Zdravím přejdu k věci. Jak už jste si určitě všimli tak nějací hráči už mají RPG level 35. No a v čem je problém? No v tom že bych navrhl aby hráč co má maximální level dostával v dungeonech celkem málo RPG ZK třeba 10. (a to všude) Protože jak by se zase posunuly levly tak by někteří hráči už mohli být instantně o něco vyšší level. Což není úplně nejlepší.
Přeji pěkný den.
Re: Maximální level
#7Sám víš jaké to bylo před tím, než se na E2 zavedl RPG lvl systém, všechno bylo strašně jednoduše dosažitelný a hlavně to nemělo ten RPG feel. RPG levely tomu dodaly jen pořádnou šťávu a hlavně jsi měl co dělat. Stojím si za tím, že RPG levelování je základ RPG serveru. Mělo by se to jen a jen navyšovat
Re: Maximální level
#8Přesně!Walrock_123 píše: ↑24 bře 2019 22:40Sám víš jaké to bylo před tím, než se na E2 zavedl RPG lvl systém, všechno bylo strašně jednoduše dosažitelný a hlavně to nemělo ten RPG feel. RPG levely tomu dodaly jen pořádnou šťávu a hlavně jsi měl co dělat. Stojím si za tím, že RPG levelování je základ RPG serveru. Mělo by se to jen a jen navyšovat
Re: Maximální level
#9rcrossCZ píše: ↑25 bře 2019 18:32Přesně!Walrock_123 píše: ↑24 bře 2019 22:40Sám víš jaké to bylo před tím, než se na E2 zavedl RPG lvl systém, všechno bylo strašně jednoduše dosažitelný a hlavně to nemělo ten RPG feel. RPG levely tomu dodaly jen pořádnou šťávu a hlavně jsi měl co dělat. Stojím si za tím, že RPG levelování je základ RPG serveru. Mělo by se to jen a jen navyšovat
Re: Maximální level
#10borko369 píše: ↑25 bře 2019 18:39rcrossCZ píše: ↑25 bře 2019 18:32Přesně!Walrock_123 píše: ↑24 bře 2019 22:40
Sám víš jaké to bylo před tím, než se na E2 zavedl RPG lvl systém, všechno bylo strašně jednoduše dosažitelný a hlavně to nemělo ten RPG feel. RPG levely tomu dodaly jen pořádnou šťávu a hlavně jsi měl co dělat. Stojím si za tím, že RPG levelování je základ RPG serveru. Mělo by se to jen a jen navyšovat