeji neschanej nebo by to tu vypadalo jak v opicarne.

Re: PVP 1.9 klasický vs 1.9 upravený

#43
phiwings99 píše:
21 kvě 2018 20:48
no kamione a proto je lepsi 1.8 pvp kde ten ac neni tak dobry sice zejo
AC tak dobrej není, ale celkově to PVP není tak dobrý. Na server by se mělo dát přidat něco, co zaznamenává činnosti hráče podrobně (ne log), kde se třeba zaznamenává činnost hráče na desetinu sekundy přesně, ale je to moc velký sbírání a ukládání informací které nedělá dobrotu.. Epes by mohl přidat něco, co by to alespoň trochu blokovalo, nebo by mohl vymyslet něco úplně jinýho co by tyto problémy řešilo.

Re: PVP 1.9 klasický vs 1.9 upravený

#45
Eskaron píše:
21 kvě 2018 20:49
Eskaron píše:Kae, můžu tvůj příspěvek chápat tak, že když získám důkazy o něčím AC, mam ho nahlásit a dotyčný bude PB-čkován ?
?????????
Ne, určitě ne. Nevím jaká je situaci serveru, jen dávám najevo to, jak by ten server měl vypadat. Na to se zeptej Epese, ale ten ti odpoví že na tom pracuje a nejspíš to dřív nebo později řešit bude, ale teď pochybuju. Možná tak jestli dáš stížnost na forko s jasným důkazem tak to někdo řešit bude, ale jinak těžko. Nikdo ti nebude sledovat hodinu hráče aby se zjistil jestli to používá nebo ne..
Nikde jsem ani neviděl nikoho psát, že je za to ban, jen by za to měl určitě být. (Na to, jaký za to bude postih se ptej Epese)

Re: PVP 1.9 klasický vs 1.9 upravený

#46
Eskaron píše:
21 kvě 2018 19:02
Kae, můžu tvůj příspěvek chápat tak, že když získám důkazy o něčím AC, mam ho nahlásit a dotyčný bude PB-čkován ?
Však se za to dávají bany ne? Já i telefon jsme za to ban dostali. Sice ne za AC ale za klikání na krystal a ničení trávy/hlíny ale když tě to myslím že 4x upozorní máš ban.

Re: PVP 1.9 klasický vs 1.9 upravený

#47
kaemon_ píše:
21 kvě 2018 20:33
negjo píše: Začal bych asi tím, že toho o AC víš asi tolik, kolik wing o pravopisu.
- Autoklik jde sehnat a nastavit úplně stejně rychle pro obě verze a trvá to tak 30 sekund (těm pomalejším možná až 90 sekund)
- Pro průměrně klikajícího hráče autoklik nepřináší v podstatě žádnou výhodu (tím myslím aspoň +-6 cps a jestli někomu dělá problém uklikat tohle, tak je chyba někde jinde...), v pvp je úplně jedno, jestli máš 6 cps nebo 1000.
- Jediná výhoda autokliku je ta, že nemusíš klikat, stejně jako když u togglesprintu nemusíš držet tu jednu klávesu, nebo když si v určitých situacích položíš něco na myš, abys jí nemusel držet.
Jakou formou se ten autoclick rozšiřuje? Když si píšu normálně AC já přes AHK script, tak mi stačí 4 řádky na ten "normální" z nižších verzí, pro vyšší verzi potřebuju vychytat timing a těch řádků mám 6, pro nějaký chytřejší užití, abych neklikal jak Craftmanek při Vyvolavačovi a maskování až 20. Přes co ten autoclick používáte, je to nějakej externí program = cheat, nebo to je nějakej mod ve hře jak při 1.7..? Nemám dost info, tak to míchám ze svýho.
Tohle příliš komplikuješ.. AC se dá sehnat daleko jednodušeji... Začneš tím, že do googlu zadáš "autoclicker", klikneš na první odkaz, stáhneš první soubor, spustíš ho, zadáš rychlost klikání a autoklik je na světe...
kaemon_ píše: negjo píše:
Na závěr dodám asi jen to, že ti chytřejší a schopnější už vědí, že AC nepřináší v PVP žádnou výhodu a ten zbytek to bude používat jako výmluvu pro svou neschopnost dál.

Jak jsi psal, dá se tam nastavit CPS. Dají se u toho vašeho sračkogramu nastavit i prodleva mezi klikáním? Nikdo nedokáže klikat v pravidelném intervalu, tyhle "programy", nebo "scripty" (nemam páru jak to mám nazvat) se dají určitě nastavit tak, aby ti to klikalo na desetinu sekundy, ne-li setinu sekundy přesně (bez ohledu na zátěž serveru která to ovlivňuje asi jako fotosyntéza kytku), takže to výhodu určitě přináší.. Nepatrnou, ale přináší. Když vezmu v potaz, že Minecraft není zabugovaná hra která používá při hitování čísla vycucaný z prdele, tak bych nazval i patrnou, když si to zohledníš.
K minecraftu patří, hlavně u toho nového PVP že sem tam klikneš dřív než máš a uděláš chybu, nebo že klikneš o pár desetin sekund později. U těch "lepších" hráčů v PVP se to často nestává, ale u těch horších ano. Jak to vyřešit? Stáhni si autoclick, kterej za tebe určí absolutně přesně s absolutně přesnou prodlevou kdy klikneš, díky tomu nebude existovat tak velká mezera mezi katastrofálními hráči a hráči kteří to alespoň trochu umí. Když se zamyslíš dlouhodobě a nezaúčtuješ do toho vliv okolí (vytížení prstů, karpální únavu) tak to je už tak výhoda celkem veliká, nemyslíš?
Tak v tomhle s tebou souhlasím, při novým pvp asi málokdo kliká úplně přesně těch 0.625s a určitou výhodu to přinýst může, jenže tady je celou dobu řeč jen o autokliku při 1.8 pvp, kde mezi naklikanýma 6 cps a naautoklikovanýma 1000 cps žádnej rozdíl není.
kaemon_ píše: negjo píše:

Eskaron píše:

negjo píše:
Jako asi vážně bys měl přestat obviňovat spoustu lidí z AC, když nemáš žádné důlazy, takže buď sem předlož nějaký důlaz, že tady zmiňovaná "půlka" má AC, nebo si s tímhle argumentem můžeš vytřít prdel.

co je důlaz ?

a ještě... to že jde nastavit na obě verze.... to myslíš tak, že si bude nastavovat AC na 1 klik za 0.625 sekund a bude to klikat na interval a ne když máš kurzor na hráči ? tak seš blbej nebo co ?

Důkaz by bylo asi video, na kterým by to bylo jednoznačně vidět.

Tak AC je prostě klikání na intervalech a klikání jen při míření na hráče bych považoval spíš za KA, a to už tak moc v pohodě není... Naštěstí tohle by bylo už o něco složitější udělat a asi jen pár lidí by to tu zvládlo.

To tvoje klikání na intervalech je ta zmiňovaná velká výhoda, tím pádem vyvracíš sám sebe. Jestli se to dá nastavovat na nové a staré PVP, tak mi to příjde jako trochu propracovanější program, kterej by se dal logicky a bez debat označit za hacky. Jestli tam jde nastavit klikání jen při míření, tak to je normálně triggerbot. Složitý udělat by to nebylo, stačí aby to kliklo na určité spicifické barvě (variabilita zbrojí) která je finálně bez ohledu na texturepacky stejná. Ale jo, moc lidí by to asi už nedalo, ale když to zvládnu i já tak to asi zvládne celkem dost lidí.
Na první část už jsem odpověděl výše, ale udělat toho "triggerbota" by až tak jednoduchý podle mě nebylo, každej typ zbroje má více druhů pixelů a i ty maj při různým osvětlení jinou barvu, navíc by to neřešilo problém, že by to klikalo i v případě, že by nepřítel byl daleko od tebe.

Re: PVP 1.9 klasický vs 1.9 upravený

#48
kaemon_ píše:
21 kvě 2018 20:47
Ještě k tomu PVP..
Autoclick je zlo, které se objevilo v té poslední době Epesu, se kterou přišel -
Aircraft, který se stal díky AC z průměrného, ne li podprůměrného hráče na určitou dobu vrchol PVP, než to začali používat všichni ostatní
Koby, kterej byl bez AC totální slabota
Likerko, Venomatic a další...
Tohle je blbost, Air ani nikdo další, koho jsi tam vyjmenoval s AC nepřišel. S AC přišel deamon a prvních několik týdnů, né li měsíců to používal jen on a jeho frakce, my jsme se k tomu dostali až později.

Re: PVP 1.9 klasický vs 1.9 upravený

#49
Hele, mám takový nápad..... protože to 1.9 PVP má 1 ohromnou výhodu: AC je nahovno, na druhou stranu, tam jsou nahovno i sekery, což je docela problém, takhle jsou sice v PvP na vrcholu, ovšem na PvE jsou pořád mnohem lepší meče (díky tomu 1.9 PvP) , a meče jsou také lepší zatím díky aktivní schopnosti (regen hej).
Proto bych navrhnul, vyrovnat Attack Speed Seker a mečů na stejnou úroveň, nebo stále nechat meče mít menší attack speed, ale snížit ten rozdíl... například Sekery by měli 3 Attack Speed a meč by měl 3.6 Attack Speed, nakonec je v tom jen menší rozdíl ,ale pořád mečem klikáte rychleji.
Vyjádřete se na tento návrh pls, s přáním hezkého dne Esko

Re: PVP 1.9 klasický vs 1.9 upravený

#50
1.9pvp fighty trvaj dlouho a resist je moc op 1.8je zas AC tak co udělat?Změňte atack speed u seker mečů a kladiv na dobu.0.300-0.400 což neni nejlepší ale zamezíme AC a fighty nebudou tak zdlouhavé a nudne na dále resist je jeden z největších problémů kvůli tomu že kdo ho má tak má se dá říct 40hp protože nedávate hitem za 1hp ale za 0,5hp neli min.Takže příhodné by bylo dát třeba na ledohrad místo resistu 1srdce navíc a tim aspon trochu vyrovname hrače(ano chapu frakce co ted vitezi fallacy bude ASI namitat že to je stim resistem nanic atd protože diky resistu vítězí)ale jde tu o rovnovahu serveru a 1srdce bude horší než resist ale pořád o ledohrad pujde nejvíc protože mi řekněte která frakce nechce 1hp navíc?Zatim čus #EpesNeverDie
cron