Zbrane z bažiny

#1
Jak veľa z Vás už viete, poison effect zo zbraní nefunguje v PvE. Odstránil sa preto lebo údajne healoval mobky alebo nemal žiaden účinok ( záležalo na mobke ). Je to veľmi veľká škoda a preto ma aj napadlo jak by sa mohol effect v rámci PvE prerobiť. V PvE, čiže na mobky by effect fungoval tak ako krvácanie u mečov ( mechanika EPMMO ) ,s tým že by sa ponechal rovnaký celkový damage a aj dĺžka effectu.

Čiže v PvP by ostal poison II, v PvE by bol upravený "bleed" ktorý by dával rovnaký damage ako poison II a mal by rovnakú dĺžku trvania ( 0.8hp každých 0,5 sekúnd po dobu 10 sekúnd, dokopy 16hp damage ).

Ak máte lepší nápad alebo máte niečo čo by mohlo návrh vylepšiť tak sa určite vyjádrite, ďakujem.

- GonkManSVK

Re: Zbrane z bažiny

#6
CzechMinerCZ píše:
24 led 2021 20:12
Proti, není potřeba
Áno môžno ti to príde ako zbytočnosť, môžno viac ľuďom, ale dávať 30 démoňakoch na zbrane ktoré majú byť primárne na PvE keď ani ich effect v tom PvE nefunguje je fakt dosť blbé a to obzvlášť u kosy. Načo by niekto dával 30 démoňákoch za Sh V, smite VI keď môže spraviť za 25 démoňákoch Sh V, smite VI s life stealom? To že tá kosa má Bane of Arthropods IV nekompenzuje 5 démoňákoch. Effect je sice v PvP dobrý, ale to neznamená že není nutné aby fungoval v PvE. Napríklad u tej beštii funguje life steal jak v PvP, tak aj PvE, tak prečo by nemal effect nových zbraní fungovať taktiež v PvE? Aj keď to síce nebude boh je jaký bonus, stále sa to proste hodí pretože je to bonusový damage naviac ktorý by ocenil podľa mňa každý.

Re: Zbrane z bažiny

#8
_GonkManSVK_ píše:
24 led 2021 18:07
Jak veľa z Vás už viete, poison effect zo zbraní nefunguje v PvE. Odstránil sa preto lebo údajne healoval mobky alebo nemal žiaden účinok ( záležalo na mobke ). Je to veľmi veľká škoda a preto ma aj napadlo jak by sa mohol effect v rámci PvE prerobiť. V PvE, čiže na mobky by effect fungoval tak ako krvácanie u mečov ( mechanika EPMMO ) ,s tým že by sa ponechal rovnaký celkový damage a aj dĺžka effectu.

Čiže v PvP by ostal poison II, v PvE by bol upravený "bleed" ktorý by dával rovnaký damage ako poison II a mal by rovnakú dĺžku trvania ( 0.8hp každých 0,5 sekúnd po dobu 10 sekúnd, dokopy 16hp damage ).

Ak máte lepší nápad alebo máte niečo čo by mohlo návrh vylepšiť tak sa určite vyjádrite, ďakujem.

- GonkManSVK
PRO

Re: Zbrane z bažiny

#9
Robbob píše:
24 led 2021 22:08
Možná se to věčině lidí nezdá ale když s touto kosou půjdete do průsmyku tak ten dmg fakt pomůže zrychlení 1 várka o takych dobrých 30s
Týka sa to každej zbrani z bažiny, nie len kosy, ale ajtak máš pravdu. Proste toto mali byť PvE zbrane ktoré mali mať o trochu väčší damage ako napríklad prusmykové zbrane, v momentálnej chvíli sú to však overpriced prusmyk zbrane, ktoré majú effect so šancou 5% na aktivovanie jedine v PvP...

Re: Zbrane z bažiny

#10
_GonkManSVK_ píše:
24 led 2021 21:57
CzechMinerCZ píše:
24 led 2021 20:12
Proti, není potřeba
Áno môžno ti to príde ako zbytočnosť, môžno viac ľuďom, ale dávať 30 démoňakoch na zbrane ktoré majú byť primárne na PvE keď ani ich effect v tom PvE nefunguje je fakt dosť blbé a to obzvlášť u kosy. Načo by niekto dával 30 démoňákoch za Sh V, smite VI keď môže spraviť za 25 démoňákoch Sh V, smite VI s life stealom? To že tá kosa má Bane of Arthropods IV nekompenzuje 5 démoňákoch. Effect je sice v PvP dobrý, ale to neznamená že není nutné aby fungoval v PvE. Napríklad u tej beštii funguje life steal jak v PvP, tak aj PvE, tak prečo by nemal effect nových zbraní fungovať taktiež v PvE? Aj keď to síce nebude boh je jaký bonus, stále sa to proste hodí pretože je to bonusový damage naviac ktorý by ocenil podľa mňa každý.
Kde jsi přišel na to, že jsou to zbraně primárně do PvE prosimtě? Jsou to víceméně univerzální zbraně (Smite VI, sharp V) s bonusem do PvP (poison). Lifesteal u bestie není v PvP bůhví jakej, radši si připlatím 5 demoňáků pro combo - weakness, wither, poison.
cron