EPMMO balance [Meče,Sekery]

#1
Co si myslíte o současném nastavení EPMMO, přijdou vám sekery a meče balancované? Co si myslíte o passivce krvácení? Co si myslíte o kritikalech? Myslíte, že jde o balancovaný systém, nebo by jste navrhovali nějakou menší úpravu? :).

Re: EPMMO balance [Meče,Sekery]

#2
Kritiky to možná dává trochu moc často, ale u seker bych berserkera neměnil. O proti ostatním melee buffů nejde jen o 1 kliknutí, ale na jeho plný potenciál se musí hráč trefovat do nepřítele. U meče bych snížil bleeding, ale asi nejvíc bych boostnul base dmg kladiv. Krom buffu mi na pvp nepřijdou moc dobrá.

Re: EPMMO balance [Meče,Sekery]

#4
Bleeding na meči je na one-hit útok docela dost, určitě bych byl pro snížení.
Sekery bych nijak neměnil, řekl bych, že obtížná aktivní schopnost se balancuje tou pasivní.
Boost kladiv by možná taky nebyl od věci, přeci jen za mečem a sekerou dle mě mě stále zaostávají.

Re: EPMMO balance [Meče,Sekery]

#5
Uživatelé, co používají meč jen na regen budou psát jak by mělo nerfnout jejich dmg a naopak, bravo.

Uživatelé mečů a uživatelé seker se myslím nikdy neshodnou tak, aby to bylo opravdu fér pro obě strany, uživatelé seker používají meč na regen, uživatelé mečů používají někdy sekery ke kritikům a budou se snažit nerfnout druhou abilitu zbraně.

Rozhodně bych neupravoval jen jedné straně.

Já bych celkově snížil sílu těchto buffu u obou stran, pokud se v boji načte buff dřív než druhému, z velkého případů to může znamenat amen.
Snížit sílu je ale špatná cesta, na RPG serveru, kde už nechybí ani mounti chybí důležitý prvek procházející s vyšším levelem, více životu, větší dmg, silnější bossové (způsob jak eliminovat rovnost mezi 15 a 35 levelem)

Avšak vyššího HP a DMG se kvůli E2 AT bojí, avšak se díky tomu nestávalo, že hráči hrají s sustom zbrani z blbýho enchantu.

Re: EPMMO balance [Meče,Sekery]

#6
DesTrixPlayer píše:
14 úno 2019 11:53
Snížit sílu je ale špatná cesta, na RPG serveru, kde už nechybí ani mounti chybí důležitý prvek procházející s vyšším levelem, více životu, větší dmg, silnější bossové (způsob jak eliminovat rovnost mezi 15 a 35 levelem)

Avšak vyššího HP a DMG se kvůli E2 AT bojí, avšak se díky tomu nestávalo, že hráči hrají s sustom zbrani z blbýho enchantu.
S touhle části souhlasím, opravdu tam chybí ten základ, kdy by menší RPG lvl neměl mít teoreticky žádnou šanci proti tomu většímu. Přeci jen už jsme na docela vysokém levelu na to, aby už tam nějaký rozdíl byl.

Re: EPMMO balance [Meče,Sekery]

#7
Jack_Ounes píše:
14 úno 2019 12:01
DesTrixPlayer píše:
14 úno 2019 11:53
Snížit sílu je ale špatná cesta, na RPG serveru, kde už nechybí ani mounti chybí důležitý prvek procházející s vyšším levelem, více životu, větší dmg, silnější bossové (způsob jak eliminovat rovnost mezi 15 a 35 levelem)

Avšak vyššího HP a DMG se kvůli E2 AT bojí, avšak se díky tomu nestávalo, že hráči hrají s sustom zbrani z blbýho enchantu.
S touhle části souhlasím, opravdu tam chybí ten základ, kdy by menší RPG lvl neměl mít teoreticky žádnou šanci proti tomu většímu. Přeci jen už jsme na docela vysokém levelu na to, aby už tam nějaký rozdíl byl.

Re: EPMMO balance [Meče,Sekery]

#9
borko369 píše:
14 úno 2019 15:11
Jack_Ounes píše:
14 úno 2019 12:01
DesTrixPlayer píše:
14 úno 2019 11:53
Snížit sílu je ale špatná cesta, na RPG serveru, kde už nechybí ani mounti chybí důležitý prvek procházející s vyšším levelem, více životu, větší dmg, silnější bossové (způsob jak eliminovat rovnost mezi 15 a 35 levelem)

Avšak vyššího HP a DMG se kvůli E2 AT bojí, avšak se díky tomu nestávalo, že hráči hrají s sustom zbrani z blbýho enchantu.
S touhle části souhlasím, opravdu tam chybí ten základ, kdy by menší RPG lvl neměl mít teoreticky žádnou šanci proti tomu většímu. Přeci jen už jsme na docela vysokém levelu na to, aby už tam nějaký rozdíl byl.

Re: EPMMO balance [Meče,Sekery]

#10
meče a sekery moc nepoužívám ale v 1v1 ikdyž jsem trochu L tak sekery a meče jsou moc OP na kladiva
kladiva nemají moc silné útoky a navíc stačí použít protijed a boj je skoro u konce
navíc kladiva dávají menší speed vlastníkovy a to může dost rozhodnout
na závěr bych posílil pasivku u kladiv (navíšení % by mohlo stačit) a trochu přidat DMG celkově)
cron