Můj dojem na PVP update:

Anketa končí za 16 říj 2017 18:01 Můžete vybrat 1 možnost

Skvělý, oživující PVP
Celkem hlasů: 2 (10%)
Líbí se mi, ale ještě to chce vylepšit
Celkem hlasů: 8 (40%)
Myšlenka dobrá, provedení nic moc
Celkem hlasů: 4 (20%)
Moc mě to nepřesvědčilo (Žádná hlasování)
Epesi udělal si krok vedle
Celkem hlasů: 6 (30%)
Celkem hlasů: 20

Re: Dojmy z PVP updatu

#21
Deimos píše:\nAhoj, chce to vylepšit chiméru ve smyslu dobývání frakcí a zapojení frakcí do průběhu serveru. Tato frakční bouře je sice fajn, ale správný název by měl být jiný, než frakční bouře, protože to s frakcemi nemá moc společného. Nevím, proč se tolik bráníte tomu udělat z chiméry pořádný frakční svět, kde budou bitvy a dobývání frakcí, jak to bylo od počátku serveru. Myslím, že PVE už je na serveru dost a chiméra by si zasloužila po takovém čase nějakou pozornost :).
\n
\nDržím vám palce a jsem zvědavý, co pro nás máte nachystané v další etapě updatu.
\n
\nS pozdravem Deimo\n
\n+1
\nPokud jde o oživení chiméry, frakční bouře opravdu příliš změn nepřinese. Na oživení chiméry by bylo potřeba jiných věcí a v současnosti, kdy mnoho frakcí ani nemá f home, to opravdu nic nezmění. Jako koncept je to ale jistě zajímavé.

Re: Dojmy z PVP updatu

#22
Deimos píše:
07 říj 2017 13:41
\nAhoj, chce to vylepšit chiméru ve smyslu dobývání frakcí a zapojení frakcí do průběhu serveru. Tato frakční bouře je sice fajn, ale správný název by měl být jiný, než frakční bouře, protože to s frakcemi nemá moc společného. Nevím, proč se tolik bráníte tomu udělat z chiméry pořádný frakční svět, kde budou bitvy a dobývání frakcí, jak to bylo od počátku serveru. Myslím, že PVE už je na serveru dost a chiméra by si zasloužila po takovém čase nějakou pozornost :).
\n
\nDržím vám palce a jsem zvědavý, co pro nás máte nachystané v další etapě updatu.
\n
\nS pozdravem Deimo\n
\n\nJenže ono je to stejné jako na počátku serveru :D ale hráči zjistili, že se jim nevyplatí bojovat, nedají svou kůži, reputaci, body atd. atd. :D když z toho nic nemají. Děla dávat na server nechceme. A lepší způsob jak zatraktivnit chiméru aby to bylo technicky proveditelné a napojitelné ještě nikdo nevymyslel. Pozornost jak vidíš právě dostává :) \n
Nevím, proč se tolik bráníte tomu udělat z chiméry pořádný frakční svět
\n\nJak se bráníme, co bys doporučil ? :)

Re: Dojmy z PVP updatu

#23
Psovin píše:
07 říj 2017 14:07
\n
Deimos píše:\nAhoj, chce to vylepšit chiméru ve smyslu dobývání frakcí a zapojení frakcí do průběhu serveru. Tato frakční bouře je sice fajn, ale správný název by měl být jiný, než frakční bouře, protože to s frakcemi nemá moc společného. Nevím, proč se tolik bráníte tomu udělat z chiméry pořádný frakční svět, kde budou bitvy a dobývání frakcí, jak to bylo od počátku serveru. Myslím, že PVE už je na serveru dost a chiméra by si zasloužila po takovém čase nějakou pozornost :).
\n
\nDržím vám palce a jsem zvědavý, co pro nás máte nachystané v další etapě updatu.
\n
\nS pozdravem Deimo\n
\n+1
\nPokud jde o oživení chiméry, frakční bouře opravdu příliš změn nepřinese. Na oživení chiméry by bylo potřeba jiných věcí a v současnosti, kdy mnoho frakcí ani nemá f home, to opravdu nic nezmění. Jako koncept je to ale jistě zajímavé.\n
\n\nJakých věcí ? :)

Re: Dojmy z PVP updatu

#24
Myslím, že by bylo fajn, aby frakční home přidával nějaké bonusy či speciální itemy :)
\nPak by se vyplatilo o ně bojovat a Chiméra by ožila.

Re: Dojmy z PVP updatu

#25
Epes píše:
07 říj 2017 15:14
\n
Deimos píše:
07 říj 2017 13:41
\nAhoj, chce to vylepšit chiméru ve smyslu dobývání frakcí a zapojení frakcí do průběhu serveru. Tato frakční bouře je sice fajn, ale správný název by měl být jiný, než frakční bouře, protože to s frakcemi nemá moc společného. Nevím, proč se tolik bráníte tomu udělat z chiméry pořádný frakční svět, kde budou bitvy a dobývání frakcí, jak to bylo od počátku serveru. Myslím, že PVE už je na serveru dost a chiméra by si zasloužila po takovém čase nějakou pozornost :).
\n
\nDržím vám palce a jsem zvědavý, co pro nás máte nachystané v další etapě updatu.
\n
\nS pozdravem Deimo\n
\n\nJenže ono je to stejné jako na počátku serveru :D ale hráči zjistili, že se jim nevyplatí bojovat, nedají svou kůži, reputaci, body atd. atd. :D když z toho nic nemají. Děla dávat na server nechceme. A lepší způsob jak zatraktivnit chiméru aby to bylo technicky proveditelné a napojitelné ještě nikdo nevymyslel. Pozornost jak vidíš právě dostává :) \n
Nevím, proč se tolik bráníte tomu udělat z chiméry pořádný frakční svět
\n\nJak se bráníme, co bys doporučil ? :)\n
\n\nOno to je složité, myslím si, že jediný způsob, který by zatraktivnil chiméru by byl ten, který by udělal z chiméry primární a jediný svět. Proč ? Hráči by své "bohatství" museli schovávat do svých frakčních sídel, nikoliv do jiného světa chráněného residencí. Hráči by tím pádem měli důvod nasadit svou kůži, reputaci i body. Protože by za dobytí jiné frakce získali logicky to, co ve frakci ostatní měli. Frakce, na kterou by se útočilo by musela bránit svoje frakční sídlo, protože jinak by přišla o své suroviny, itemy apod. Dobytá frakce by hold přišla o všechny věci a musela si je získat znova, například v dungeonu. (Ale koho by nebavilo šíleně klikat myší na jednoho zombika, že ? :D). Děla by toho v tomhle případě moc nevyřešili, předtím jsem byl 100% pro děla, ale proč by se měli zavádět ? Zase by nebyla motivace k dobývání, kupování nábojů do děl.. Na co budete střílet do nějaké pevnosti, když v té pevnosti pro vás není kořist, kterou by jste dobyli ? Zavedení děl by učinilo to, že by si hráči už v chiméře nepostavili vůbec nic.(myslím to v tomhle stadiu serveru, který má více světů atd.) Takže, kdybych chtěl já vyřešit tento problém, udělal bych jeden svět(primární a jediný), kde budou frakce, frakční sídla, všechny města, dungeony, eventy apod. A ve kterém nebudou residence. Tohle je můj názor na tuto problematiku. Rozhodně by bylo potřeba WIPU, aby se to mohlo předělat, jenomže 90% hráčů budou proti, protože už mají na serveru nějaké ty itemy a suroviny. (I já nějaké mám, ale na co mi jsou ? Na co mi je dobré brnění, které dropnu z World Bosse, když ho nemůžu použít ve frakčních válkách ? Na co mi je frakce, když ji nemůžu bránit a následně dobývat ostatní ?) Já bych tedy radši bojoval v chiméře, dobýval frakce, ztrácel po smrti věci z inventáře a šel si nadropovat do dungeonu nové, než nudit se na serveru a ptát se otázkou, co tady zase mám dělat ?
\n
\nChtěl bych ještě říct, že tento server nechci kritizovat, jenom popsat, jak tento problém vidím já.

Re: Dojmy z PVP updatu

#26
Ono to je složité, myslím si, že jediný způsob, který by zatraktivnil chiméru by byl ten, který by udělal z chiméry primární a jediný svět. Proč ? Hráči by své "bohatství" museli schovávat do svých frakčních sídel, nikoliv do jiného světa chráněného residencí. Hráči by tím pádem měli důvod nasadit svou kůži, reputaci i body. Protože by za dobytí jiné frakce získali logicky to, co ve frakci ostatní měli. Frakce, na kterou by se útočilo by musela bránit svoje frakční sídlo, protože jinak by přišla o své suroviny, itemy apod. Dobytá frakce by hold přišla o všechny věci a musela si je získat znova, například v dungeonu. (Ale koho by nebavilo šíleně klikat myší na jednoho zombika, že ? :D). Děla by toho v tomhle případě moc nevyřešili, předtím jsem byl 100% pro děla, ale proč by se měli zavádět ? Zase by nebyla motivace k dobývání, kupování nábojů do děl.. Na co budete střílet do nějaké pevnosti, když v té pevnosti pro vás není kořist, kterou by jste dobyli ? Zavedení děl by učinilo to, že by si hráči už v chiméře nepostavili vůbec nic.(myslím to v tomhle stadiu serveru, který má více světů atd.) Takže, kdybych chtěl já vyřešit tento problém, udělal bych jeden svět(primární a jediný), kde budou frakce, frakční sídla, všechny města, dungeony, eventy apod. A ve kterém nebudou residence. Tohle je můj názor na tuto problematiku. Rozhodně by bylo potřeba WIPU, aby se to mohlo předělat, jenomže 90% hráčů budou proti, protože už mají na serveru nějaké ty itemy a suroviny. (I já nějaké mám, ale na co mi jsou ? Na co mi je dobré brnění, které dropnu z World Bosse, když ho nemůžu použít ve frakčních válkách ? Na co mi je frakce, když ji nemůžu bránit a následně dobývat ostatní ?) Já bych tedy radši bojoval v chiméře, dobýval frakce, ztrácel po smrti věci z inventáře a šel si nadropovat do dungeonu nové, než nudit se na serveru a ptát se otázkou, co tady zase mám dělat ?
\n\njj rozumím co tím chceš říci, bohužel to co popisuješ jsme nechtěli. Je to způsob, kterým nechceme jít protože bychom se stali frakční server, stejný jako tisíce jiných. A bez příběhů a tý atmosferické části, questů, WB atd. bych si server nechtěl představovat. Lidé tvrdí že komunita je zkažená, já bych řekl že obecně společnost je taková trochu zhýčkaná vysokýma standardama všeho, a taková kritická ke všemu ostatnímu z lidí se obecně stali profesionální konzumenti, přesto se k nám stále hromada lidí vrací a jména která už tu jsou několik let... to není zase tak špatný. Nerad bych aby byl na serveru pouze boj, který podněcuje větší hatery a soutěživost, že se pak někteří na server necítí až tak dobře. Jinak problémem čistě frakčních serverů je po čase situace, kdy se po čase objeví pouze dominující nejsilnější frakce, které pak jen málokoho pustí aby ji ohrozil. Nemělo by smysl něco lovit z bossů, nemělo by smysl se snažit se něco budovat... když to může člověk za pár sekund ztratit. To bohužel nebude naše cesta, musíme vymyslet jinou :) která spojí současné myšlenky a neztratí nic ze svýho starýho kouzla. Tím také je náš server jiný než ostatní, a také ještě bude.
\n
\nŘešení může být dodat dostatečnou odměnu pro hráče, aby měli důvod bojovat. Bohužel neexistuje systém takový, který by třeba do frakcí dával nějaký item, místo, které když hráč dobude, získá náležitou odměnu. Nebojte současná Frakční bouře není ve finální verzi a hodně věcí se ještě plánuje, přesto se nám budou hodit různé vaše tipy a co nejvíce vašich postřehů a názorů. Děkuji ti za tvoje postřehy a názory, tohle už je dobrá diskuze, že nám hráč neřekne, jen že to je špatně a my pak máme luštit co asi tím hráči mysleli, ale řekl jsi i nějaký názor! Perfektní! Navíc takhle se nám mezi řádky objeví něco co nás inspiruje, něco nás napadne, jak zatraktivnit frakce aniž bychom se vraceli někam k čistě frakčním serverům. Máme server smíchaný s RPG, PVP, STAVBAMA, QUESTAMA, PVE... to je varianta ze všech nejtěžší na vyladění.
\n
\nStaré frakce o kterých hráči hodně mluví jsou pojmem. Prý že to dřív bylo jiné. Já bych neřekl, že to bylo až tak jiné, jen mnoho z vás bylo mladších, bylo tu méně hráčů a méně lidí a nízký věk zkrátka trochu mění dojmy. Člověk čím je starší je pak skeptičtější. První frakce co byla na serveru třeba nechtěla nechat kohokoli jiného rozvést :D kdyby AT nezakázalo útočení po určitou dobu pravděpodobně by moc frakcí nemělo chuť bojovat a nadávalo se taky fest, ale vše bylo nové a nové věci ještě nezahlcené baví všechny.
\n
\nTvoje otázka
Já bych tedy radši bojoval v chiméře, dobýval frakce, ztrácel po smrti věci z inventáře a šel si nadropovat do dungeonu nové, než nudit se na serveru a ptát se otázkou, co tady zase mám dělat ?
Ono musím říci, málokdo vydrží na nějakém serveru tak dlouho, ty jsi téměř veterán, dlouho hrající hráč, zákonitě to už nemůže bavit jako dřív a na to že jsme jen minecraft serverem mě stále těší, že se hráči stále vrací. Ale nevzdáváme se, myslíme si, že jdeme správným směrem a oživení chiméry je potřeba. Nemůžeme se vydat cestou děl, nebo omezení frakčního světa, ale budeme a doufám, že brzy najdeme. Je to těžký úkol :) ale věříme, že s vaší pomocí to vyladíme. Takže se nebojte dál psát, ale prosím vždy pište důvod, nápady.
\n
\nDíky!

Re: Dojmy z PVP updatu

#27
Co se těch frakcí a chiméry týče, já osobně si myslím, že základním problémem je to, že není o co bojovat. A to doslova. Mnoho frakcí dnes nemá v chiméře žádné f home, žádné stavby a pevnosti, zkrátka nic. Jediné co zůstává jsou claimy nutné pro přístup na turnaj vládce, často zabrané na poslední chvíli a jen kvůli vstupu. Tudíž za současný stav si můžou frakce samy. Mnozí si jistě vzpomínají na staré časy, kdy se chiméra hemžila mnoha často i velmi povedenými hrady a pevnostmi, kdy se velké frakce předháněli v tom, čí sídlo bude mohutnější a bezpečnější atd. To dnes už v podstatě neexistuje. Pokud bychom tedy chtěli chiméru oživit, museli by se do ní vrátit frakce samotné. A pokud se do ní mají frakce vrátit musí si tam obnovit f home. Jinak to nepůjde...

Re: Dojmy z PVP updatu

#28
Ja si myslim ze je to zaujimavy update trocha to ozivy chimeru ale ide tu o to ze do tyzdna alebo dvoch to bude mrtve hracov to prestane bavit a akurat o tomto sme sa bavili minule ze vy admini nestihate pridavat update vy pridate update raz za 2 mesiace a hracov prestane bavit hned po tyzdni proste tie updaty su tazke na vytvorenie no je v nich malo kontentu chcelo by to daky mega update na reborn (ospravedlnujem sa za mensi offtopic)
\nDakujem
\n Lubo2222SK

Re: Dojmy z PVP updatu

#29
DesTrixPlayer píše:
06 říj 2017 19:43
\nSkoro vše je super ale ty fragy, to byl opravdu přešlap vedle... Je to prostě, nevím nesedí to a frag byl fakt skvělý a každý se na něj těšil ale tohle prostě... nevím ale kdybych měl vyměnit starý frag za tenhle update tak bych přemýšlel pro ano...
\nMé doporučení : Vrátit frag tak jak byl a pro bouři vymyslet něco nového, zajímavého. :) Oboje je dobré ale ta bouře se na frag nehodí.
\nJinak +1, dobrá (až na frag) práce :)\n
\n\nOno by nebylo špatné to zkombinovat, že třeba pro vstup by bylo třeba 2 fragy a 10 z těchto :) At to má taky cenu,

Re: Dojmy z PVP updatu

#30
Lubo2222SK píše:
07 říj 2017 22:49
\nJa si myslim ze je to zaujimavy update trocha to ozivy chimeru ale ide tu o to ze do tyzdna alebo dvoch to bude mrtve hracov to prestane bavit a akurat o tomto sme sa bavili minule ze vy admini nestihate pridavat update vy pridate update raz za 2 mesiace a hracov prestane bavit hned po tyzdni proste tie updaty su tazke na vytvorenie no je v nich malo kontentu chcelo by to daky mega update na reborn (ospravedlnujem sa za mensi offtopic)
\nDakujem
\n Lubo2222SK\n
\n\nDočkej času :)
cron