EPMMO Boost & Arighol

Po debatě na našem foru a dlouhé debatě v rámci AT přicházíme s rozšířením EPMMO skillů sekery, meče, kladiva, kosy a rybaření pro hráče s vyššími levely! Jedná se o bonusy za dosaženích vyšších levelů, které jsou odměnou za vaši snahu při levelování těchto skillů.

Meče:

– Maximální level 350, aktuálně je však uzamkneme na levelu 250
Od levelu 150: +1 sekunda k regeneraci, každých 100 levelů další sekunda
Od levelu 200: +0,5 sekundy k trvání bonusového poškození, každých 50 levelů 0,5s

– 100: 20% bonusového poškození na 5 sekund, 5 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
– 150: 20% bonusového poškození na 5 sekund, 6 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
– 200: 20% bonusového poškození na 5,5 sekundy, 6 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
– 250: 20% bonusového poškození na 6 sekund7 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
– 300: 20% bonusového poškození na 6,5 sekundy, 7 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení
– 350: 20% bonusového poškození na 7 sekund8 sekund regenerace III a 5 sekund krvácení

Sekery:

– Maximální level 500, aktuálně je však uzamkneme na levelu 300
Od levelu 200: +1 sekunda k resistu, každých 150 levelů další sekunda
Od levelu 150: +0,5 sekundy k trvání berserka, každých 75 levelů +0,5s

– 100: 5 sekund berserk a 5 sekund resist
– 150: 5,5 sekundy berserk 5 sekund resist
– 200: 5,5 sekundy berserk 6 sekund resist
– 225: 6 sekund berserk a 6 sekund resist
– 300: 6,5 sekundy berserk a 6 sekund resist
– 350: 6,5 sekundy berserk a 7 sekund resist
– 375: 7 sekund berserk a 7 sekund resist
– 450: 7,5 sekundy berserk a 7 sekund resist
– 500: 7,5 sekundy berserk a 8 sekund resist

Kladiva:

– Maximální level 500, aktuálně je však uzamkneme na levelu 300
Od levelu 200: +1 sekunda k slepotě, každých 150 levelů +1s
Od levelu 150: +1 sekunda k trvání slabosti, každých 150 levelů +1s
Na levelu 500: +1 sekunda k trvání zpomalení

– 100: 5 sekund slabost, 5 sekund zpomalení, 2 sekundy slepota
– 150: 6 sekund slabost, 5 sekund zpomalení, 2 sekundy slepota
– 200: 6 sekund slabost, 5 sekund zpomalení, 3 sekundy slepota
– 300: 7 sekund slabost, 5 sekund zpomalení, 3 sekundy slepota
– 350: 7 sekund slabost, 5 sekund zpomalení, 4 sekundy slepota
– 450: 8 sekund slabost, 5 sekund zpomalení, 4 sekundy slepota
– 500: 8 sekund slabost, 6 sekund zpomalení5 sekund slepota

Kosy:

– Maximální level 550, aktuálně je však uzamkneme na levelu 325
Od levelu 200: +1 sekunda k trvání withera a oslabení, každých 120 levelů +1s
Na levelu 250: +0,5 DMG strašlivé rány
Od levelu 350: +1 sekunda k trvání označení, každých 200 levelů +1s

– 100: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3 DMG, wither III a oslabení II na 5 sekund
– 200: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3 DMG, wither III a oslabení II na 6 sekund
– 250: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 6 sekund
– 325: 5 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 7 sekund
– 350: 6 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 7 sekund
– 450: 6 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 8 sekund
– 550: 7 sekund označení nepřítele, strašlivá rána 3,5 DMG, wither III a oslabení II na 8 sekund

Rybaření:

– Maximální level 500
– Do levelu 250 žádná změna
Od levelu 250: Každých 50 levelů +2% šance k výlovu pokladu + vyšší šance na výlov rybky, škeble, ulity
– Na levelu 500+ je to 30% šance na vylovení pokladu + nejvyšší šance na výlov rybky, škeble, ulity

 


ÚPRAVA SKUPINOVÉHO DUNGEONU ARIGHOL

  • Lizard:
    • 15000 HP
    • Úprava poškození jeho spellů
    • Ochranka se spawnuje od 14000 HP
    • Upraveny staty ochranky
  • Drak:
    • Sníženy HP
    • Zvýšeny HP ochranky
  • Morgana:
    • Zvýšen damage
    • Zvýšeny HP ochranky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *