EPMMO

#1
Zdravím , chcel by som tu predložiť pár návrhov , ako by sa mohli upraviť či zmeniť skilly v epmmo. Keďže skoro každý deň vidím , že niekto sem tam napíše , že epmmo neni balanced a je zabugované a vidím, že ešte nikto nič na forko nenapísal , tak som sa preto rozhodol. Každopádne než začneme , bol by som rád , aby tu náhodou nevznikali nejaké hádky , či narážky apod. Tento topic vytváram čisto pre to , aby sa konečne mohlo EPMMO nejak zmeniť/balancnúť , takže budem rád za každý príspevok , ktorý to pomôže docieliť. Chcem aby tu každý kto mohol podať taktiež svoj návrh a tak. Takže , poďme rovno na to:

Sekery
Sekery mi prídu celkom fajn , jediná vec čo si myslím , že je na nich trošku strong sú tie crity , ale to tak asi má byť. Každopádne si myslím , že by sa ich passive crit chance mohol trošku znížiť. O koľko by sa mal znížiť ich chance to povedať neviem , ale 25% na leveli 100 mi príde dosť. Crity síce dávaju veľký damage keď má hráč sekery po 80ke ale damage musí byť , len mi príde že tie crity sa proste spamujú , takže zníženie % chance na proc by to mohlo napraviť.
Skill u sekier:
Príde mi že tento skill by sa mohol nejak celkovo zmeniť , myslím si že je celkom strong a dáva to veľký burst damage, keďže Vám skill dáva 100% crit chance na par sec. . Síce ano , crit damage je po tu dobu buffu znížený , ale 100% chance je 100% chance... Môj návrh na zmenu tohto skillu by znel asi takto: Resist by som celkovo asi dal preč , nepríde mi že to robí nejaký veľký impact v porovnaní s regen III ktorý je u meču na level 100... Nahradil by som resist skôr Absorbom ktorý by pôsobil pár sekúnd ( Pre PRÍKLAD - Level 100 sekery , absorbption II na 6 sekúnd...) ten zvýšený crit chance špatný není , ale určite by to 100% crit chance byť nemuselo , dal by som to na takých 50-65%... K sekerám by to asi tak bolo všetko , opakujem , že toto je čisto môj návrh.

Meče
Meče mne osobne prídu docela strong , no neviem posúdiť či su lepšie než sekery celkovo , či horšie. Myslím si , že su na tom asi aj rovnako , no každá z týchto zbraní je lepšia inde , čo by tak malo ostať. No každopádne , príde mi že veľa hráčov sa sťažuje na bleeding z meču. Ja osobne keď som dostal od level 100 meču bleeding , davalo mi to dosť vysoký damage. Problém je asi v tom , že bleeding sa dá vždy keď hráč použije skill u meču a ten damage je nehorázne veľký. Ano samozrejme , sekery taktiež dajú crit za 6-8HP , teda aspoň môžu , ale na ten crit je nejaká ta šanca ( tiež v tom hrajú celkom veľkú rolu damage krídla...) . Sekery si myslím , že by mali byť stavané na damage , meče jak čítam skill , jak dávajú ten regen , by mohli byť viac defense alebo také niečo a nemuseli by dávať taký veľký damage. Môj návrh na zmenu mečov:
Passive skill krvácení:
Tento passive by som ponechal , ale znížil by som celkový bleeding damage aspoň o 1/3. Z buffu mečov by som ten bleeding odstranil a nechal by som ho iba ako passive. Keďže by sa z buffu ten bleed zrušil , trošku by sa mohol tým pádom zvýšiť passive chance na bleed.
Skill u mečov:
No , v momentálnom stavu je tento skill trošku moc strong. Jak som už písal trošku vyššie , odstránil by som odtiaľ ten bleeding kompletne z toho buffu , a ponechal to iba ako passive skill. Regen III na 5 sec mi príde , že by to tam ostať aj mohlo... Každopádne , ako náhradu za ten bleeding , by meč mohol mať iný effect a môj návrh by znel celkovo takto: Level 100 meče buff - regen III 5 sec , 25% utoku na 5 sec ( tieto veci tam momentálne sú a nemenil by som ich ) , zvýšený base speed o x% na 5 sec. . Nechcem preháňat ten zvýšeny base speed , preto to nechám na Vás a či si vôbec myslíte , či je to dobrý nápad takto zmeniť meče. A prečo vlastne base speed ? Keďže väčšina hráčov , vrátane mňa , ma upíra , tak by sa speed ako potion effect nehodil , keďže už s /v b má upír speed II dokým nevypne ten buff. Pripomínam znovu , ten base speed by sa preháňať asi nemal, ale bolo by dobré , aby to šlo nejak poznať , že hráč dostal speed buff...

Kladiva
Popravde , ku kladivám nemám čo dodať , podľa mňa sú momentálne okay. Jediná vec, ktorá by sa môžno mohla upraviť , by bol ten znížený attack speed u kladiv , ten by som asi aj odstranil úplne a kladivá nijak inak nemenil. Čo sa týka buffu , tak môžno by bolo dobré aby nie každý effect by šiel odstraniť protijedom...

Luky & Kuše
S týmito skillmi moc oboznámený nie som. No čo som počul , tak nejak OP/Weak nie sú, skôr balanced. Takže luky a kuše by som zatiaľ neriešil a nechal ich tak.

Kosy
Tu je celkom zaujímava časť tohoto topicu. Keďže kosy ešte nikto nemá na leveli 100 , čomu sa ani celkom nedivím , keď sa kosy nedajú skoro vôbec dropnúť , a keď už tak , tak padne stará kosa ktorá je dosť slabá. Morove kosy su len 2 a temných je určite viac , ale nie veľa... Preto navrhujem , aby kosy padali vo viacerých dungeonoch , alebo by nejaké šli v budúcnu vycraftiť v kovadline atd. Proste aby bolo viac kos , nech si človek dokáže vôbec nejakú zohnať...
Passive skill
Myslím si že passive skill by sa mohol ponechať a % ani nič na ňom nemeniť ( usudzujem len poďla statov !)
Buff u kos:
Tento buff mi popravde príde celkom useless čo sa týka damagu , no ten wither effect a weakness je podľa mňa fajn. Celkovo kosy moc damage nemajú. Podľa mňa , by kosy mohli byť zbraňou na takzvaný "execute" damage či už nejaký veľký burst na 1 hit , čo asi tak malo byť , ale ten damage je fakt nízky a myslím si že ani neignoruje brnko. Môj celkový návrh na úpravu tohoto skillu: Hráč hitnutý týmto skillom bude označený a dostane wither a weakness effecty + straslivou ranu 3 dmg + instant damage I . Prečo instant damage I ? Keďže tento damage 2 či 3 na level 100 ( nie som si istý či to je 2 alebo 3 , či už 2.5 atd... ) by mohol ostať ako je , len ho trošičku zvýšiť , ale nepreháňať to s tým a k tomu by bol ešte instant damage I - tento potion effect totižto ignoruje celkový armor takže to dáva akoby "true damage" proste priame poškodenie , ktoré by nešlo nijak zredukovať. Myslím si , že kosy by mali mať vysoký burst damage na skill , no to je čisto len môj návrh.

Takže sme u konca , Ďakujem že ste si tento topic prečítali :D . Znovu opakujem , toto sú čisto len moje návrhy , takže nejaké hatenie a urážanie apod. tu prosím netlačte, vytvoril som tento topic čisto pre to , aby sa to EPMMO konečne mohlo nejak upraviť. Keďže neviem či AT s tým má či malo už nejaké plány tak si myslím , že by nebolo zlé keby sa to tu ešte nejak prediskutovalo. Bol by som rád , keby sa tu vyjadrí k tomuto čo najviac ľudí , pretože si myslím , že keď sa nás tu zapojí viac , niečo tým docielime.

-GonkManSVK

Re: EPMMO

#2
Jako ten balance mečů a seker nevim.. Snížil bych DMG kritů na sekerách i % na ten krit a bleed z buffu u meče bych odstranil a nechal ho jen jako pasivku.

Co se mi nelíbí na kladivu - nedává dmg, mlátí pomalu, speed debuff. Kladivo je sice fajn s buffem, ale jinak je to fakt garbo. Speed debuff bych odebral úplně. 10% mi přijde fakt hodně a zbytek jeho debuffů mi přijde okay ku buffu.

Re: EPMMO

#3
_GonkManSVK_ píše: Passive skill krvácení:
Tento passive by som ponechal , ale znížil by som celkový bleeding damage aspoň o 1/3. Z buffu mečov by som ten bleeding odstranil a nechal by som ho iba ako passive. Keďže by sa z buffu ten bleed zrušil , trošku by sa mohol tým pádom zvýšiť passive chance na bleed.
Sám jsem hráč, co jede primárně meče a nepřijde mi návrh k mečům moc dobrým způsobem na jejich rebalance. Ono když se u meče ten pasivní bleed neprocne + aktivace buffu, tak jsou meče k vyhození. 15% šance na krvácení je furt 15%, což je každý +- 6/7 útok, za což Tě ve fightu bez healek s +4 křídly člověk, co hraje sekery, prostě rozseká na prach. Jelikož dává bleed "tik damage" (každou asi 1s), tak bys tímto způsobem možná zabil soubeře, ale pokaždé až po té Tvé vlastní smrti.
Já si stojím za názorem takovým, že bleed je jediná věc, díky které jsou meče skoro na úrovni seker.
Při aktivaci buffu seker máš 100% crit chance <-> při aktivaci buffu meče máš 1x bleed.

Re: EPMMO

#4
Epmmo potřebuje rebalance určitě..

Kosy bych nechal, dokud se někdo neodhodlá je naexpit na lvl 100.

Kladiva jsou momentálně slabší než sekery a meče, ale to by se mělo změnit po nerfu mečů a seker.
Sekery jsou nejčastěji používané zbraně, ale fungují kvůli jejich pasivní schopnosti úplně opačně než by měly.
Sekery dávají obyčejným hitem docela malý dmg a všechen dmg jde převážně z critů. Což by mělo být úplně jinak. Snížil bych o dost Insta dmg critů a lehce zvýšil base dmg seker, aby crity nedělali všechen dmg, ale aby to bylo takové jemné +. Berserk je docela málo využívaný skill, jelikož buff meče je v 90% případů lepší. Celkově bych ten berserk změnil. Místo resistu absorb? Výbornej nápad, bylo by to oproti resistu dost usefull. A zdali se crity nerfnou a nebudou mít 300% základního dmge jak to teď je, tak bych na berserk hodil třeba 50% šanci na crit a absorb 3 až na 5s, celkově by sekery byly více usefull a balanced, snížil by se jim dmg critem ale konečně by místo resistu byl velice usefull absorb..

Meče jsou momentálně silné jen díky bleedingu z aktivovatelného skillu, kde dostanete heal skoro za polovinu řádku a polovinu řádku enemákovi uberete + máte bonusový dmg na dalších pár s.. heal by kompenzoval absorb u seker. Ale snížil bych o 50% dmg u bleedingu u aktivního a pasivního skillu, což by znamenalo 2/2,5 srdce bleedingu + bonusový dmg a heal za 4 srdce.. což se mi zdá docela ok na lvlu 100.

Kdyby se tímto (nebo nějakým podobným způsobem) snížil dmg u seker s mečů, tak by fighty nevypadaly jak teď, kde někdy dokážu sundat někoho do 2s nebo on mě..

(Píšu to přes mobil ve škole, takže dost možná něco pozměním až dojdu domů)

Re: EPMMO

#7
Ano , o tom crit damagi som aj napisat chcel ale neviem preco ma to nenapadlo. Ten by sa znizit mal, ak to je naozaj 300% dmg tak by som to dal na 200% max a znizil crit chance trochu ako passive a taktiez na buff aby to nebolo 100%. Jak este zmienoval ember , pridat sekeram o nieco vacsi base damage a bude to fajn. U tych mecoch ten speed to ma len tak napadlo ale , asi by to ani nebol moc dobry napad. Damage urcite znizit na bleeding to je jasne no , myslim ze by bolo dobre ten bleed zo skillu dat prec a jednoducho len zvysit passive chance na proc toho bleedingu. Ten crit damage u seker by sa mohol scalovat podla levelu tak 125%-200% lvl1 - lvl100 napriklad, 200% by bolo akorat proste double damage na crit.
cron