Ono to je složité, myslím si, že jediný způsob, který by zatraktivnil chiméru by byl ten, který by udělal z chiméry primární a jediný svět. Proč ? Hráči by své "bohatství" museli schovávat do svých frakčních sídel, nikoliv do jiného světa chráněného residencí. Hráči by tím pádem měli důvod nasadit svou kůži, reputaci i body. Protože by za dobytí jiné frakce získali logicky to, co ve frakci ostatní měli. Frakce, na kterou by se útočilo by musela bránit svoje frakční sídlo, protože jinak by přišla o své suroviny, itemy apod. Dobytá frakce by hold přišla o všechny věci a musela si je získat znova, například v dungeonu. (Ale koho by nebavilo šíleně klikat myší na jednoho zombika, že ?
). Děla by toho v tomhle případě moc nevyřešili, předtím jsem byl 100% pro děla, ale proč by se měli zavádět ? Zase by nebyla motivace k dobývání, kupování nábojů do děl.. Na co budete střílet do nějaké pevnosti, když v té pevnosti pro vás není kořist, kterou by jste dobyli ? Zavedení děl by učinilo to, že by si hráči už v chiméře nepostavili vůbec nic.(myslím to v tomhle stadiu serveru, který má více světů atd.) Takže, kdybych chtěl já vyřešit tento problém, udělal bych jeden svět(primární a jediný), kde budou frakce, frakční sídla, všechny města, dungeony, eventy apod. A ve kterém nebudou residence. Tohle je můj názor na tuto problematiku. Rozhodně by bylo potřeba WIPU, aby se to mohlo předělat, jenomže 90% hráčů budou proti, protože už mají na serveru nějaké ty itemy a suroviny. (I já nějaké mám, ale na co mi jsou ? Na co mi je dobré brnění, které dropnu z World Bosse, když ho nemůžu použít ve frakčních válkách ? Na co mi je frakce, když ji nemůžu bránit a následně dobývat ostatní ?) Já bych tedy radši bojoval v chiméře, dobýval frakce, ztrácel po smrti věci z inventáře a šel si nadropovat do dungeonu nové, než nudit se na serveru a ptát se otázkou, co tady zase mám dělat ?
\n\njj rozumím co tím chceš říci, bohužel to co popisuješ jsme nechtěli. Je to způsob, kterým nechceme jít protože bychom se stali frakční server, stejný jako tisíce jiných. A bez příběhů a tý atmosferické části, questů, WB atd. bych si server nechtěl představovat. Lidé tvrdí že komunita je zkažená, já bych řekl že obecně společnost je taková trochu zhýčkaná vysokýma standardama všeho, a taková kritická ke všemu ostatnímu z lidí se obecně stali profesionální konzumenti, přesto se k nám stále hromada lidí vrací a jména která už tu jsou několik let... to není zase tak špatný. Nerad bych aby byl na serveru pouze boj, který podněcuje větší hatery a soutěživost, že se pak někteří na server necítí až tak dobře. Jinak problémem čistě frakčních serverů je po čase situace, kdy se po čase objeví pouze dominující nejsilnější frakce, které pak jen málokoho pustí aby ji ohrozil. Nemělo by smysl něco lovit z bossů, nemělo by smysl se snažit se něco budovat... když to může člověk za pár sekund ztratit. To bohužel nebude naše cesta, musíme vymyslet jinou
která spojí současné myšlenky a neztratí nic ze svýho starýho kouzla. Tím také je náš server jiný než ostatní, a také ještě bude.
\n
\nŘešení může být dodat dostatečnou odměnu pro hráče, aby měli důvod bojovat. Bohužel neexistuje systém takový, který by třeba do frakcí dával nějaký item, místo, které když hráč dobude, získá náležitou odměnu. Nebojte současná Frakční bouře není ve finální verzi a hodně věcí se ještě plánuje, přesto se nám budou hodit různé vaše tipy a co nejvíce vašich postřehů a názorů. Děkuji ti za tvoje postřehy a názory, tohle už je dobrá diskuze, že nám hráč neřekne, jen že to je špatně a my pak máme luštit co asi tím hráči mysleli, ale řekl jsi i nějaký názor! Perfektní! Navíc takhle se nám mezi řádky objeví něco co nás inspiruje, něco nás napadne, jak zatraktivnit frakce aniž bychom se vraceli někam k čistě frakčním serverům. Máme server smíchaný s RPG, PVP, STAVBAMA, QUESTAMA, PVE... to je varianta ze všech nejtěžší na vyladění.
\n
\nStaré frakce o kterých hráči hodně mluví jsou pojmem. Prý že to dřív bylo jiné. Já bych neřekl, že to bylo až tak jiné, jen mnoho z vás bylo mladších, bylo tu méně hráčů a méně lidí a nízký věk zkrátka trochu mění dojmy. Člověk čím je starší je pak skeptičtější. První frakce co byla na serveru třeba nechtěla nechat kohokoli jiného rozvést
kdyby AT nezakázalo útočení po určitou dobu pravděpodobně by moc frakcí nemělo chuť bojovat a nadávalo se taky fest, ale vše bylo nové a nové věci ještě nezahlcené baví všechny.
\n
\nTvoje otázka
Já bych tedy radši bojoval v chiméře, dobýval frakce, ztrácel po smrti věci z inventáře a šel si nadropovat do dungeonu nové, než nudit se na serveru a ptát se otázkou, co tady zase mám dělat ?
Ono musím říci, málokdo vydrží na nějakém serveru tak dlouho, ty jsi téměř veterán, dlouho hrající hráč, zákonitě to už nemůže bavit jako dřív a na to že jsme jen minecraft serverem mě stále těší, že se hráči stále vrací. Ale nevzdáváme se, myslíme si, že jdeme správným směrem a oživení chiméry je potřeba. Nemůžeme se vydat cestou děl, nebo omezení frakčního světa, ale budeme a doufám, že brzy najdeme. Je to těžký úkol
ale věříme, že s vaší pomocí to vyladíme. Takže se nebojte dál psát, ale prosím vždy pište důvod, nápady.
\n
\nDíky!