Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#12
Zagur píše:
27 črc 2018 17:53
Josef58 píše:
27 črc 2018 14:08
Ahoj,
včera (26. 7.) se uskutečnil event/quest hledání meče Excaliburu. Tento event byl poměrně netradiční svou obtížností a provedení. Rád bych získal "zpětnou vazbu" od hráčů, kteří tento event plnili/plní, abychom věděli, zda má vůbec cenu podobný event někdy zopakovat. Prosím sem piště vaše postřehy, nápady, vylepšení, kritiku ohledně tohoto eventu nebo jak se vám event líbil/nelíbil, jak jste byli spokojeni s jeho průběhem. Berte ohled na hráče, kteřé tento event plní. Předem děkuji za příspěvky.
Josef58
Byl to naprosto úžasný event. Krásně zapasoval do světa Epesu. Bylo dost těžké, ale šlo to :D . Určitě bych zmínil ten vchod do jednoho podzemí, po kterém následoval závěrečný parkour. Pro vstup se musí ztlačit 2 tlačítka, jenomže jak je psáno v třetí knížce, i epes to říkal, dá se to zvládnout sólo, což je v tomto případě hovadina. Není to možné. Zkoušel jsem tam střelit šípy, ale nefunguje. Prostě je k tomu zapotřebí kooperace hráčů, takže kdo chce ten meč, nejspíš ho už nezíská :/ . A jen tak okrajově, je celkem na ránu, když ten závěrečný parkour skoro celý zvládnete, a pak hezky sletíte opět na úplný začátek, tak by hráči určitě uvítali aspon možnost dát si sethome na začátku druhé části závěrečného parkouru. Jinak určitě další podobné eventy budou super.
Já ti nepsal, že se ta část se vstupem dá projít sólo, pokud vím psal jsem ať čteš knihu, ve které byl právě opak. Tedy, že hráč nesmí být sám :) Mrkni schválně do knihy Excalibur 3#. Však popisováno to je jako Hardcore quest, který není pro všechny a není ani záměr, aby odměnu získali všichni :) takže v tomto případě muselo dojít k nějakému nedorozumění :)

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#13
Chudszy píše:
27 črc 2018 19:48
Tento event hodnotím velmi pozitivně. Určitě se mi líbí nápad, udělat i jiné questy než "dojdi tam a tam a zabij toho, a až ti zněj padne toto, tak se vrať za tím a řekni mu, že...". Takže takových do budoucna určitě víc. Zpracovat se to podle mě dalo líp, ale na první "event" svého druhu si myslím, že je to víc, než dobré. Určitě bych příště ten příběh zasadil do celého světa, než jen do nějaké určité lokace, obzvlášť do Camelotu, který je poměrně malý a každý vidí, kam ostatní jdou, že. Dále bych určitě víc využíval redstone. S tím se dají na verzi 1.11 dělat opravdu divy, ale musíte ovládat alespoň základy. Pak bych nedával až tak těžké/dlouhé parkoury, nebo když už, tak do nich aspoň přidat nějakou možnost checkpointu, protože mi trvalo snad 2 hodiny, než jsem ho doskákal. Chápu, že to má být výzva, ale existují i jiné typy výzev. Tady v tomto questu byla zapotřebí prakticky jen nějaká logika a schopnost parkouru, okrajově bludiště. Příště bych určitě zkusil přidat i nějaké bosse, možná puzzle, nějaké ano/ne otázky nebo jiné blbinky zpracované přes redstone/command blocky/nějaké pluginy. Taky bych dal větší množství hádanek, protože tady se ty tři projevily opravdu jako nízké číslo. Když to řeší každý hráč solo, tak by to možná byla jiná, ale když si pomáhá navzájem skupinka deseti hráčů, tak někoho napadne to, co by druhého nenapadlo. Možná bych u nějakého takového dalšího případného questu úplně zatajil, že má nějaké nonpluginové pokračování. Když se o takovém eventu píše na webu, je jasné, že každý bude vědět, kde ten meč hledat, ale kdyby se třeba vytvořil nějaký legendární item a úplně se zatajila jeho existence, hráči by nevěděli, jestli nějaké pokračování vůbec je a jen ti bystřejší by vůbec zkoušeli hledat.
Jinak, jak jsem psal, event hodnotím velmi pozitivně, tak 90%.
Chudszy
To s tym "tajnym" non-plugin questom sa mi velmi paci, uplne suhlasim! Bolo by to velmi zaujimave a nebol by to beh v dave, hraci by to hladali postupne. Takze keby mali prist nejake nove questy, na zaver jedneho z nich dat non-plugin quest a nejak velmi o tom nepisat by mohla byt celkom zabava.

Re: Event Excalibur - postřehy a dojmy

#14
Za mě rozhodně super quest. Tyhle non-plugin jsou podle mě úplně nejlepší, protože zabaví na delší dobu a člověka to donutí myslet, hledat a hlavně nacházet různé souvislosti. Je důležité se do toho ponořit a vžít. Jak zde již bylo zmíněno, určitě by nebylo na škodu ztížit hádanky a zvýšit jejich počet, neboť bludiště jsem nakonec prošel asi za 15 minut a jezero jsem našel taky hned.. Stačí si udělat kolečko kolem hradu a jezero se našlo hned. Co mi dalo docela zabrat, byl vstup do poslední části, ale i tam se dá dostat za pomoci jednoho kamaráda, protože wood button prostě přišpendlíte šípem. Poslední část - parkour byl vcelku těžký, ale i ten se nakonec dal. Jak tu někdo psal s tím bugováním, tak jsem navrhnul naházet po zemi takové neškodné bloky, aby se zabránilo položení prvního bloku a tím se mi zdá problém vyřešen.

Celkově si myslím, že to byl skvělý event a jsem jen pro další takové. Líbilo se mi zpracování, příběh i hádanky a obtížnost parkouru. Pro příště bych ale určitě přidal počet hádanek a možná je i ztížil.
cron