Alchymie

#1
Jak všichni víte, že /alchemy je přehnaně obtížné, proto tu píšu návrh na navýšení zisků XP.

Seznam zisků od každé suroviny: Nether wart: 19xp/ks, Golden Melon 7xp/ks, Glowstone 3xp/ks, Gunpowder 24xp/ks, Redstone 1xp/ks, Blaze rod 18xp/ks (Zbytek tu nebudu psát, protože se to moc nepoužívá).

Důvod proč jsem tady napsal seznam:
Suroviny jsou příliš drahé - Blaze rod 1ks/450, Gunpowder 1ks/500, Nether wart 1ks/300 (píšu tu jenom drahé suroviny).

Jelikož jsem lvl 20, tak mi zbývá ještě získat kolem 1,7M Xp do lvl 100, jenže abych byl lvl 100, potřeboval bych bud dropovat suroviny nebo všechno koupit. Na získáni lvl 100 bych musel ještě uvařit kolem 1800 dvojbeden Heal II, což je potřeba kolem 528 staku od každé suroviny -- 528 staku gunpowderu -> cca 17M, 528 staku Nether wartu -> cca 10M, 528 staku Golden melon -> cca 500K, 528 staku glowstone -> cca 100K + nejake to sklo, takže za všechno bychom zaplatili kolem 27.6M, abychom měli lvl 100, ale pokud to máme všechno uvařit ... trvalo by nám něco přes 2 měsice.

Na epesu je spousta hráčů, kteří nemají ani lvl 20 nebo na serveru nikdo nemá ještě 15M, ale nejvíce zajímavé je, že u seker máš lvl 100 za 1 měsíc nebo i dřív.

Re: Alchymie

#4
Klimki_ píše:
30 led 2019 16:05
PROTI, naopak bych ztížil ostatní skillování
I kdyby se to ztížilo třeba o 300%, pořád by to bylo snadné dosáhnout na lvl 100 za 1 měsíc nebo dýl, ale u alchymie je problém, že to stojí moc $$ + dlouho se vaří a za cca 10 min se uvaří 1 dvojbedna ... mezitím u jiných skillu nemusíš ani platit. Jinak odhaduji, že aby hráč dokázal získat lvl 100, by trvalo něco kolem 1 roku (Snoopa nepočítám) .

Re: Alchymie

#7
GameFor68 píše:
30 led 2019 16:24
Klimki_ píše:
30 led 2019 16:05
PROTI, naopak bych ztížil ostatní skillování
I kdyby se to ztížilo třeba o 300%, pořád by to bylo snadné dosáhnout na lvl 100 za 1 měsíc nebo dýl, ale u alchymie je problém, že to stojí moc $$ + dlouho se vaří a za cca 10 min se uvaří 1 dvojbedna ... mezitím u jiných skillu nemusíš ani platit. Jinak odhaduji, že aby hráč dokázal získat lvl 100, by trvalo něco kolem 1 roku (Snoopa nepočítám) .
A proč potřebuješ ihned (rychle) dosáhnout vysokého lvlu?

Re: Alchymie

#8
Klimki_ píše:
30 led 2019 17:26
GameFor68 píše:
30 led 2019 16:24
Klimki_ píše:
30 led 2019 16:05
PROTI, naopak bych ztížil ostatní skillování
I kdyby se to ztížilo třeba o 300%, pořád by to bylo snadné dosáhnout na lvl 100 za 1 měsíc nebo dýl, ale u alchymie je problém, že to stojí moc $$ + dlouho se vaří a za cca 10 min se uvaří 1 dvojbedna ... mezitím u jiných skillu nemusíš ani platit. Jinak odhaduji, že aby hráč dokázal získat lvl 100, by trvalo něco kolem 1 roku (Snoopa nepočítám) .
A proč potřebuješ ihned (rychle) dosáhnout vysokého lvlu?
Protože nikdo by nechtěl vařit nebo dropovat suroviny celý rok, jen aby měl hráč nějakou malou výhodu v PvP, to prostě není zábava.

Re: Alchymie

#10
Já tomu moc nerozumím teda, ale i když budeš vařit tak nějak normálně a budeš v top 10, tak budeš mít nějakou výhodu oproti ostatním ne? Ber to zas z té druhé strany, přijde mi třeba jako blbost, aby někdo za měsíc udělal TOP level u seker.

A když tím získáš jen malou výhodu v pvp, tak stále moc nechápu, proč jí tolik zuřivě potřebuješ :D Já se jen ptám, to rozhodnutí stejně bude na Epesovi
cron