Velké optimalizace #1

S novým přílivem hráčů stouplo vytížení serveru do enormních výšin a my místo updatů musíme nečekaně začít pracovat na velkých optimalizacích, které mají za cíl udělat server opět hratelným pro tolik aktivních hráčů.

Bohužel v uplynulých dnech jste mohli zaznamenat brutální záseky serveru při počtu hráčů nad 60 +.

Makáme už několik dní na všem co by potenciálně mohlo dělat problémy a serveru. Vzali jsme to opravdu vážně a změnili k dnešnímu datu opravdu mnoho. Bylo upraveno množství nastavení, které může mít velký dopad na celkovou hratelnost. Proto prosím pokud odhalíte nějaké nestandardní chování serveru ihned nám tuto skutečnost nahlašte, protože důsledky, mohou být velmi vážné a v současné situaci bychom neradi řešili ještě další problémy navíc, abychom se tímto nečekaným problémem prokousali co nejdříve a mohli vám přinést novinky, které plánujeme.

Sledujte také prosím residenční plugin, který byl aktualizován a měl by opravovat jisté problémy, které byly v minulosti odhaleny. Prosím opět pokud zjistíte, něco nestandardního v rámci residencí, prosím nahlašte nám to, ať vám můžeme za nahlášení dávat velmi zajímavé odměny! Protože případné zneužití se po čase odhalí a my bychom hříšníky s velkou přesností dohledali, ale stálo by nás to hromadu času, energie a opět se vše zpomalí.

Dnes už více optimalizačních kroků dělat nebudeme a počkáme jaké budou dopady na server a jestli dnešní úpravy budou mít vliv. V optimalizacích budeme nadále v každém případě pokračovat. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

  • Novinky:
    • Nasazeno optimalizovanější jádro systému
    • Připraven detailní monitorovací systém pro detekci lagů (abychom mohli ještě lépe definovat z čeho největší vytížení pochází)
    • HP ukazatel převeden na starý systém (dočasně v rámci testování a optimalizace)
      • Tento byl dřív pně funkční a neukládá žádně hodnoty do paměti (občas ale vypadával)
    • Alchymie update
      • V alchymii nyní můžete vařit elixíry po 9 kusech (speciální /vareni)
      • Mechanismus alchymie upraven a XP získá vždy ten, který naposledy navštívil stojan před uvařením potionu (5 bloků od stojanu)
      • Cooldown prodloužen na 5 sec
      • Zvuk oznámení o uvaření navíc
    • Kovářství optimalizace
      • Nyní lze tavit a rozkládat každých 5 sekund
    • Nový nástroj na odhalování částí, které lagují
    • Aktualizace residenčního systému
    • Upravena mechanika Antiautoclickeru
    • Další optimalizace a úlevy pro systém

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *