Re: V čem jsme jiní? Malá soutěž o odměnu.

#21
Eskaron píše:
13 črc 2020 14:05
TheDarkLord173 píše:
13 črc 2020 06:16
Eskaron píše:
12 črc 2020 20:05


Tak podle mě je nedostatek frakcí vina toho, že být ve frakci je téměř nutnost na pořádné hraní, i přes to, že se to zdá na první pohled paradoxní, tak každý chce jít do frakce, která mu toho dá nejvíce a tak samozřejmě půjde do největších frakcí (DG, anocra, možná WC), aby získal alespoň něco z WB atd... kdyby na frakcích nezáviselo tolik (již pevnosti nejsou tak potřeba, takže všichni chodí do frakcí asi jen kvůli WB... což by podle mě neměla být frakční věc), spousta lidí by podle mě zkusilo hrát chvilku na vlastní pěst, založili vlastní frakce, do nich by se přidalo pár jiných lidí a takto by ty frakce se pomaličku vrátili a snima i pestrost, která tu bývala dříve.
Souhlasím, v tuhle chvíli mají DarkGods 11/12 wb každý večer, za 2 měsíce, budou mít takového lootu, že nebudou mít ani motivaci se odpojovat.
Souhlasím, jediná možnost jak přivést zpět rozmanitost frakce je opět umožnit vyžírání (nepleťte si to prosím, myslím sï že topdmg na normální bosse v dungeonu/soloWB je dobrý, ale na WB a poloWB je to špatný systém. Chtělo by to přidat jiné mechaniky, samozřejmě ne, aby to spadlo rovnou na zem... nikdo to nechce na seen. Je tedy pár alternativ: 1) Aby se to objevilo na náhodné místo na zemi jako to je u fragmentu
2) Aby se ten loot po dropu rozprsknul jako když vyprší ochrana, všechny to odhodí a loot se rozletí po místnosti.
(Samozřejmě také beru to, že základní itemy budou padat z lastu WB, jako to bylo na E2, proto se tehdy vyplatilo je lastovat :D )
Ano, teď to musíme protlačit přes AT, aby se mrkli na situaci na serveru a popřípadě s tím něco udělali!

Re: V čem jsme jiní? Malá soutěž o odměnu.

#22
TheDarkLord173 píše:
13 črc 2020 15:09
Eskaron píše:
13 črc 2020 14:05
TheDarkLord173 píše:
13 črc 2020 06:16


Souhlasím, v tuhle chvíli mají DarkGods 11/12 wb každý večer, za 2 měsíce, budou mít takového lootu, že nebudou mít ani motivaci se odpojovat.
Souhlasím, jediná možnost jak přivést zpět rozmanitost frakce je opět umožnit vyžírání (nepleťte si to prosím, myslím sï že topdmg na normální bosse v dungeonu/soloWB je dobrý, ale na WB a poloWB je to špatný systém. Chtělo by to přidat jiné mechaniky, samozřejmě ne, aby to spadlo rovnou na zem... nikdo to nechce na seen. Je tedy pár alternativ: 1) Aby se to objevilo na náhodné místo na zemi jako to je u fragmentu
2) Aby se ten loot po dropu rozprsknul jako když vyprší ochrana, všechny to odhodí a loot se rozletí po místnosti.
(Samozřejmě také beru to, že základní itemy budou padat z lastu WB, jako to bylo na E2, proto se tehdy vyplatilo je lastovat :D )
Ano, teď to musíme protlačit přes AT, aby se mrkli na situaci na serveru a popřípadě s tím něco udělali!
+1 a nebo remaster e2 plis :)

Re: V čem jsme jiní? Malá soutěž o odměnu.

#23
Tvé herní jméno: kaemon

Jak dlouho už náš server hraješ? Pár let a dekáda to už bude, odhadem 7-8 let. Začal jsem na jiným nicku který je teď pohřben spolu s minulostí na E1, před koncem E1 dostal ban, pak začal hrát cca 2 měsíce po startu E2

Jak jsi ho odhalil? Jestli si matně vzpomínám, tak to přes jistý youtubový účet fogymogac, který pár velmi starých jedinců jistě zná.

Co tě tenkrát zaujalo, že jsi tu začal hrát?
Jedním z důvodu byl zánik tehdy asi největšího cz/sk minecraft portálu Netfire.cz, kdy jsem proklikával weby a youtube až jsem narazil na Epes. Ten jsem hrál spolu s b-paradise.eu, který vzešel z netfiru a svojí činnost jsem spíše orientoval na druhý jmenovaný než epes, i tak jsem na velice prvním epesu strávil mnoho času. Co mě tehdá zaujalo bylo to, že byl opravdu unikát kdy byl minecraft ještě v plenkách a ukazovalo to potencionální budoucnost minecraftu v žánru RPG, protože poklady, bossové a příběh bylo na světové scéně v minecaftu opravdu tak ojedinělé, že bys ty servery mohl spočítat na prstech ruky.
U Epesu 2 to bylo obdobné, akorát ještě víc zapálenější. Při prvním hraní jsem hromadu času strávil na cestě a ve městech kde jsem hledal poklady a spolu s tím dělal questy, které mě zaujaly v minecraftu jako nic předtím. Po nějaké době jsem si koupil VIP, vkročil do Elgrimu a tam mě Epes pohltil ještě víc. Když přišly klanové války tak jsem se orientoval čistě na PVE a PVP, ve kterém jsem 2 roky naprosto dominoval až do doby kdy jsem dostal Helpera +, objevil se deamon a tak. Ale to je tak trochu jiný soudek, hold se to tak nějak samo napsalo aniž bych to nějak ovlivnil. Během tohoto "dobrodružství" jsem našel i spoustu virtuálních kamarádů a našel partu lidí se kterýma si občas povídám dodnes, i když třeba Epes nějaký ten pátek nehrají. Něco takového jsem v minulosti nezažil, jen na Epesu, pokud se točíme pouze v okolí minecraftu.

Co myslíš, že ti hraní na serveru dalo?
V první řadě mnoho zábavy na dlouhá léta. Na Epesu jsem takřka vyrostl z dvanáctiletého chlapce kterému začínala puberta až po devatenáctiletého "dospělého" člověka pominu-li ty 2 roky kdy jsem ten server nehrál (jen ojediněle). Během svého hraní na E2 jsem se naučil spolupracovat v jisté kooperaci s ostatníma, naučil se nedívat před sebe ale kolem sebe abych nekazil hru ostatním, změnil celkový pohled na věc, svoje chování a přístup k dosažení určitých cílů (zejména k dosažení helpera), naučil se jistou férovou hru a celkově posunul z "tuctového" hráče co následuje ostatní na někoho kdo tu je pro ostatní vzorem, rádcem a průvodcem hrou (tím mám na mysli pouze a jen Epes 2).

Co se vám na serveru nejvíce líbí? (napiš alespoň 5 věcí)
- Je to zvlášní, ale nejspíše to bude komunita serveru. Není to zde ani z daleka jako to bývávalo dříve a většinou to je opravdu na pováženou, přesto se najde pár takových se kterými si rád pokecáš nebo zahraješ. Je to takový plusový i mínusový bod, i když pro nováčky co začínají to je špatný.

- Líbí se mi daleko více questy zde než na E2. Celková atmosféra je jiná, což je asi následkem rozpoložení světa Epesu 2 zasazeného do dnešního Epesu. Člověka strašně moc zajímá co se stalo s herním světem na kterém v minulosti strávil takovou dobu, je to hlavně otázka nostalgie. Příslušné body navíc má jistě i novější verze questového pluginu a minecraftu.

- EPMMO plugin je velmi povedená věc z dílny Epese, za kterou by se mohlo i vybírat.

- PVE část hry, i když tím nejsem tak očarovaný jako dříve. Dungeony jsou sice fajn a určitě propracovanější, ale přecijen Elgrim s Asylkem v EB pluginu na E2 je pro mě zkrátka něco víc než to co je zde teď. Přesto je to něco, co nikde jinde nenajdeš. Jiné servery dají zombíkovi název, HP a upraví rychlost s dmg. Epes tady dělá každého bosse propracovaně s různou variací skillů bosse. Naskinování bossů a itemů tomu dává perličku na dortu, je to zkrátka dost pěknej pohled.

- Líbí se mi všelijaké dekorativní předměty jako jsou vlajky, sochy, sarkofágy, portály a tak, které obohacují tu kreativní část serveru.

- Mining, který je pro mě jeden z nejdůležitějších apsektů hry ve kterém jsem si našel na E3 s questy tu největší oblibu.

- Anticheat je věc, která zvládne udržovat ekonomiku i balanc pohromadě. Zablokuje to přístup těm co by dostali pár hodin po přihlášení ban a i těm, kteří by beztrestně hráli s hacky celé měsíce aniž by se na ně přišlo. Epes by se měl přikládat obrovskou důležitost i tomu aby řádně fungoval.

- Celkově pojem RPG je zde daleko obsáhlejší a propracovanější než na jiných serverech co si říkají RPG server.. Ty servery by se měly od Epesu stále co učit. Epesova kreativita nemá moc meze a vždycky vyjde s něčím co by nikdo jiný nevymyslel.

- Epesův feedback

- A mnoho dalšího

Napiš v čem si myslíš, že jsme jiní než jiné servery
Některé důvody jsem napsal v předchozím bodě.

- Originalita na Epesu nemá meze, co se týče komplexnosti a propracovanosti nemá na CZ/SK scéně žádnou konkurenci.
- Vedoucí projektu Epes
- Kontroverzní komunita kterou mnoho lidí nemá rádo a mnoho jí naopak rádo má.
- Anticheat
- WB, SoloWB, PoloWB, Bossové, Dungeony, Skupinové dungeony.... PVE část serveru.
- Vlastní RP
- Speciální itemy - křídla, prsteny a podobně.
- Mnoho dalšího

Co na našem serveru není a jinde většinou je?
Pff.. Na tohle se zrovna neodpovídá dvakrát dobře, když jsem prakticky jinde než na Epesu nehrál.

- Nemožnost používat mody.. I když mě osobně to vůbec nevadí.
- Zmiňovaný redstone, u kterého je nejspíše dobře když nefunguje. S regulací by se povolit mohl, třebas když by někdo chtěl postavit nějakou patlaninu, musel by mít povolení od moderátora či admina.
- regulace nevhodné aktivity komunitní části serveru

Co si myslíš, že je nejunikátnější věc na našem serveru, která stojí za zmínku?
Dá se říci, že celý pojem RPG je nejvíce unikátní věc co na Epesu je. Každý člověk má jiné preference. Jeden rád dělá questy, další zabíjí bosse, další staví, těží a tak. Pro mě osobně to jsou věci hned 3 - Questy, bossové, mining.
Epes má mnoho unikátních věcí, vybrat jen jednu nejde.

Proč bys doporučil hrát jiným lidem na našem serveru?
Asi to, že se na něm dokáže zabavit opravdu každý. Můžeš být grinder nebo ho hrát jen tak na pohodu, zálibu si najdeš.
Stavitelé tu mají dekorativní blocky, kopáči tu mají lepší mining, PVP/PVE hráči tu mají denní eventy a bosse, nováčci tu mají plno questů a mobku, rybáří se zabaví, zkrátka všichni se zabaví a mnoho dalšího.. Nejkomplexnější a nejpropracovanější server v ČR s téměř desetiletou tradicí.

Co bys řekl kamarádovi, kdybys ho chtěl přesvědčit, aby se připojil na náš server? (slušně prosím :D)
MC kamarádovi bych napsal a vysvětlil to co v předchozím bodě. Kdyby to byl někdo, koho znám třeba z Elder Scrolls Online nebo wowka a hraje sem tam minecraft, doporučil bych mu RPG z trochu jiného šálku v podobě Epesu. Na pár lidí jsem takhle už narazil a pověděl jim o jednom RPG serveru který by měli zkusit...

Je něco co si myslíš, že by pomohlo nováčkům se lépe zapojit do hry??
Určitě trochu rychlejší start. Každému nováčkovi po splnění prvního questu hodit ne jen 100%, ale 200% boost xp do začátku na pár dní který by se automaticky přidal, ne v podobě itemu. Taky lépe nasměrovat nováčky, páč jim to nejde, protože jsou z nějakého důvodu jsou rok od roku blbější, když to řeknu tak trochu na hulváta.

Zmiňovanou tutorial zonu bych nováčkům násilně necpal, ale udělal něco na způsob warpu, kde by četl na cedulích / v knížkách po bodech co a jak má dělat. Spolu se splněním tutorialu by dostal nějaké věci, peníze, pár PP, nebo třebas i nějaké časované VIP do začátku. Opakovaně by to pochopitelně dělat nešlo, jen jednou a konec. Taky do určitého levelu (třeba do maximálního levelu 15-20) denní odměnu v podobě páčky od bedny ve které by mohli natočit nějaký blbosti co se hodí do začátku. Nic převratného, jen věci co se hodí. Nebo i sérii youtube návodů které ti něco málo vysvětlí, jak poznamenal Drepcikon.

Udělat na úrovni lapků a orků ještě jeden dungeon s poloWB a WB, který by byl taky nějak limitovaný a nebyl by na top dmg, ale náhodný drop na zem či do invu tomu kdo dal určité % dmg, aby to nemohli kempit tací co mají druhé účty a chodili by ho jako je vidět teď u Narxsese. A celkově dělat více NonPVP PVE částí serveru kde by mohli farmit. Třeba možná i nějakého týdenního bosse, nebo něco.

Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Jeden z ohromných nedostatků je kvalita admin teamu. Helpeři mi oproti E2 přijdou takoví, že si navykli plnit jen půlku svojí úlohy. Nováčkům a hráčům radí, jsou aktivní a vždycky na serveru alespoň jednoho helpera vidím, ale problém je v tom, že netrestají. Kvalita komunity šla po Epesu 2 výrazně dolů a spolu s nimi šli výrazně dolů i helpeři, kteří toho nedělají tolik kolik by měli pro regulaci chatu. Kdysi měli helpeři nějakou tu autoritu, hráči se jim byli nuceni podřídit a respektovali je. Dneska místo toho aby dělali to co mají, problémy často přehlížejí, popřípadě zasahují až do vyhrocených konfliktů místo toho aby alespoň hráče napomenuli nebo vyhodili už v zárodku konfliktu. Takový ten standart z Epesu 2 je o mnoho úrovní níže než byl, když se helpeři podřídili hráčům místo toho aby stáli tvrdohlavě na místě. Helper team potřebuje menší reformu aby to nebyli psi s ocasem při zemi zalezí v boudě, ale někdo kdo tvrdě hájí právo a pořádek.
Protiargument jsem dostal od Epese to, že se nemůže vše řešit jen trestáním a vyhazováním, - Je mi to jasný, ale tímto stylem pořádek člověk nenastolí. Nastolit znovu stejnou hranici jako kdysi byla něco stojí, je třeba to zaplatit. Někteří možná nadávat budou, ale nakonec se přizpůsobí. Alespoň to přiblížit kolejím které byly na E2, to co se děje teď není pro obrázek serveru vůbec dobré. I tohle může za pokles aktivity, je třeba s tím po těch letech něco konečně dělat. Na tuto situaci nadává řada lidí, co začít konečně něco dělat?
Je pravda že úroveň komunity všeobecně v minecraftu šla dolů a není proto divem proč to tady vypadá tak jak vypadá, ale stále se tím dá alespoň něco dělat a zvednout tu úroveň trochu nahoru, vím že to jde.

- Rozšíření stavu vyššího AT, zlepšení jeho supportu. Dva moderátoři, z toho jeden chodí opravdu málo a druhej zase jen v noci je celkem mizerný stav. Krtek zase hromadu záležitostí neřeší a obracet se na forko kvůli prkotině na 30 sekund je taky dost otrava. Chrise člověk neviděl na serveru 2 měsíce, jen sem tam vyřídí forko a odbanuje člověka přes consoli, protože z pochopitelných důvodů nemá čas.

Co si myslíte o našem dojmu v celkovém světě českého minecraftu?
Nic moc. Kromě Epesu jsem nikde moc nehrál. Všiml jsem si akorát toho, že se scéna orientuje spíše na automatický chod. Nic nevydrží déle jak 2 roky (někdy opravdu stěží rok) a je to furt jedno a to samé. Nejranější servery v česku se pravidelně střídají, všude samé minihry, rychlé servery po vzoru ze zahraničí. Většina majitelů to bere jako u Metinu - vybrat v prvním měsíci co nejvíce peněz, zavřít to a za půl roku to pustit znovu pod jiným názvem a dělat to samé. Originalita a kreativita je dávno zapomenutým pojmem, proto je tady multiplayer tak špatný a nehratelný.


Jak si myslíte, že je nejlepší způsob dostat server do povědomí?
Z každé tisícovky kterou Epes dostane z eshopu oddělit sumu ze které by zaplatil reklamu. Zaplatit jí buť webu, nebo oslovit youtubery (i když si většina účtuje nehorázný peníze)

Dále asi dostat se do podvědomí skrz sociální sítě, požádat hráče ať sdílejí odkaz na facebooku, instagramu a tak.. Podobně jako u E2 dát odměnu za to že dáš like na stránky. Sociální sítě mají celkem dosah, podceňovat by se to nemělo.

Více upoutávek na youtube kanálu, jako promo to je fajn.

- Místní potetovaný kněz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.7 První poznatek k otázce Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Jistě by někteří ocenili, kdyby se daly zvuky ohlášení a vyhlášení eventů nějak vypnout. Odpočet v 17 je otravnej, vyhlášení eventů taky.

16.7 Druhý poznatek k otázce Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Jeden z návrhů který moje hlava děravá úplně vynechala je úprava miningu aby lépe vynášel. Mining se nevyplatí ani na levelu 100, což je dvojnásobek surovin ze speciálních ore. Oproti jiným činnostem to je až ztráta času. Rybaření je sice větší opruz, ale vyplatí se daleko více než mining. Přidal bych nějakou možnost dropnutí drahokamu země (když to už je těžební svět = hrabání v zemi = drahokam země) ze spawneru, pandořiny skříňky nebo z něčeho úplně nového (prostor pro epesovu fantazii) Jediná velmi cená věc kterou lze dropnou z těžení je pandořina skříňka a následně démonický prach, který stojí cca 500k. Jak na pandořinu skříňku, tak následně démonický prach je ale tak mizerná šance, že se ty skříňky nevyplatí pomalu ani vykupovat. Návody z nálezu nikdo nechce, většina "speciálních věcí" které lze dropnout se hodí akorát do adminshopu, nikam jinam. Rezavé zbraně a brnění se za těch pár doláčů sice prodá, ale všichni ho mají dostatek a moc dobře se neprodává. Malachitové věci jsou za tu cenu úplně zbytečné, zbytek věcí taky. Chce to nějakým způsobem rapidně oživit, aby to alespoň v některých ohledech to rybaření dohánělo. Dále určitě buffnout cechmistrovu truhlu o drahokam/y, možná další questy, soloboss z miningu na způsob prachů a úlomků jak v dungeonech, šance na spawn bossáka s dropem v miningu, využít koncept zlatá rybka během rybolovu akorát v miningu, všechno co epese napadne...
Pro Epese - O všem jsem schopen případně diskutovat na fb

18.7 Třetí poznatek k otázce Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Na začátku Epesu 3 se přidávaly prsteny co přidávají určité bonusy, jako orčí kořistník, Chroptův prsten a tak. Koncept to je velmi zajímavý, ale od začátku Epesu 3 nebyl nijak rozveden nebo bylo přidáno více takových prstenů. Má to potenciál, nebylo by zlý se na to opět zaměřit.
Naposledy upravil(a) Judari helvetet dne 18 črc 2020 22:40, celkem upraveno 10 x.

Re: V čem jsme jiní? Malá soutěž o odměnu.

#25
Otázky pro dotazník:
Tvé herní jméno: (pro jistotu, někdy máte jména, že nevíme o koho jde) :D
Chleb1k

Jak dlouho už náš server hraješ?
Neviem ako dlho hrajem na serveri. Nie je to už aktívne, ako kedysi. Začal som hrať na Epesi II, hneď predtým ako sa stal Chris adminom.

Jak jsi ho odhalil? (od kámoše, přes czech-craft, video?)
Cez czech-craft.

Co tě tenkrát zaujalo, že jsi tu začal hrát?
Tak mňa vždy bavilo RPG, hlavne farmenie vecí a vylepšovanie postavy cez mmo systém. Ďalej ma zaujali klanové vojny a možnosť mať vlastnú frakciu. Taktiež bolo pre mňa lákadlo existencia ťažebného sveta, ktorý sa pravidelne reštartoval.

Co myslíš, že ti hraní na serveru dalo? (např. seznámil jsem se s kámošema atd.)
Áno, dalo mi to kamarátov.

Co se vám na serveru nejvíce líbí? (napiš alespoň 5 věcí)
Dungeony, RPG systém, MMO systém, Klanové vojny, Náročnosť hrania.

Napiš v čem si myslíš, že jsme jiní než jiné servery (napiš alespoň 5 věcí př. máme zde vlastní Resourcepack):


Co na našem serveru není a jinde většinou je? (např. chybí možnost redstone atd.)


Co si myslíš, že je nejunikátnější věc na našem serveru, která stojí za zmínku?
Možnosť byť vládca sveta.

Proč bys doporučil hrát jiným lidem na našem serveru?
Aby zažili možnosť dobrodružstva vo virtuálnom prostredí, ktoré ponúka Minecraft s Vašimi úpravami.

Co bys řekl kamarádovi, kdybys ho chtěl přesvědčit, aby se připojil na náš server? (slušně prosím :D)
Povedal by som mu: Hello Carl, I have found another one. Let´s get this bread! Crack the cold one with the soulja boy. Spongebob me boy. Mojich kamarátov by som určite nepresvedčil aby hrali Minecraft. nie to ešte Epes.

Je něco co si myslíš, že by pomohlo nováčkům se lépe zapojit do hry? (např. větší tutorial zona ?)
Nováčikovia sú otázna skupina. Nováčika to proste musí chytiť, on musí chcieť hrať na serveri. Taká situácia, že nováčik tu nechce hrať z dôvodu "zložitých" questov alebo nevie niečo nájsť, je to jeho vina. Pomohla by im začiatočná peňažná dotácia na vytvorenie si vlastnej rezidencie.

Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Ja osobne by som zrušil obmedzenie na level pre začiatočnícky dungeon. Je to zbytočné, predsa len keď už má niekto na viac, nebude tam chodiť. Taktiež môže vzniknúť situácia, kedy nováčik vplyvom hrania stratí veci (zničia opotrebením ...) a bude už vyšší level, tak proste skončí. Netvrdím, že tento jav by mal často vznikať ale treba predvídať a nerobiť unáhlené závery. Ďaľším takým dôvodom by bol aj to, že by som do toho dungeonu chcel chodiť ja xdddd len tak z nudy tam proste farmiť.

Co si myslíte o našem dojmu v celkovém světě českého minecraftu?
Že je unikát. EPES server dáva hráčovi nádej na zažitie parádneho dobrodružstva!

Jak si myslíte, že je nejlepší způsob dostat server do povědomí?
Czech-craft vám urobí dostatočnú reklamu. Hlavne keď Epes server dostáva pravidelne hlasy.

Re: V čem jsme jiní? Malá soutěž o odměnu.

#26
Tvé herní jméno:
Moje přezdívka ve hře je AppleTree

Jak dlouho už náš server hraješ?
Pod jinou přezdívkou, která mi není již známá jsem hrál i na E1, avšak po konci jsem delší dobu o jeho pokračování v podobě E2 nevěděl, tudíž jsem měl od Epesu přestávku okolo 16 měsíců a po následném zjištění, že existuje pokračování jsem začal hrát zase od znova. Půl roku před koncem E2 jsem přestal hrát znova, páč jsem shledal již za zbytečné hrát někde, kde to mělo již brzy skončit. Na E3 hraji již od začátku kromě půlroční přestávky, kterou jsem měl kvůli tomu, že jsem byl příliš časově zaneprázdněný a neměl jsem tolik času, abych mohl hrát na takhle časově náročném serveru

Jak jsi ho odhalil? (od kámoše, přes czech-craft, video?)
Prvně jsem se o něm doslechl z videí Fogyho, kterého jsem objevil při náhodném překlikávání mezi videi a podruhé jsem se o něm dozvěděl přes Czech-Craft

Co tě tenkrát zaujalo, že jsi tu začal hrát?
V obou případech mě zaujal svými unikátními prvkami o kterých jsem nikde jinde neslyšel - Jednalo se zejména o to, že žádný jiný server, který jsem znal neměl tak rozvinutý RPG systém a příběh, který je v rámci toho, že je omezen jednoduchými logy Minecraftu víc než propracovaný. Také mě zaujala komunita, která je narozdíl od ostatních serverů více dospělá a s tím také kontroverznější - Potkal jsem se jak s milými a inspirujícími lidmi, tak také s čistými cyniky, kterých si i přesto vážím.

Co myslíš, že ti hraní na serveru dalo?
Zejména mě zabavil během dlouhých zimních večerů a včetně toho, jsem zde také setkal mnoho skvělých přátel se kterými bych se v běžném životě nikdy neměl šanci potkat. Stovky hodin čistého hrání plného zábavy a i občasné frustrace z věcí, které se mi nedařili.

Co se vám na serveru nejvíce líbí?
-EPMMO a expení jak zbraní, tak i rybaření nebo hornictví
-RPG a unikátní dungeony, které se nikde jinde nenacházejí - Kupříkladu Vodní dungeon s ideou bojování pod vodou
-Rozpracované rybářství, které dává šťávu i poměrně nudné aktivitě jako lovení ryb
-Vampírismus a lykantropie se svými jedinečnými schopnostmi a buffy, které mění gameplay
-Dekorace do rámečků a "custom" helmy
-Schopný admin-team, který je schopen doopravdy řešit problémy
-Worldbossové a solobossové (poloWB tak zajimavý nejsou)

Napiš v čem si myslíš, že jsme jiní než jiné servery:
-Jedinečné EPMMO, který přidává i takové věci jako ochočování nebo kovářství
-Resourcepack vytvořený speciálně pro Epes, který nejenže pozměňuje podobu některých bloků, ale i zbraní, brnění a přidává křídla a dekorační předměty
-Brilantní a zajímavá architektura měst a lokací, která není stažená z internetu
-Zaujme skoro všechny hráče - Expením, těžbou, rybařením, stavebními soutěžemi, PVP a i PVE
-Zajímavá questová linka
-Kromě seker a mečů zde máme širší paletu zbraní jako kladiva či kosy

Co na našem serveru není a jinde většinou je?
-Na ostatních serverech si každý může používat každý resourcepack, který mají po ruce (Včetně těch díky kterým můžou podvádět)
-Nemožnost používání jakýkoliv modifikací včetně těch, které ti neposkytují žádné výhody oproti ostatním hráčům
-Ne každý má možnost se okamžitě účastnit PVP
-Není zde šance se propracovat na vrchol sám - Za elitou Epesu většinou stojí frakce či širší skupina přátel
-Je zde zakázaný redstone, avšak jedná se o dobrou prevenci, páč se tím předejde lagům či přímému shazování a bojkotování serveru

Co si myslíš, že je nejunikátnější věc na našem serveru, která stojí za zmínku?
Propracovaný resourcepack a grafika serveru, který by mohl dělat rivala i profesionálům a jejich výtvorům

Proč bys doporučil hrát jiným lidem na našem serveru?

Epes bych doporučil zejména fanouškům série Elder Scrolls, zejména dílu Oblivion. Jsou zde jak příběhové questy, tak i různé výzvy v podobě těžkých úkolů, grindu či bossů. Zabaví se zde jak bojovníci a horníci, tak i rybáři, protože jsou zde poměrně neomezené způsoby, jak zde stravit čas. Celý tento zážitek je dochucen sladkokyselou chutí komunity, která dokáže být jak rozumná a slušná, tak i naprosto nesnesitelná. Všechny možnosti jsou zde do menšího detailů propracované a i přesto, že se občas vyskytne menší závada (Takové větší závady měl i BF5 od miliardové společností, která má tu možnost si najmout profesionální testery), tak se zdejší developeři snaží co nejrychleji po zjištění jí napravit.

Co bys řekl kamarádovi, kdybys ho chtěl přesvědčit, aby se připojil na náš server?

Vzhledem k tomu, že jsem na vysoké a jsem bizární jen tím, že v soukromí během školního roku sháním volný čas, abych si mohl na Epesu občasně zahrát, bych tuhle odpověd radši vynechal, páč nemám ten typ přátel, kteří by měli zájem zde hrát.

Je něco co si myslíš, že by pomohlo nováčkům se lépe zapojit do hry?

Ze začátku bych přidal jednoduchý a povinný quest, který by jim vysvětlil všechny mechaniky na serveru postupně a kromě toho bych i upravil wiki, protože je dodnes nedostačující a i přestože byla ze začátku mnohem horší, tak to stále nestačí.

Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Rozhodně bych zmenšil podíl náhody na úspěchu, páč takové 1% na drop drahokamu z některých truhel zkrátka nestačí a hráči potom nemají chuť se nějak snažit od ní kromě questu získat klíč, páč téměř vždy prodělají. Kromě toho bych také zvýšil podíl hráčů na vývoji - Kupříkladu podporovat nápady v návrzích a snaha využít jejich entuziasmus k prospěchu serveru a jako poslední bych zabrániil tomu, že někteří hráči používají zbraně z Orčího dungeonu až do levelu 35, protože přesně do tohohle levelu se hraje jen se Sharp IV a Protection IV a hráči nemají nutkání měnit zbraně, páč si stejně v tomhle ohledu nepomůžou. Proto bych podobně jako u vlkodlaků dal v dungeonech bossům určitý plusový damage pod podmínkou, že je mlátíš zbraní určenou proti nim... Kupříkladu šavle (mořský vlk) nebo celkově jakékoliv pirátské zbraně (Parley) by dávali vyšší damage pirátům, zatímco v pekelném dungeonu by davali damage průměrný


Co si myslíte o našem dojmu v celkovém světě českého minecraftu?
Většina konkurenčních serverů o nás tvrdí, že nejsme dostatečně RPG (*kašel* Dubcat *kašel*) a také to, že jsme až extrémně P2W... Další kecy jako to, že máme přišerné helpery nebo to, že máme stažené lokace z internetu ani nebudu řešit, páč se jedná o čiré pomlky ze závisti a strachu o své hráče.
To s tím, že nejsme dostatečně RPG je subjektivní názor a i přesto, že máme tenhle systém v ČR nejlepší, tak by se dal stále zlepšovat
A s tím druhým by se dalo i souhlasit, páč to taková mechanika jako vylepšování prstenů a helem dokazuje - Ani ty zatracené svitky negarantují 100 % na vylepšení.
Sice si developeři svojí odměnu za námahu zaslouží, avšak když je něčeho dost, tak je toho dost.

Jak si myslíte, že je nejlepší způsob dostat server do povědomí?
Využil bych služeb "YouTuberů" a "streamerů", aby stejně jako kdysi Fogymogac natáčeli videa z Epesu, které by sloužila jako propagace.
Rozhodně bych nepraktikoval invazivní reklamy nebo vnucovaní, páč by to mohlo vytvořit stejně jako u RAIDu špatný dojem, který by nám uškodil

S přáním hezkého dne,
AppleTree

Re: V čem jsme jiní? Malá soutěž o odměnu.

#27
AppleTree píše:
16 črc 2020 22:51


Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Rozhodně bych zmenšil podíl náhody na úspěchu, páč takové 1% na drop drahokamu z některých truhel zkrátka nestačí a hráči potom nemají chuť se nějak snažit od ní kromě questu získat klíč, páč téměř vždy prodělají. Kromě toho bych také zvýšil podíl hráčů na vývoji - Kupříkladu podporovat nápady v návrzích a snaha využít jejich entuziasmus k prospěchu serveru a jako poslední bych zabrániil tomu, že někteří hráči používají zbraně z Orčího dungeonu až do levelu 35, protože přesně do tohohle levelu se hraje jen se Sharp IV a Protection IV a hráči nemají nutkání měnit zbraně, páč si stejně v tomhle ohledu nepomůžou. Proto bych podobně jako u vlkodlaků dal v dungeonech bossům určitý plusový damage pod podmínkou, že je mlátíš zbraní určenou proti nim... Kupříkladu šavle (mořský vlk) nebo celkově jakékoliv pirátské zbraně (Parley) by dávali vyšší damage pirátům, zatímco v pekelném dungeonu by davali damage průměrný
To je sice dobrý nápad, ale jak chceš vyřešit elgrim a pekelný dungeon, kde zbraně mají pouze sharpness ? to mají jen sh zbraně dávat do nemrtvých mobů více než hierka ?

Re: V čem jsme jiní? Malá soutěž o odměnu.

#28
Eskaron píše:
17 črc 2020 22:22
AppleTree píše:
16 črc 2020 22:51


Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Rozhodně bych zmenšil podíl náhody na úspěchu, páč takové 1% na drop drahokamu z některých truhel zkrátka nestačí a hráči potom nemají chuť se nějak snažit od ní kromě questu získat klíč, páč téměř vždy prodělají. Kromě toho bych také zvýšil podíl hráčů na vývoji - Kupříkladu podporovat nápady v návrzích a snaha využít jejich entuziasmus k prospěchu serveru a jako poslední bych zabrániil tomu, že někteří hráči používají zbraně z Orčího dungeonu až do levelu 35, protože přesně do tohohle levelu se hraje jen se Sharp IV a Protection IV a hráči nemají nutkání měnit zbraně, páč si stejně v tomhle ohledu nepomůžou. Proto bych podobně jako u vlkodlaků dal v dungeonech bossům určitý plusový damage pod podmínkou, že je mlátíš zbraní určenou proti nim... Kupříkladu šavle (mořský vlk) nebo celkově jakékoliv pirátské zbraně (Parley) by dávali vyšší damage pirátům, zatímco v pekelném dungeonu by davali damage průměrný
To je sice dobrý nápad, ale jak chceš vyřešit elgrim a pekelný dungeon, kde zbraně mají pouze sharpness ? to mají jen sh zbraně dávat do nemrtvých mobů více než hierka ?
Možná ano

Re: V čem jsme jiní? Malá soutěž o odměnu.

#29
Tvé herní jméno:
NesTriX

Jak dlouho už náš server hraješ?
Na E3 už něco přes rok a půl.

Jak jsi ho odhalil? (od kámoše, přes czech-craft, video?)

Na Epes jsem přišel tehdy díky hráči a YouTuberovi B0wser998, když točil RPG série. Hrál jsem tehdy na jeho serveru a znali jsme se dlouho.

Co tě tenkrát zaujalo, že jsi tu začal hrát?
Viděl jsem poprvé český RPG server, což mě dost zaujalo a měl jsem chuť to zkusit.

Co myslíš, že ti hraní na serveru dalo? (např. seznámil jsem se s kámošema atd.)
Poznal jsem hodně lidí, se kterými hraju i jiné hry a snad se s nimi někdy uvidím i v realitě.

Co se vám na serveru nejvíce líbí? (napiš alespoň 5 věcí)
-Líbí se mi, že na Epesu se může člověk zabavit X způsoby, proto tam někteří vydrží hrát klidně od rána do pozdních večerních hodin.

-Originalita předmětů jako je kuš, kladivo a později kosa mě osobně uchvátilo asi úplně nejvíc když jsem začal na E3.

-Oceňuji, že Admin Team stále baví vydávat novinky a dělat radost hráčům díky novým updatům.

-Dříve jsem EPMMO Alchymie expil jen proto, že nikdo na residenci nevařil a zkrátka neměl jsem na výběr, po nějaké době, když jsem si udělal level 45+-, řekl jsem si, proč to nezačít trochu víc skillit a když se hráč začne Alchymii trochu věnovat, uvědomí si, že je to celkem fajn věc která dokáže spestřit hráčům vaření elíků. Teď nemyslím, že stojan bouchá každé 3s na low levelu, ale ta vidina, že si v budoucnu jednou budu vařit speciální elixíry sám.

-A na konec, custom resource pack je za mě asi největší + serveru. Zvuky jsou super, ale na skiny o zbraních, to ani nemluvím. To je jedním slovem krása.

Napiš v čem si myslíš, že jsme jiní než jiné servery (napiš alespoň 5 věcí př. máme zde vlastní Resourcepack):
-Už jen typ serveru MC serveru RPG na CZ/SK moc není, takže to se podle mě dá taky tak brát.
-Originalita jako vylepšování krystalických prstenů a přileb.
-Možnost vydělávání pro nonpvp/pve hráče pomocí rybaření

Co na našem serveru není a jinde většinou je? (např. chybí možnost redstone atd.)
Na jiných serverech se autoclick trestá stejně jako hacky, proto ho často nikdo nepoužívá.
Upřímně si myslím, kdyby se na Epesu na web napsalo, že dnešním dnem nastává zákaz autoclicku, s tím že u koho bude nalezen dostane jail/tempban na 2 týdny a pokud bude autoclick nalezen znovu, hráč bude permanentně zabanován.


Co si myslíš, že je nejunikátnější věc na našem serveru, která stojí za zmínku?
Již zmiňovaný Resource pack.

Proč bys doporučil hrát jiným lidem na našem serveru?
Nejlepší CZ/SK RPG server. Pokud si dotyčný chce zahrát server, který má budoucnost a nechce hrát minihry/survival, je tu správně.

Co bys řekl kamarádovi, kdybys ho chtěl přesvědčit, aby se připojil na náš server? (slušně prosím :D)
Že za zkoušku nic nedá a přestat hrát může kdykoliv.

Je něco co si myslíš, že by pomohlo nováčkům se lépe zapojit do hry? (např. větší tutorial zona ?)
Dle mě by nebylo špatné udělat něco jako Chatbota, kde by byly automaticky vygenerované nejčastější otázky.

Co si myslíš, že bysme měli zlepšit?
Zde mám asi stejný názor jako Kae.

Co si myslíte o našem dojmu v celkovém světě českého minecraftu?
Dle mě lidé berou Epes jako jeden z nejlepších CZ/SK serverů. Problém je, že v dnešní době většina hráčů Minecraftu dá přednost minihrám před RPG.

Jak si myslíte, že je nejlepší způsob dostat server do povědomí?
Reklama na stránkách, nebo požádat YouTubery o spolupráci.