Vlkodlaci a EPMMO

#1
Ahoj, dneska jsem se rozhodl zkusit vlkodlaka. Sám o sobě je vlkodlak poměrně silný a zábavný, ale proti stříbrným zbraním nemá žádnou šanci. Ano na vampíry sice platí zase dřevěné zbraně, ale jelikož vlkodlak ve své proměně nemůžete používat ani ty, Je vlkodlak trošku v nevýhodě. Ale v čem jsem našel opravdu velikou nevýhodu vlkodlaků je EPMMO (vlkodlaci ve své proměně nemohou používat žádné zbraně tudíž je jakékoliv expení seker, mečů či kladiv atd... Úplně zbytečné) dle mého názoru by mohl vlkodlak způsobovat alespoň kritické zásahy v závislosti na jeho EPMMO seker, nebo když už né kritické zásahy tak alespoň krvácení (v závislosti na EPMMO mečů) přece jen drápy jsou ostré :D , další věc co mě velice odrazuje od hraní vlkodlaka je fakt že rezistence 3 kterou má vlkodlak neplatí na luk a šípy, takže lukem je možné ubrat vlkodlakům 8 hp jelikož nemají armor... Což podle mě nedává smysl protože ani v dungeonu vlkodlaků není možné ublížit vlkodlakům šípem ... A takový dmg bych si představoval asi u šípů se stříbrným hrotem. :lol: V poslední době už moc vlkodlaků nezbývá. Všichni přešli na vampíry, kteří sice nemají regeneraci a mají problémy se sluncem, ale za to nabízejí využití EPMMO skillů, využití hlavní schopnosti (VB) bez cd. Možnost používat různé zbraně (tudíž možnost adaptovat se na každou situaci) atd... Už jen počet vampírů na serveru vypovídat že stát se vampírem má mnohem více výhod.

Můj návrh : Dát vlkodlakům možnost využívat svoje EPMMO a vyřešit problém s extrémním dmg u luků . A pokud možno udělat vlkodlaka trošku více hratelného proti silver zbraním, protože v dnešní době má každý pokročilí hráč stříbrnou zbraň vždy u sebe, ale moc hráčů co mají silný "dřevák"(myšleno : ničitelka atd...) není a v případě že by ho vlkodlak měl v proměně je mu na 2 věci :lol: v případě že má vampír stříbrnou zbraň a zapne si /v b přežije vlkodlak tak 4-5 ran v případě že bude mít štěstí a nedostane kritický zásah.


Budu rád za každý rozumný komentář ;)

Re: Vlkodlaci a EPMMO

#5
GaboCzSkill píše:
02 dub 2020 09:55
Vlkodlak je slabý proti silver zbraním a vampir slabý proti dřevákům. Tady bych nic neměnil. Mě např. Dřevakem lidi ubírají 5hp na hit. Epmmo bych upravil rozhodně.
Máš pravdu, nešlo mi ani tak o ty stříbrné zbraně, spíš jsem se pokoušel poukázat na to EPMMO, což je podle mě asi to nejhorší na vlkodlacích.
Sám sice nemám nějak vysoké sekery ani meče, ale jako vampír jsem měl důvod je každý den farmit.
Jako vlkodlak nemá cenu farmit sekery nebo meče, protože bez proměny je slabý a s proměnou nemá EPMMO.
Vlkodlak nemá vůbec žádné pasivní schopnosti, jen jednu aktivní zaseknutí... co je taková malá náhražka kladiv (která taky není závislá na EPMMO).
myslím si že jako pasivní schopnost by mohl mít vlkodlak kritický zásah v závislosti na EPMMO sekery, to by mohlo dát hráčům důvod farmit a udělalo by to vlkodlaky silnějšími což v aktuální chvíli potřebují. ;)

Re: Vlkodlaci a EPMMO

#6
Eskaron píše:
02 dub 2020 05:39
Hm... možná by nebylo od věci, udělat přesně vlkodlačí set zbraní, třeba i s buffem: Vlkodlačí síla I či něco takového. Rozhodně PRO :D
Zajímaví nápad, ale něco takového by narušilo ten unikátní vzhled vlkodlaka... kdy to vypadá že tě mlátí rukou.
spíš bych udělal něco jako možnost používat 2 tlapy ...(při proměně by se v hotbaru by se objevili 2 ruce/tlapy přičemž jedna by využívala pasivní efekt ze seker, a druhá z mečů[silná tlapa / tlapa s ostrými drápy]).

Ale i tvůj nápad je zajímaví, rozhodně by to vyřešilo EPMMO problém u vlkodlaků.
Ale možná by to trochu zničilo ten unikátní vzhled a systém vlkodlaků. ;)

Re: Vlkodlaci a EPMMO

#7
Fary48 píše:
02 dub 2020 11:13
Eskaron píše:
02 dub 2020 05:39
Hm... možná by nebylo od věci, udělat přesně vlkodlačí set zbraní, třeba i s buffem: Vlkodlačí síla I či něco takového. Rozhodně PRO :D
Zajímaví nápad, ale něco takového by narušilo ten unikátní vzhled vlkodlaka... kdy to vypadá že tě mlátí rukou.
spíš bych udělal něco jako možnost používat 2 tlapy ...(při proměně by se v hotbaru by se objevili 2 ruce/tlapy přičemž jedna by využívala pasivní efekt ze seker, a druhá z mečů[silná tlapa / tlapa s ostrými drápy]).

Ale i tvůj nápad je zajímaví, rozhodně by to vyřešilo EPMMO problém u vlkodlaků.
Ale možná by to trochu zničilo ten unikátní vzhled a systém vlkodlaků. ;)
proč pořád zminuješ jen sekery a meče ?, kladiva, kuše, luky a kosy jsou tady taky a ne každý vlkodlak chce používat only sekery a meče, sekery i meče mám naexpený ale sekery jsem nepoužil už fakt dlouho a meče používám max na heal

Re: Vlkodlaci a EPMMO

#8
josef04 píše:
02 dub 2020 11:32
Fary48 píše:
02 dub 2020 11:13
Eskaron píše:
02 dub 2020 05:39
Hm... možná by nebylo od věci, udělat přesně vlkodlačí set zbraní, třeba i s buffem: Vlkodlačí síla I či něco takového. Rozhodně PRO :D
Zajímaví nápad, ale něco takového by narušilo ten unikátní vzhled vlkodlaka... kdy to vypadá že tě mlátí rukou.
spíš bych udělal něco jako možnost používat 2 tlapy ...(při proměně by se v hotbaru by se objevili 2 ruce/tlapy přičemž jedna by využívala pasivní efekt ze seker, a druhá z mečů[silná tlapa / tlapa s ostrými drápy]).

Ale i tvůj nápad je zajímaví, rozhodně by to vyřešilo EPMMO problém u vlkodlaků.
Ale možná by to trochu zničilo ten unikátní vzhled a systém vlkodlaků. ;)
proč pořád zminuješ jen sekery a meče ?, kladiva, kuše, luky a kosy jsou tady taky a ne každý vlkodlak chce používat only sekery a meče, sekery i meče mám naexpený ale sekery jsem nepoužil už fakt dlouho a meče používám max na heal
Protože jsou meče a sekery nejpoužívanější a jediný dobrý?

Co si budem, kladiva jsou trash, kosy chtěj buff.. a vlkodlak s lukem/kuší?

Re: Vlkodlaci a EPMMO

#9
CzechMinerCZ píše:
02 dub 2020 11:41
josef04 píše:
02 dub 2020 11:32
Fary48 píše:
02 dub 2020 11:13


Zajímaví nápad, ale něco takového by narušilo ten unikátní vzhled vlkodlaka... kdy to vypadá že tě mlátí rukou.
spíš bych udělal něco jako možnost používat 2 tlapy ...(při proměně by se v hotbaru by se objevili 2 ruce/tlapy přičemž jedna by využívala pasivní efekt ze seker, a druhá z mečů[silná tlapa / tlapa s ostrými drápy]).

Ale i tvůj nápad je zajímaví, rozhodně by to vyřešilo EPMMO problém u vlkodlaků.
Ale možná by to trochu zničilo ten unikátní vzhled a systém vlkodlaků. ;)
proč pořád zminuješ jen sekery a meče ?, kladiva, kuše, luky a kosy jsou tady taky a ne každý vlkodlak chce používat only sekery a meče, sekery i meče mám naexpený ale sekery jsem nepoužil už fakt dlouho a meče používám max na heal
Protože jsou meče a sekery nejpoužívanější a jediný dobrý?

Co si budem, kladiva jsou trash, kosy chtěj buff.. a vlkodlak s lukem/kuší?
pro někoho trash jsou kladiva a pro někoho sekery, a navíc, luk/kuš aby měl vlkodlak je stejně divný jako kdyby vlkodlak měl sekeru, kladivo...

Re: Vlkodlaci a EPMMO

#10
josef04 píše:
02 dub 2020 11:32
Fary48 píše:
02 dub 2020 11:13
Eskaron píše:
02 dub 2020 05:39
Hm... možná by nebylo od věci, udělat přesně vlkodlačí set zbraní, třeba i s buffem: Vlkodlačí síla I či něco takového. Rozhodně PRO :D
Zajímaví nápad, ale něco takového by narušilo ten unikátní vzhled vlkodlaka... kdy to vypadá že tě mlátí rukou.
spíš bych udělal něco jako možnost používat 2 tlapy ...(při proměně by se v hotbaru by se objevili 2 ruce/tlapy přičemž jedna by využívala pasivní efekt ze seker, a druhá z mečů[silná tlapa / tlapa s ostrými drápy]).

Ale i tvůj nápad je zajímaví, rozhodně by to vyřešilo EPMMO problém u vlkodlaků.
Ale možná by to trochu zničilo ten unikátní vzhled a systém vlkodlaků. ;)
proč pořád zminuješ jen sekery a meče ?, kladiva, kuše, luky a kosy jsou tady taky a ne každý vlkodlak chce používat only sekery a meče, sekery i meče mám naexpený ale sekery jsem nepoužil už fakt dlouho a meče používám max na heal
Něco jako kladivo vlkodlak má (zaseknutí).
Hlavně jsem se to snažil brát logicky... Drápy jsou ostré takže krvácení dává smysl a kritický zásah můžeš teoreticky čímkoliv (např.: Wow může dát krit každá zbraň a klasa) dalo by se to vyřešit tak že by v hotbaru po proměně byly dvě tlapy 1.tlapa s ostrými drápy 2.silná tlapa ... Mohl by to být meč a sekera bez modelu které by využívali pasivních schopností seker a mečů... Kladiva jsou taky zajímavý nápad, ale nedávali by smysl z důvodu že k hromové rané je za potřebí něco hodně těžkého (kladiva).
cron