Event Excalibur - postřehy a dojmy

#1
Ahoj,
včera (26. 7.) se uskutečnil event/quest hledání meče Excaliburu. Tento event byl poměrně netradiční svou obtížností a provedení. Rád bych získal "zpětnou vazbu" od hráčů, kteří tento event plnili/plní, abychom věděli, zda má vůbec cenu podobný event někdy zopakovat. Prosím sem piště vaše postřehy, nápady, vylepšení, kritiku ohledně tohoto eventu nebo jak se vám event líbil/nelíbil, jak jste byli spokojeni s jeho průběhem. Berte ohled na hráče, kteřé tento event plní. Předem děkuji za příspěvky.
Josef58

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#2
Non-plugin quest pěkný určitě pěkný až na ten parkour, tam jsem vyhořel.. :/ :D
Hádanky bych dal i těžší než byly, mě sice trvalo než mi ty hádanky došly ale nebyly to nějaké hard hádanky. Které by nešly ani rozluštit, takže příště určitě těžší hádanky!
Na parkouru bych nic neměl, sice jsem ho ani po 8-9 hodinách skákání nepřeskákal ale byl pěknej, krátký ale naopak dost hard. Jedině bych tam trošku udělal při dalším eventu vylepšení, proti hráčům co ztrácí nervy při skákání a chtějí poklad za každou cenu, že při první příležitosti, co tam není někdo z AT. Tak to hned jdou bugovat.
Ten mechanizsmus v tom domku byla dobrá věc, na to jak jsme tam dlouho s polákem byli, tak jsem nepřišli jak to funguje a trvalo nám to, než jsme to nějak vůbec pochopili. Takže ten RS obvod tak super. Možná některé hledače zmátl, hledání jezera, protože to spíš byla louže, než jezero, nebo-li taky malé jezírko no. Byl jsem celkem překvapenej, že v knížce stálo, že se tam vlastně nedostane bez pomoci druhých. Tak mi přišlo dost srandovní, jak nad tím "spádem" v tom době, nad tím blockem skákalo a stálo tolik hráčů, že nikdo nechtěl se jít ani podívat ven, co je za čas nebo to otevřít. Event určitě supr, byl bych rád za další takový pěkný non-plugin quest. Překvapilo mě, že se takhle i poměrně delší a hard non-plugin quest se stihl dát tak rychle.
-Možná mě ještě něco napadne, co k tomu, tak to doplním.

//L3x_

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#3
Quest som este nedokoncil no som k tomu velmi blizko (chyba mi parkur).
Hadanky sa mi pacili, to jazero mi chvilu trvalo pretoze ich je hned v okoli hrad celkom dost. Som tiez za tazsie hadanky, co takto quest ktory by prvi hraci nepresli hned v prvy den? :D A mozno trochu lahsi parkur, nech nie je quest vzdy najtazsi v tom parkure. A hlavne by ma potesilo keby mal viac casti a uloh.
Takyto tazsi quest by sa podla mna hodil do kazdeho mesta (aj ked chapem ze to trva ho vytvorit).

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#4
Non pluginový quest byl pěkný, ale přišlo mi že hádanky byli moc lehký a docela i krátký upřímně bych chtěl více takových non plugin questů klidně ať jsou těžší a delší.. bylo to krásné zpestření hry, ale bylo to docela lehké až na ten parkour :shock: jinak určitě palec nahoru! A budu se těšit na další non pluginové questy ;)

Ještě menší dodatek jak jsme vůbec mohli vytáhnout Excalibur, když podle legend ho mohl vytáhnout pravý Král a my jsme byli obyčejní hráči? :D

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#6
Josef58 píše:
27 črc 2018 14:08
Ahoj,
včera (26. 7.) se uskutečnil event/quest hledání meče Excaliburu. Tento event byl poměrně netradiční svou obtížností a provedení. Rád bych získal "zpětnou vazbu" od hráčů, kteří tento event plnili/plní, abychom věděli, zda má vůbec cenu podobný event někdy zopakovat. Prosím sem piště vaše postřehy, nápady, vylepšení, kritiku ohledně tohoto eventu nebo jak se vám event líbil/nelíbil, jak jste byli spokojeni s jeho průběhem. Berte ohled na hráče, kteřé tento event plní. Předem děkuji za příspěvky.
Josef58
Byl to naprosto úžasný event. Krásně zapasoval do světa Epesu. Bylo dost těžké, ale šlo to :D . Určitě bych zmínil ten vchod do jednoho podzemí, po kterém následoval závěrečný parkour. Pro vstup se musí ztlačit 2 tlačítka, jenomže jak je psáno v třetí knížce, i epes to říkal, dá se to zvládnout sólo, což je v tomto případě hovadina. Není to možné. Zkoušel jsem tam střelit šípy, ale nefunguje. Prostě je k tomu zapotřebí kooperace hráčů, takže kdo chce ten meč, nejspíš ho už nezíská :/ . A jen tak okrajově, je celkem na ránu, když ten závěrečný parkour skoro celý zvládnete, a pak hezky sletíte opět na úplný začátek, tak by hráči určitě uvítali aspon možnost dát si sethome na začátku druhé části závěrečného parkouru. Jinak určitě další podobné eventy budou super.

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#7
Quest byl krásný a velice se mi líbilo, že to odhalilo trochu příběh i krále Artuše. Moc se mi líbilo hledání a stínění příběhu avšak poslední část parkouru byla trochu horší, byl to hardcore parkour, mohl být lépe "zasazen", také pro příště bude lepší autoinvis na parkouru, protože to v první hodině bylo neúnosné.
Hodnotím kladně, ale aby se z toho nestalo klišé.

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#8
Upřímně ten nápad se mi líbil, druhá část (Hledání) byla nejlepší, bohužel..... ten systém na minimalizaci počtu hráčů, kteří získají Exkalibr (parkur) se mi upřímně moc nezamlouvá, protože sem měl Hype hlavně na to extrémně těžké hledání, ne že tentokrát nás knížky vedli za ručičku.... Kdyby byl další takýto quest, tak nedělat tak složitý parkur, radši udělat tak obtížné hledání, že by musel celý server spojit své postřehy aby to našel, protože samozřejmě se to hledá ve skupině a poté se i prozrazují ty lokace, takže stačí když se to najde jen jednou, ale udělat hledání, které by bylo tak MEGA zamaskované, a třeba jak se dávají ty permise, šlo by udělat, aby po získání permise dropl nějaký boss spešl předmět, získatelný jen v tu dobu na další nonplugin quest :D prostě ztížit hledačku, zlehčit parkur, můj dojem.

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#9
Tento event hodnotím velmi pozitivně. Určitě se mi líbí nápad, udělat i jiné questy než "dojdi tam a tam a zabij toho, a až ti zněj padne toto, tak se vrať za tím a řekni mu, že...". Takže takových do budoucna určitě víc. Zpracovat se to podle mě dalo líp, ale na první "event" svého druhu si myslím, že je to víc, než dobré. Určitě bych příště ten příběh zasadil do celého světa, než jen do nějaké určité lokace, obzvlášť do Camelotu, který je poměrně malý a každý vidí, kam ostatní jdou, že. Dále bych určitě víc využíval redstone. S tím se dají na verzi 1.11 dělat opravdu divy, ale musíte ovládat alespoň základy. Pak bych nedával až tak těžké/dlouhé parkoury, nebo když už, tak do nich aspoň přidat nějakou možnost checkpointu, protože mi trvalo snad 2 hodiny, než jsem ho doskákal. Chápu, že to má být výzva, ale existují i jiné typy výzev. Tady v tomto questu byla zapotřebí prakticky jen nějaká logika a schopnost parkouru, okrajově bludiště. Příště bych určitě zkusil přidat i nějaké bosse, možná puzzle, nějaké ano/ne otázky nebo jiné blbinky zpracované přes redstone/command blocky/nějaké pluginy. Taky bych dal větší množství hádanek, protože tady se ty tři projevily opravdu jako nízké číslo. Když to řeší každý hráč solo, tak by to možná byla jiná, ale když si pomáhá navzájem skupinka deseti hráčů, tak někoho napadne to, co by druhého nenapadlo. Možná bych u nějakého takového dalšího případného questu úplně zatajil, že má nějaké nonpluginové pokračování. Když se o takovém eventu píše na webu, je jasné, že každý bude vědět, kde ten meč hledat, ale kdyby se třeba vytvořil nějaký legendární item a úplně se zatajila jeho existence, hráči by nevěděli, jestli nějaké pokračování vůbec je a jen ti bystřejší by vůbec zkoušeli hledat.
Jinak, jak jsem psal, event hodnotím velmi pozitivně, tak 90%.
Chudszy

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#10
Chudszy píše:
27 črc 2018 19:48
Tento event hodnotím velmi pozitivně. Určitě se mi líbí nápad, udělat i jiné questy než "dojdi tam a tam a zabij toho, a až ti zněj padne toto, tak se vrať za tím a řekni mu, že...". Takže takových do budoucna určitě víc. Zpracovat se to podle mě dalo líp, ale na první "event" svého druhu si myslím, že je to víc, než dobré. Určitě bych příště ten příběh zasadil do celého světa, než jen do nějaké určité lokace, obzvlášť do Camelotu, který je poměrně malý a každý vidí, kam ostatní jdou, že. Dále bych určitě víc využíval redstone. S tím se dají na verzi 1.11 dělat opravdu divy, ale musíte ovládat alespoň základy. Pak bych nedával až tak těžké/dlouhé parkoury, nebo když už, tak do nich aspoň přidat nějakou možnost checkpointu, protože mi trvalo snad 2 hodiny, než jsem ho doskákal. Chápu, že to má být výzva, ale existují i jiné typy výzev. Tady v tomto questu byla zapotřebí prakticky jen nějaká logika a schopnost parkouru, okrajově bludiště. Příště bych určitě zkusil přidat i nějaké bosse, možná puzzle, nějaké ano/ne otázky nebo jiné blbinky zpracované přes redstone/command blocky/nějaké pluginy. Taky bych dal větší množství hádanek, protože tady se ty tři projevily opravdu jako nízké číslo. Když to řeší každý hráč solo, tak by to možná byla jiná, ale když si pomáhá navzájem skupinka deseti hráčů, tak někoho napadne to, co by druhého nenapadlo.
Naprosto souhlasím!
Chudszy píše:
27 črc 2018 19:48
Možná bych u nějakého takového dalšího případného questu úplně zatajil, že má nějaké nonpluginové pokračování. Když se o takovém eventu píše na webu, je jasné, že každý bude vědět, kde ten meč hledat, ale kdyby se třeba vytvořil nějaký legendární item a úplně se zatajila jeho existence, hráči by nevěděli, jestli nějaké pokračování vůbec je a jen ti bystřejší by vůbec zkoušeli hledat.
Přesně příště do dalšího updatu který budete chystat dejte nějaký quest, ale neříkejte že nějaký non plugin quest je, protože díky tomu ten item bude mít větší hodnutu a bude to hledat méně lidí.
cron