Páteční novinky & optimalizace
Během dnešní údržby jsme prováděli pouze menší úpravy o opravy, také jsme přidali pár novinek:
Klanové války
- Přesnější systém počítání aktivity na bojišti pro získání klanového srdíčka
- Stále platí, že pokud budete stát v rohu mapy, srdíčko nezískáte
- Pro zisk srdíčka je potřeba se aktivně zapojit do bitvy – i lukování se počítá!
- Odměna za klanové války už není podmíněna ziskem srdíčka
- Aktivita v boji větší než 20 minut
- Určité skóre v bitvě
- Jak jsem vás již informoval na forku:
- Za vysokou aktivitu na mapě lze získat bonusové skóre
- Za vysokou účast v boji lze získat bonusové skóre
- Určování kolika killů byste za váš výkon měli dosáhnout
- Za každý kill navíc, kterého byste dosáhli, ale někdo vám jej vyžral získáte 20 bodů
- Pokud jste dosáhli o 2 killy více, než odpovídalo vašemu výkonu, za každý takový kill se vám 10 bodů strhne
- Nový systém určování klanového válečníka
- Kolika killů byste dosáhli + aktivita na mapě + aktivita v boji – smrti
Optimalizace
- Předměty Protijed a Cerstva krev přešly na náš vlastní systém
- Změna jejich ID (chestshop)
- Jejich testovací verze přestávají fungovat, je možné je směnit zpět u obchodníka na spawnu
Úpravy a opravy
- Opravena dnešní chyba, kdy byl hráč po respawnu teleportován na spawn
- U posvátných stromů zablokováni koně i home příkazy
- Převozník vás k nim rád doveze 😉
- Převozník rozšiřuje své služby i na katakomby
“Pokud jste naopak vyžrali více než 2 killy, za každý vyžraný kill se vám 10 bodů strhne”
Takže říkáte, že se nevyplatí pomáhat ostatním a radši si fajtit svého protivníka, aby jsem nepřišel o body
? ? ? Nevyplatí se vyžírat, když přiběhneš k borcovi, kterému dáš 2 hity, tak je to vyžraný kill, když borcovi pomůžeš od začátku do konce, tak mínusové body nedostaneš…
LDORT, nebreč, díky.
Ono je to asi myslene tak ze ked zabijes protivnika dostanes 20 bodov, ale z tych 20 bodov sa ti strhne 10.. Opravte me pokud se pletu