Můj dojem na PVP update:

Anketa končí za 16 říj 2017 18:01 Můžete vybrat 1 možnost

Skvělý, oživující PVP
Celkem hlasů: 2 (10%)
Líbí se mi, ale ještě to chce vylepšit
Celkem hlasů: 8 (40%)
Myšlenka dobrá, provedení nic moc
Celkem hlasů: 4 (20%)
Moc mě to nepřesvědčilo (Žádná hlasování)
Epesi udělal si krok vedle
Celkem hlasů: 6 (30%)
Celkem hlasů: 20

Re: Dojmy z PVP updatu

#31
Boost luku je určitě skvělá věc. Pokud luk bude způsobovat i nějaké poškození a nebude jen odhazovat hráče, tak to je jen dobře. Nicméně, stále zapomínáte na to, že je zde takový bug způsobený magickými zbraněmi. Luk je naprosto neefektivní, když bude hráč střílet do někoho, kdo bude reflektovat násobně větší damage, než bude způsobovat ten luk.
\n
\nA samotné magické sekery se dočkaly pouze naprosto kosmetických změn. Magické zbraně nejsou dobré tím, že by dávaly nějaký monstrózní damage a ani ty efekty, které způsobují, nejsou to hlavní. Je to právě zmiňovaný bug, který při zaktivování enchantu Thorns způsobí i veškeré efekty, které poskytuje magická sekera.
\n
\nPokud by nebylo tohoto bugu, třeba bych si přišel občas na server zabojovat. Ale dokud se s tímto něco neudělá, tak téměř jakýkoliv podobný update je naprosto marginální. Ale stejnak hádám, že bych to nebyl úplně vítaným hostem, takže tohle určitě není moc velký argument. (Ale samozřejmě nejde o mě, ale o ty, co tu hrají pravidelně).
\n
\nTakže za mě dávám tu třetí možnost. Dobrá myšlenka něco udělat s pvp, ale tohle ty problémy nevyřeší.

Re: Dojmy z PVP updatu

#32
Deamon píše:
08 říj 2017 15:26
\nBoost luku je určitě skvělá věc. Pokud luk bude způsobovat i nějaké poškození a nebude jen odhazovat hráče, tak to je jen dobře. Nicméně, stále zapomínáte na to, že je zde takový bug způsobený magickými zbraněmi. Luk je naprosto neefektivní, když bude hráč střílet do někoho, kdo bude reflektovat násobně větší damage, než bude způsobovat ten luk.
\n
\nA samotné magické sekery se dočkaly pouze naprosto kosmetických změn. Magické zbraně nejsou dobré tím, že by dávaly nějaký monstrózní damage a ani ty efekty, které způsobují, nejsou to hlavní. Je to právě zmiňovaný bug, který při zaktivování enchantu Thorns způsobí i veškeré efekty, které poskytuje magická sekera.
\n
\nPokud by nebylo tohoto bugu, třeba bych si přišel občas na server zabojovat. Ale dokud se s tímto něco neudělá, tak téměř jakýkoliv podobný update je naprosto marginální. Ale stejnak hádám, že bych to nebyl úplně vítaným hostem, takže tohle určitě není moc velký argument. (Ale samozřejmě nejde o mě, ale o ty, co tu hrají pravidelně).
\n
\nTakže za mě dávám tu třetí možnost. Dobrá myšlenka něco udělat s pvp, ale tohle ty problémy nevyřeší.\n
\n\nDěkujeme za tvé postřehy, velice pěkně napsáno.
\n
\n"Bug, který při zaktivování enchantu Thorns způsobí i veškeré efekty, které poskytuje magická sekera."
\n
\nTento bug nás zajímá. Stačí tedy nosit zbroj s THORNS + GATROVKA a veškeré útoky ať jsou z luku či mečů se vrací i s efekty a ještě v několika procentním navýšení ?
\nMusí ten hráč být vampír? Nebo to funguje i bez toho ? Má to někdo vypozorované ?

Re: Dojmy z PVP updatu

#33
Hráč vampir být nemusí. Pokud hráč A hitne čímkoliv hráče B tak pokud má hráč B v ruce např SLD + thorns tak se útok ,,odrazi" do hráče A . Dle mě mu to způsobí DMG odpovídající DMG gatry takže pokud by měla např 16 až 25 DMG způsobí mu to něco mezi tím. Snad mě chápete .

Re: Dojmy z PVP updatu

#34
Col píše:\nHráč vampir být nemusí. Pokud hráč A hitne čímkoliv hráče B tak pokud má hráč B v ruce např SLD + thorns tak se útok ,,odrazi" do hráče A . Dle mě mu to způsobí DMG odpovídající DMG gatry takže pokud by měla např 16 až 25 DMG způsobí mu to něco mezi tím. Snad mě chápete .\n
\n\nTohle je Pravda nicméně někdy je reflekt doopravdy nepřiměřený a když to vrací damage i luku který nemá takový damage jako má meč / sekera tak je něco špatně.

Re: Dojmy z PVP updatu

#35
Epesi ten reflekt je totozni s dmg sekery zadny boost navic a nemusi to byt kazdym hitem ale dle sance % kterou ma diky thorns,nekdy to muze byt kazdym hitem,ale nekdy treba 5.a tak

Re: Dojmy z PVP updatu

#36
No bohužel to znamená, že efekt se vždycky vrátí takový jaký je na držící zbrani. Hmm bohužel s tím asi moc nebudeme moci dělat. Maximálně tak zrušit thorns, nebo magické zbraně, ale to bychom dělali opravdu neradi.

Re: Dojmy z PVP updatu

#37
Jsem rád, že můj příspěvek vyvolal reakci, proto se ho pokusím ještě doplnit. Budu se snažit problém popsat co nejméně technicky a co nejvíce pochopitelně, ale nic neslibuju ;)
\n
\nMyslím si, že teoretických řešení problému je více.
\n
\n1. Je možné přepsat kód celého pluginu. Ale tato možnost je prakticky neproveditelná, navíc přepsání kódu může napáchat více škody než užitku.
\n
\n2. Je možné nahradit RPG Items podobným pluginem, který dělá skoro to samé, ale nemá tento bug. Opět tato možnost by mohla přinést spíše více škody než užitku, takže toto můžeme taky škrtnout.
\n
\n3. Je možné tento bug "přeplácat" pokročilejšími RPG API pluginy. Pokud bych se vžil do role hypotetického majitele serveru, tak bych tuto možnost preferoval, protože bych si mohl celé pvpčko nastavit podle sebe. Ale pro vás by to znamenalo celý pvp systém překopat, takže tato možnost je také nereálná.
\n
\n4. No a čtvrtá možnost je opravdu zrušit Thorns a zablokovat všechny jeho účinky. A to bych vám já jako člověk, který by si zde občas i rád trochu z nostalgie zahrál, doporučil. Thorns jako takový je nastavený ve vanilla minecraftu, takže ačkoliv je jeho efekt určitě zajímavým zpestřením, tak hodnoty útoky které způsobuje proti hráčům absolutně neodpovídají hodnotám útoků čehokoliv jiného.
\n
\nAbychom si uvedli konkrétní čísla. Uvažujme hráče, který má na všech 4 částech brnění Thorns III. Maximální hodnota útoku, která může tato výbava reflektovat je 16. Což na první pohled není opravdu malá hodnota, to už se skoro rovná jako ráně z gatrovky. Problém je, že šance, že se takový to "rare" reflekt povede je 1 ku 1975 (postup výpočtu uveřejním, pokud si to někdo bude přát). Průměrná hodnota útoku vyvolaná z enchantu Thorns je 3,63 (postup výpočtu rovněž uveřejním na přání, ale když jsem tady ty výpočty psal kdysi, tak mi asi stejně nikdo nerozuměl). A útok 3,63 to je asi jako když na Epesu někoho praštíte beze zbraně. Nic to neudělá.
\n
\nPokud to tedy srovnám s tím, co tento enchant dělá ve spolupráci s RPG Items, velice bych se zamyslel, jestli to není lepší bez něho.

Re: Dojmy z PVP updatu

#38
Deamon píše:\nJsem rád, že můj příspěvek vyvolal reakci, proto se ho pokusím ještě doplnit. Budu se snažit problém popsat co nejméně technicky a co nejvíce pochopitelně, ale nic neslibuju ;)
\n
\nMyslím si, že teoretických řešení problému je více.
\n
\n1. Je možné přepsat kód celého pluginu. Ale tato možnost je prakticky neproveditelná, navíc přepsání kódu může napáchat více škody než užitku.
\n
\n2. Je možné nahradit RPG Items podobným pluginem, který dělá skoro to samé, ale nemá tento bug. Opět tato možnost by mohla přinést spíše více škody než užitku, takže toto můžeme taky škrtnout.
\n
\n3. Je možné tento bug "přeplácat" pokročilejšími RPG API pluginy. Pokud bych se vžil do role hypotetického majitele serveru, tak bych tuto možnost preferoval, protože bych si mohl celé pvpčko nastavit podle sebe. Ale pro vás by to znamenalo celý pvp systém překopat, takže tato možnost je také nereálná.
\n
\n4. No a čtvrtá možnost je opravdu zrušit Thorns a zablokovat všechny jeho účinky. A to bych vám já jako člověk, který by si zde občas i rád trochu z nostalgie zahrál, doporučil. Thorns jako takový je nastavený ve vanilla minecraftu, takže ačkoliv je jeho efekt určitě zajímavým zpestřením, tak hodnoty útoky které způsobuje proti hráčům absolutně neodpovídají hodnotám útoků čehokoliv jiného.
\n
\nAbychom si uvedli konkrétní čísla. Uvažujme hráče, který má na všech 4 částech brnění Thorns III. Maximální hodnota útoku, která může tato výbava reflektovat je 16. Což na první pohled není opravdu malá hodnota, to už se skoro rovná jako ráně z gatrovky. Problém je, že šance, že se takový to "rare" reflekt povede je 1 ku 1975 (postup výpočtu uveřejním, pokud si to někdo bude přát). Průměrná hodnota útoku vyvolaná z enchantu Thorns je 3,63 (postup výpočtu rovněž uveřejním na přání, ale když jsem tady ty výpočty psal kdysi, tak mi asi stejně nikdo nerozuměl). A útok 3,63 to je asi jako když na Epesu někoho praštíte beze zbraně. Nic to neudělá.
\n
\nPokud to tedy srovnám s tím, co tento enchant dělá ve spolupráci s RPG Items, velice bych se zamyslel, jestli to není lepší bez něho.\n
\n\nPěkně sepsáno :)
cron